Fora dla sprzedawców
Zaloguj się
Zaloguj się
user profile
Zaloguj się
user profile
Zaloguj się

Wytyczne dotyczące korzystania z forów dla sprzedawców

Informacje o forach dla sprzedawców Amazon

Fora sprzedawców Amazon to miejsce, w którym codziennie pojawiają się tysiące nowych wpisów na różne tematy. Znajdziesz tu informacje, które mogą pomóc Ci rozpocząć działalność w sklepie Amazon i prowadzić w nim udaną sprzedaż. Z forów sprzedawców Amazon korzystają miliony partnerów sprzedaży. To wartościowa i otwarta społeczność, w której można dzielić się doświadczeniami i dobrymi praktykami z innymi partnerami sprzedaży. Publikowane tu są również przydatne wskazówki od menedżerów społeczności Amazon i innowatorów Amazon, które pomogą Ci rozwijać Twój biznes.

Uczestnictwo w forach dla sprzedawców

Treści publikowane na forach sprzedawców są dostępne dla każdego. Korzystać z funkcji forów sprzedawców i publikować na tych forach mogą wyłącznie partnerzy sprzedaży posiadający konto w Seller Central. Wszelkie dane identyfikacyjne, takie jak nazwa użytkownika, będą widoczne tylko dla partnerów sprzedaży, którzy korzystają z forów sprzedawców po zalogowaniu się na swoje konto w Seller Central.

Wytyczne dotyczące korzystania z forów dla sprzedawców

Aby społeczność ta zachowała swój otwarty i przyjazny charakter, przestrzegaj ogólnych wytycznych dotyczących publikowania, które znajdziesz poniżej. Naruszenie tych wytycznych, innych warunków lub zasad programów może skutkować zawieszeniem lub odebraniem uprawnień do publikowania na forach sprzedawców.

Aby jak najlepiej korzystać z forów sprzedawców, przestrzegaj następujących wskazówek dotyczących publikowania:
  • Treści, które nie są w żaden sposób związane ze sprzedażą w sklepie Amazon lub które w jakikolwiek sposób utrudniają efektywne korzystanie z forów sprzedawców.
  • Komentarze, które można uznać za obraźliwe, w tym zawierające obelgi, osobiste ataki, złośliwe uwagi, wulgaryzmy i przekleństwa, a także noszące znamiona nękania, zastraszania, zniesławiania lub podżegania.
  • Dyskryminujące lub nienawistne treści, w tym między innymi komentarze odwołujące się do cech, takich jak rasa, pochodzenie etniczne, narodowość, płeć, tożsamość płciowa, orientacja seksualna, wyznanie, wiek lub niepełnosprawność.
  • Ze względów bezpieczeństwa nie publikuj danych osobowych, takich jak numery telefonów, adresy e-mail, adresy zamieszkania, numery licencji, numery ubezpieczenia społecznego, numery rachunków bankowych, numery kart kredytowych i debetowych, wszelkie informacje finansowe i adresy IP.
  • Komentarze o charakterze politycznym, w tym opinie i deklaracje dotyczące kandydatów, partii i programów politycznych. Treści takich nie uważa się za istotne z punktu widzenia prowadzenia sprzedaży w sklepie Amazon.
  • Treści, które można uznać za spam, takie jak niechciane linki lub ten sam wpis kopiowany i wklejany w wielu wątkach.
  • Podszywanie się pod innych partnerów sprzedaży lub inne podmioty.
  • Linki, adresy URL lub hiperlinki, które kierują użytkowników do witryn zewnętrznych nienależących do Amazon. Dotyczy to także treści komercyjnych, takich jak reklamy, promocje i akwizycja.
  • Nie zezwalamy na publikowanie treści, które naruszają lub mogą naruszać jakiekolwiek przepisy prawa, w tym przepisy dotyczące praw własności intelektualnej i innych praw własności innych podmiotów, takich jak prawa autorskie, znaki towarowe, patenty lub tajemnice handlowe.
Wytyczne dotyczące egzekwowania przestrzegania zasad

Ostrzeżenia to oficjalne powiadomienia o naruszeniu niniejszych Wytycznych dotyczących korzystania z forów sprzedawców. Ostrzeżenia powiązane z Twoją aktywnością znajdziesz wśród powiadomień dotyczących konta na forach. Menedżerowie społeczności mogą edytować i usuwać niedozwolone treści powiązane z danym naruszeniem. Od partnera sprzedaży oczekujemy jedynie przeczytania ostrzeżenia ze zrozumieniem i prawidłowego zachowania w przyszłości. Powtarzające się ostrzeżenia lub naruszenia niniejszych wytycznych mogą skutkować zawieszeniem uprawnień do publikowania lub dodatkowymi działaniami dyscyplinującymi.

Zawieszenia: Tymczasowe zawieszenia mogą obejmować okres od 1 do 30 dni, w zależności od powagi i charakteru naruszenia. Powtarzające się zawieszenia mogą prowadzić do trwałego odebrania uprawnień do publikowania. Jeśli chcesz zakwestionować zawieszenie, odpowiedz bezpośrednio na wiadomość e-mail otrzymaną od Amazon, podając informacje na temat przyczyn zawieszenia.

Wytyczne dotyczące korzystania z forów dla sprzedawców

Informacje o forach dla sprzedawców Amazon

Fora sprzedawców Amazon to miejsce, w którym codziennie pojawiają się tysiące nowych wpisów na różne tematy. Znajdziesz tu informacje, które mogą pomóc Ci rozpocząć działalność w sklepie Amazon i prowadzić w nim udaną sprzedaż. Z forów sprzedawców Amazon korzystają miliony partnerów sprzedaży. To wartościowa i otwarta społeczność, w której można dzielić się doświadczeniami i dobrymi praktykami z innymi partnerami sprzedaży. Publikowane tu są również przydatne wskazówki od menedżerów społeczności Amazon i innowatorów Amazon, które pomogą Ci rozwijać Twój biznes.

Uczestnictwo w forach dla sprzedawców

Treści publikowane na forach sprzedawców są dostępne dla każdego. Korzystać z funkcji forów sprzedawców i publikować na tych forach mogą wyłącznie partnerzy sprzedaży posiadający konto w Seller Central. Wszelkie dane identyfikacyjne, takie jak nazwa użytkownika, będą widoczne tylko dla partnerów sprzedaży, którzy korzystają z forów sprzedawców po zalogowaniu się na swoje konto w Seller Central.

Wytyczne dotyczące korzystania z forów dla sprzedawców

Aby społeczność ta zachowała swój otwarty i przyjazny charakter, przestrzegaj ogólnych wytycznych dotyczących publikowania, które znajdziesz poniżej. Naruszenie tych wytycznych, innych warunków lub zasad programów może skutkować zawieszeniem lub odebraniem uprawnień do publikowania na forach sprzedawców.

Aby jak najlepiej korzystać z forów sprzedawców, przestrzegaj następujących wskazówek dotyczących publikowania:
  • Treści, które nie są w żaden sposób związane ze sprzedażą w sklepie Amazon lub które w jakikolwiek sposób utrudniają efektywne korzystanie z forów sprzedawców.
  • Komentarze, które można uznać za obraźliwe, w tym zawierające obelgi, osobiste ataki, złośliwe uwagi, wulgaryzmy i przekleństwa, a także noszące znamiona nękania, zastraszania, zniesławiania lub podżegania.
  • Dyskryminujące lub nienawistne treści, w tym między innymi komentarze odwołujące się do cech, takich jak rasa, pochodzenie etniczne, narodowość, płeć, tożsamość płciowa, orientacja seksualna, wyznanie, wiek lub niepełnosprawność.
  • Ze względów bezpieczeństwa nie publikuj danych osobowych, takich jak numery telefonów, adresy e-mail, adresy zamieszkania, numery licencji, numery ubezpieczenia społecznego, numery rachunków bankowych, numery kart kredytowych i debetowych, wszelkie informacje finansowe i adresy IP.
  • Komentarze o charakterze politycznym, w tym opinie i deklaracje dotyczące kandydatów, partii i programów politycznych. Treści takich nie uważa się za istotne z punktu widzenia prowadzenia sprzedaży w sklepie Amazon.
  • Treści, które można uznać za spam, takie jak niechciane linki lub ten sam wpis kopiowany i wklejany w wielu wątkach.
  • Podszywanie się pod innych partnerów sprzedaży lub inne podmioty.
  • Linki, adresy URL lub hiperlinki, które kierują użytkowników do witryn zewnętrznych nienależących do Amazon. Dotyczy to także treści komercyjnych, takich jak reklamy, promocje i akwizycja.
  • Nie zezwalamy na publikowanie treści, które naruszają lub mogą naruszać jakiekolwiek przepisy prawa, w tym przepisy dotyczące praw własności intelektualnej i innych praw własności innych podmiotów, takich jak prawa autorskie, znaki towarowe, patenty lub tajemnice handlowe.

Wytyczne dotyczące egzekwowania przestrzegania zasad

Ostrzeżenia to oficjalne powiadomienia o naruszeniu niniejszych Wytycznych dotyczących korzystania z forów sprzedawców. Ostrzeżenia powiązane z Twoją aktywnością znajdziesz wśród powiadomień dotyczących konta na forach. Menedżerowie społeczności mogą edytować i usuwać niedozwolone treści powiązane z danym naruszeniem. Od partnera sprzedaży oczekujemy jedynie przeczytania ostrzeżenia ze zrozumieniem i prawidłowego zachowania w przyszłości. Powtarzające się ostrzeżenia lub naruszenia niniejszych wytycznych mogą skutkować zawieszeniem uprawnień do publikowania lub dodatkowymi działaniami dyscyplinującymi.

Zawieszenia: Tymczasowe zawieszenia mogą obejmować okres od 1 do 30 dni, w zależności od powagi i charakteru naruszenia. Powtarzające się zawieszenia mogą prowadzić do trwałego odebrania uprawnień do publikowania. Jeśli chcesz zakwestionować zawieszenie, odpowiedz bezpośrednio na wiadomość e-mail otrzymaną od Amazon, podając informacje na temat przyczyn zawieszenia.

Dobre praktyki dotyczące korzystania z forów dla sprzedawców

Dziel się wiedzą i rozwiązaniami

Udzielaj się w społeczności naszych forów. Najmilej widziane są przydatne i rzeczowe wpisy. Jeśli dysponujesz wiedzą lub rozwiązaniami, które mogą pomóc innym partnerom sprzedaży, przekaż im takie informacje. Zachęcamy też do wymiany doświadczeń z innymi członkami społeczności – przekazuj im swoje spostrzeżenia lub odpowiadaj na ich pytania. W ten sposób przyczynisz się do budowania otwartej, opartej na wzajemnej pomocy społeczności.

Najpierw poszukaj odpowiedzi

Zanim założysz nowy wątek, sprawdź, czy ktoś nie udzielił już odpowiedzi na Twoje pytanie. Na naszych forach znajdziesz odpowiedzi na miliony wcześniej zadanych pytań – to dobry punkt wyjścia. Ułatwiliśmy wyszukiwanie najtrafniejszych informacji, umożliwiając filtrowanie i sortowanie treści według liczby głosów, wyświetleń, dyskusji i odpowiedzi zweryfikowanych przez Amazon. Szukając odpowiedzi na swoje pytania, możesz przeglądać fora według dyskusji, kategorii i tagów. Gdy będziesz tworzyć wpis, zasugerujemy Ci również inne wpisy, które mogą być związane z danym tematem lub kwestią, którą chcesz poruszyć.

Kontakty z członkami społeczności

Dołącz do dyskusji prowadzonych przez menedżerów społeczności Amazon, by wziąć udział w inspirujących rozmowach na temat sprzedaży w sklepie Amazon, a także na temat programów i produktów Amazon. To miejsce, w którym możesz nawiązywać kontakty z innymi partnerami sprzedaży i zespołami pracowników Amazon. Publikując wypowiedzi i konstruktywne opinie w tej kategorii, pomagasz nam wprowadzać zmiany.

Współpracuj z Amazon

Zajrzyj do dyskusji oznaczonych tym tagiem, jeśli chcesz poznać i omówić doświadczenia innych partnerów sprzedaży związane ze sklepem, programami i produktami Amazon. Znalezienie takich dyskusji jest łatwe – po prostu wyszukaj ten tag. Oznaczamy nim dyskusje, które skupiają się na różnych tematach i które są prowadzone przez menedżerów społeczności.

Ask Amazon

Chcesz wziąć udział w prowadzonym na żywo wydarzeniu Ask Amazon i zyskać okazję do zadania pytań dotyczących Twojego biznesu? Wyszukaj ten tag, aby za pośrednictwem menedżerów społeczności zadać pytania zespołom Amazon ds. produktów i uzyskać odpowiedzi na forach w czasie rzeczywistym. Tag ten dotyczy różnych, stale zmieniających się, popularnych i aktualnych tematów. Wątki oznaczone tym tagiem są doskonałym źródłem informacji, nawet po ich zamknięciu, ponieważ zawierają bardzo cenne odpowiedzi pochodzące bezpośrednio od naszych zespołów.

Historie sprzedawców

Szukasz pomysłów? A może chcesz stać się głosem społeczności partnerów sprzedaży? Wyszukując ten tag, znajdziesz historie sprzedawców i polecane treści. Jest też możliwe, że to Twój wpis zostanie wyróżniony. Kategoria ta obejmuje wszelkie tematy publikowane przez partnerów sprzedaży – od uruchomienia biznesu, przez opisy wyzwań, z którymi się zmagali i które pokonali, po dobre praktyki, wnioski itp.

Dobre praktyki dotyczące korzystania z forów dla sprzedawców

Dziel się wiedzą i rozwiązaniami

Udzielaj się w społeczności naszych forów. Najmilej widziane są przydatne i rzeczowe wpisy. Jeśli dysponujesz wiedzą lub rozwiązaniami, które mogą pomóc innym partnerom sprzedaży, przekaż im takie informacje. Zachęcamy też do wymiany doświadczeń z innymi członkami społeczności – przekazuj im swoje spostrzeżenia lub odpowiadaj na ich pytania. W ten sposób przyczynisz się do budowania otwartej, opartej na wzajemnej pomocy społeczności.

Najpierw poszukaj odpowiedzi

Zanim założysz nowy wątek, sprawdź, czy ktoś nie udzielił już odpowiedzi na Twoje pytanie. Na naszych forach znajdziesz odpowiedzi na miliony wcześniej zadanych pytań – to dobry punkt wyjścia. Ułatwiliśmy wyszukiwanie najtrafniejszych informacji, umożliwiając filtrowanie i sortowanie treści według liczby głosów, wyświetleń, dyskusji i odpowiedzi zweryfikowanych przez Amazon. Szukając odpowiedzi na swoje pytania, możesz przeglądać fora według dyskusji, kategorii i tagów. Gdy będziesz tworzyć wpis, zasugerujemy Ci również inne wpisy, które mogą być związane z danym tematem lub kwestią, którą chcesz poruszyć.

Kontakty z członkami społeczności

Dołącz do dyskusji prowadzonych przez menedżerów społeczności Amazon, by wziąć udział w inspirujących rozmowach na temat sprzedaży w sklepie Amazon, a także na temat programów i produktów Amazon. To miejsce, w którym możesz nawiązywać kontakty z innymi partnerami sprzedaży i zespołami pracowników Amazon. Publikując wypowiedzi i konstruktywne opinie w tej kategorii, pomagasz nam wprowadzać zmiany.

Współpracuj z Amazon

Zajrzyj do dyskusji oznaczonych tym tagiem, jeśli chcesz poznać i omówić doświadczenia innych partnerów sprzedaży związane ze sklepem, programami i produktami Amazon. Znalezienie takich dyskusji jest łatwe – po prostu wyszukaj ten tag. Oznaczamy nim dyskusje, które skupiają się na różnych tematach i które są prowadzone przez menedżerów społeczności.

Ask Amazon

Chcesz wziąć udział w prowadzonym na żywo wydarzeniu Ask Amazon i zyskać okazję do zadania pytań dotyczących Twojego biznesu? Wyszukaj ten tag, aby za pośrednictwem menedżerów społeczności zadać pytania zespołom Amazon ds. produktów i uzyskać odpowiedzi na forach w czasie rzeczywistym. Tag ten dotyczy różnych, stale zmieniających się, popularnych i aktualnych tematów. Wątki oznaczone tym tagiem są doskonałym źródłem informacji, nawet po ich zamknięciu, ponieważ zawierają bardzo cenne odpowiedzi pochodzące bezpośrednio od naszych zespołów.

Historie sprzedawców

Szukasz pomysłów? A może chcesz stać się głosem społeczności partnerów sprzedaży? Wyszukując ten tag, znajdziesz historie sprzedawców i polecane treści. Jest też możliwe, że to Twój wpis zostanie wyróżniony. Kategoria ta obejmuje wszelkie tematy publikowane przez partnerów sprzedaży – od uruchomienia biznesu, przez opisy wyzwań, z którymi się zmagali i które pokonali, po dobre praktyki, wnioski itp.

Informacje o menedżerach społeczności Amazon

Menedżerowie społeczności dbają, by fora sprzedawców były przyjaznym miejscem, gdzie każdy może znaleźć pomoc. Menedżerowie społeczności mają wiele zadań – między innymi ułatwiają prowadzenie merytorycznych dyskusji i nawiązywanie kontaktów między partnerami sprzedaży oraz utrzymują bezpieczną i inkluzywną atmosferę społeczności użytkowników forów. W większości przypadków, jeśli masz problem, który wymaga weryfikacji, prześlij najpierw zgłoszenie do Działu Obsługi Sprzedawców (podając jak najwięcej informacji). Dzięki temu menedżerowie społeczności będą mogli zapoznać się ze szczegółami danej sprawy, jeśli na forach zadane zostaną powiązane z nią pytania. W stosownych przypadkach możliwe też będzie przekazanie partnerowi sprzedaży dalszych informacji.

Informacja prawna dotycząca forów sprzedawców

Treści zamieszczone na forach sprzedawców są własnością Amazon, a korzystanie z forów sprzedawców podlega zapisom Informacji o prywatności obowiązującej na Amazon.com. Zgodnie z Zasadami programów Amazon nie używaj forów sprzedawców do naruszania lub zachęcania innych do naruszania jakichkolwiek zasad, w tym do zmów cenowych, wpływania na opinie o produktach oraz naruszania Zasad sprzedaży i kodeksu postępowania sprzedawcy. Korzystanie z forów sprzedawców podlega zapisom Umowy Amazon Business Solutions, Informacji o prywatności Amazon, Warunków korzystania z serwisu Amazon oraz Wytycznych dotyczących korzystania z forów sprzedawców.

Amazon zastrzega sobie prawo do aktualizacji wytycznych dotyczących forów sprzedawców w dowolnym momencie i usuwania treści w dowolnym momencie z dowolnego powodu, w tym z powodu naruszenia zasad, podawania nieścisłych informacji oraz kwestii związanych z prywatnością lub związanych ze zmianami w sposobie działania forów sprzedawców.

Jeśli masz pytania dotyczące konta sprzedawcy, skontaktuj się z Działem Obsługi Sprzedawców.

Ostatnia aktualizacja February 2nd, 2023.

Informacje o menedżerach społeczności Amazon

Menedżerowie społeczności dbają, by fora sprzedawców były przyjaznym miejscem, gdzie każdy może znaleźć pomoc. Menedżerowie społeczności mają wiele zadań – między innymi ułatwiają prowadzenie merytorycznych dyskusji i nawiązywanie kontaktów między partnerami sprzedaży oraz utrzymują bezpieczną i inkluzywną atmosferę społeczności użytkowników forów. W większości przypadków, jeśli masz problem, który wymaga weryfikacji, prześlij najpierw zgłoszenie do Działu Obsługi Sprzedawców (podając jak najwięcej informacji). Dzięki temu menedżerowie społeczności będą mogli zapoznać się ze szczegółami danej sprawy, jeśli na forach zadane zostaną powiązane z nią pytania. W stosownych przypadkach możliwe też będzie przekazanie partnerowi sprzedaży dalszych informacji.

Informacja prawna dotycząca forów sprzedawców

Treści zamieszczone na forach sprzedawców są własnością Amazon, a korzystanie z forów sprzedawców podlega zapisom Informacji o prywatności obowiązującej na Amazon.com. Zgodnie z Zasadami programów Amazon nie używaj forów sprzedawców do naruszania lub zachęcania innych do naruszania jakichkolwiek zasad, w tym do zmów cenowych, wpływania na opinie o produktach oraz naruszania Zasad sprzedaży i kodeksu postępowania sprzedawcy. Korzystanie z forów sprzedawców podlega zapisom Umowy Amazon Business Solutions, Informacji o prywatności Amazon, Warunków korzystania z serwisu Amazon oraz Wytycznych dotyczących korzystania z forów sprzedawców.

Amazon zastrzega sobie prawo do aktualizacji wytycznych dotyczących forów sprzedawców w dowolnym momencie i usuwania treści w dowolnym momencie z dowolnego powodu, w tym z powodu naruszenia zasad, podawania nieścisłych informacji oraz kwestii związanych z prywatnością lub związanych ze zmianami w sposobie działania forów sprzedawców.

Jeśli masz pytania dotyczące konta sprzedawcy, skontaktuj się z Działem Obsługi Sprzedawców.

Ostatnia aktualizacja February 2nd, 2023.