Fora dla sprzedawców
Zaloguj się
Zaloguj się
imgZaloguj się
imgZaloguj się

Wytyczne dotyczące korzystania z forów dla sprzedawców

Informacje o forach dla sprzedawców Amazon

Fora sprzedawców Amazon to integracyjna społeczność, której celem jest pomoc w rozpoczęciu i prowadzeniu sprzedaży w sklepie Amazon. Dzięki uczestnictwu milionów partnerów sprzedaży i tysiącom nowych postów publikowanych każdego dnia na różne tematy fora sprzedawców Amazon są cennym zasobem stanowiącym uzupełnienie Seller University, Działu Obsługi Partnerów Sprzedaży i wielu innych narzędzi Amazon. Masz tutaj możliwość wymiany doświadczeń z innymi sprzedawcami, dzielenia się cennymi uwagami oraz przeglądania najlepszych praktyk i informacji pochodzących od menedżerów społeczności Amazon. Wszystko to ma na celu wspieranie Cię w rozwoju Twojej działalności.

Uczestnictwo w forach sprzedawców

Treści publikowane na forach sprzedawców są dostępne dla każdego. Korzystać z funkcji forów sprzedawców i publikować na tych forach mogą wyłącznie partnerzy sprzedaży posiadający konto w Seller Central. Wszelkie dane identyfikacyjne, takie jak nazwa użytkownika, będą widoczne tylko dla partnerów sprzedaży, którzy korzystają z forów sprzedawców po zalogowaniu się na swoje konto w Seller Central.

Wytyczne dotyczące korzystania z forów dla sprzedawców

Aby zapewniać przyjazną i integracyjną atmosferę dla każdego, prosimy o powstrzymanie się od publikowania lub angażowania się w poniższe treści i działania. Naruszenie tych wytycznych, innych warunków lub zasad programów może skutkować zawieszeniem lub odebraniem uprawnień do publikowania na forach sprzedawców.

  • Treści, które nie są w żaden sposób związane ze sprzedażą w sklepie Amazon lub które w jakikolwiek sposób utrudniają efektywne korzystanie z forów sprzedawców.
  • Komentarze, które można uznać za obraźliwe, w tym zawierające obelgi, osobiste ataki, złośliwe uwagi, wulgaryzmy i przekleństwa, a także noszące znamiona nękania, zastraszania, zniesławiania lub podżegania.
  • Dyskryminujące lub nienawistne treści, w tym między innymi komentarze odwołujące się do cech, takich jak rasa, pochodzenie etniczne, narodowość, płeć, tożsamość płciowa, orientacja seksualna, wyznanie, wiek lub niepełnosprawność.
  • Ze względów bezpieczeństwa nie publikuj danych osobowych, takich jak numery telefonów, adresy e-mail, adresy zamieszkania, numery licencji, numery ubezpieczenia społecznego, numery rachunków bankowych, numery kart kredytowych i debetowych, wszelkie informacje finansowe i adresy IP.
  • Komentarze o charakterze politycznym, w tym opinie i deklaracje dotyczące kandydatów, partii i programów politycznych. Treści takich nie uważa się za istotne z punktu widzenia prowadzenia sprzedaży w sklepie Amazon.
  • Treści, które można uznać za spam, takie jak niechciane linki lub ten sam wpis kopiowany i wklejany w wielu wątkach.
  • Podszywanie się pod innych partnerów sprzedaży lub inne podmioty.
  • Linki, adresy URL lub hiperlinki, które kierują użytkowników do witryn zewnętrznych nienależących do Amazon. Dotyczy to także treści komercyjnych, takich jak reklamy, promocje i akwizycja.
  • Nie zezwalamy na publikowanie treści, które naruszają lub mogą naruszać jakiekolwiek przepisy prawa, w tym przepisy dotyczące praw własności intelektualnej i innych praw własności innych podmiotów, takich jak prawa autorskie, znaki towarowe, patenty lub tajemnice handlowe.
Wytyczne dotyczące egzekwowania przestrzegania zasad

Ostrzeżenia to oficjalne powiadomienia o naruszeniu niniejszych Wytycznych dotyczących korzystania z forów sprzedawców. Ostrzeżenia powiązane z Twoją aktywnością znajdziesz wśród powiadomień dotyczących konta na forach. Menedżerowie społeczności mogą edytować i usuwać niedozwolone treści powiązane z danym naruszeniem. Od partnera sprzedaży oczekujemy jedynie przeczytania ostrzeżenia ze zrozumieniem i prawidłowego zachowania w przyszłości. Powtarzające się ostrzeżenia lub naruszenia niniejszych wytycznych mogą skutkować zawieszeniem uprawnień do publikowania lub dodatkowymi działaniami dyscyplinującymi.

Zawieszenia: Tymczasowe zawieszenia mogą obejmować okres od 1 do 30 dni, w zależności od powagi i charakteru naruszenia. Powtarzające się zawieszenia mogą prowadzić do trwałego odebrania uprawnień do publikowania.

Wytyczne dotyczące korzystania z forów dla sprzedawców

Informacje o forach dla sprzedawców Amazon

Fora sprzedawców Amazon to integracyjna społeczność, której celem jest pomoc w rozpoczęciu i prowadzeniu sprzedaży w sklepie Amazon. Dzięki uczestnictwu milionów partnerów sprzedaży i tysiącom nowych postów publikowanych każdego dnia na różne tematy fora sprzedawców Amazon są cennym zasobem stanowiącym uzupełnienie Seller University, Działu Obsługi Partnerów Sprzedaży i wielu innych narzędzi Amazon. Masz tutaj możliwość wymiany doświadczeń z innymi sprzedawcami, dzielenia się cennymi uwagami oraz przeglądania najlepszych praktyk i informacji pochodzących od menedżerów społeczności Amazon. Wszystko to ma na celu wspieranie Cię w rozwoju Twojej działalności.

Uczestnictwo w forach sprzedawców

Treści publikowane na forach sprzedawców są dostępne dla każdego. Korzystać z funkcji forów sprzedawców i publikować na tych forach mogą wyłącznie partnerzy sprzedaży posiadający konto w Seller Central. Wszelkie dane identyfikacyjne, takie jak nazwa użytkownika, będą widoczne tylko dla partnerów sprzedaży, którzy korzystają z forów sprzedawców po zalogowaniu się na swoje konto w Seller Central.

Wytyczne dotyczące korzystania z forów dla sprzedawców

Aby zapewniać przyjazną i integracyjną atmosferę dla każdego, prosimy o powstrzymanie się od publikowania lub angażowania się w poniższe treści i działania. Naruszenie tych wytycznych, innych warunków lub zasad programów może skutkować zawieszeniem lub odebraniem uprawnień do publikowania na forach sprzedawców.

  • Treści, które nie są w żaden sposób związane ze sprzedażą w sklepie Amazon lub które w jakikolwiek sposób utrudniają efektywne korzystanie z forów sprzedawców.
  • Komentarze, które można uznać za obraźliwe, w tym zawierające obelgi, osobiste ataki, złośliwe uwagi, wulgaryzmy i przekleństwa, a także noszące znamiona nękania, zastraszania, zniesławiania lub podżegania.
  • Dyskryminujące lub nienawistne treści, w tym między innymi komentarze odwołujące się do cech, takich jak rasa, pochodzenie etniczne, narodowość, płeć, tożsamość płciowa, orientacja seksualna, wyznanie, wiek lub niepełnosprawność.
  • Ze względów bezpieczeństwa nie publikuj danych osobowych, takich jak numery telefonów, adresy e-mail, adresy zamieszkania, numery licencji, numery ubezpieczenia społecznego, numery rachunków bankowych, numery kart kredytowych i debetowych, wszelkie informacje finansowe i adresy IP.
  • Komentarze o charakterze politycznym, w tym opinie i deklaracje dotyczące kandydatów, partii i programów politycznych. Treści takich nie uważa się za istotne z punktu widzenia prowadzenia sprzedaży w sklepie Amazon.
  • Treści, które można uznać za spam, takie jak niechciane linki lub ten sam wpis kopiowany i wklejany w wielu wątkach.
  • Podszywanie się pod innych partnerów sprzedaży lub inne podmioty.
  • Linki, adresy URL lub hiperlinki, które kierują użytkowników do witryn zewnętrznych nienależących do Amazon. Dotyczy to także treści komercyjnych, takich jak reklamy, promocje i akwizycja.
  • Nie zezwalamy na publikowanie treści, które naruszają lub mogą naruszać jakiekolwiek przepisy prawa, w tym przepisy dotyczące praw własności intelektualnej i innych praw własności innych podmiotów, takich jak prawa autorskie, znaki towarowe, patenty lub tajemnice handlowe.

Wytyczne dotyczące egzekwowania przestrzegania zasad

Ostrzeżenia to oficjalne powiadomienia o naruszeniu niniejszych Wytycznych dotyczących korzystania z forów sprzedawców. Ostrzeżenia powiązane z Twoją aktywnością znajdziesz wśród powiadomień dotyczących konta na forach. Menedżerowie społeczności mogą edytować i usuwać niedozwolone treści powiązane z danym naruszeniem. Od partnera sprzedaży oczekujemy jedynie przeczytania ostrzeżenia ze zrozumieniem i prawidłowego zachowania w przyszłości. Powtarzające się ostrzeżenia lub naruszenia niniejszych wytycznych mogą skutkować zawieszeniem uprawnień do publikowania lub dodatkowymi działaniami dyscyplinującymi.

Zawieszenia: Tymczasowe zawieszenia mogą obejmować okres od 1 do 30 dni, w zależności od powagi i charakteru naruszenia. Powtarzające się zawieszenia mogą prowadzić do trwałego odebrania uprawnień do publikowania.

Dobre praktyki dotyczące korzystania z forów dla sprzedawców
Aby jak najlepiej korzystać z forów sprzedawców, przestrzegaj następujących wskazówek dotyczących publikowania:

Dziel się wiedzą i rozwiązaniami

Udzielaj się w społeczności naszych forów. Najmilej widziane są przydatne i rzeczowe wpisy. Jeśli dysponujesz wiedzą lub rozwiązaniami, które mogą pomóc innym partnerom sprzedaży, przekaż im takie informacje. Zachęcamy też do wymiany doświadczeń z innymi członkami społeczności – przekazuj im swoje spostrzeżenia lub odpowiadaj na ich pytania. W ten sposób przyczynisz się do budowania otwartej, opartej na wzajemnej pomocy społeczności.

Najpierw poszukaj odpowiedzi

Zanim założysz nowy wątek, sprawdź, czy ktoś nie udzielił już odpowiedzi na Twoje pytanie. Na naszych forach znajdziesz odpowiedzi na miliony wcześniej zadanych pytań – to dobry punkt wyjścia. Ułatwiliśmy wyszukiwanie najtrafniejszych informacji, umożliwiając filtrowanie i sortowanie treści według liczby głosów, wyświetleń, dyskusji i odpowiedzi zweryfikowanych przez Amazon. Szukając odpowiedzi na swoje pytania, możesz przeglądać fora według dyskusji, kategorii i tagów. Gdy będziesz tworzyć wpis, zasugerujemy Ci również inne wpisy, które mogą być związane z danym tematem lub kwestią, którą chcesz poruszyć.

Kontakty z członkami społeczności

Dołącz do dyskusji prowadzonych przez menedżerów społeczności Amazon, by wziąć udział w inspirujących rozmowach na temat sprzedaży w sklepie Amazon, a także na temat programów i produktów Amazon. To miejsce, w którym możesz nawiązywać kontakty z innymi partnerami sprzedaży i zespołami pracowników Amazon. Publikując wypowiedzi i konstruktywne opinie w tej kategorii, pomagasz nam wprowadzać zmiany.

Współpracuj z Amazon

Zajrzyj do dyskusji oznaczonych tym tagiem, jeśli chcesz poznać i omówić doświadczenia innych partnerów sprzedaży związane ze sklepem, programami i produktami Amazon. Znalezienie takich dyskusji jest łatwe – po prostu wyszukaj ten tag. Oznaczamy nim dyskusje, które skupiają się na różnych tematach i które są prowadzone przez menedżerów społeczności.

Ask Amazon

Chcesz wziąć udział w prowadzonym na żywo wydarzeniu Ask Amazon i zyskać okazję do zadania pytań dotyczących Twojego biznesu? Wyszukaj ten tag, aby za pośrednictwem menedżerów społeczności zadać pytania zespołom Amazon ds. produktów i uzyskać odpowiedzi na forach w czasie rzeczywistym. Tag ten dotyczy różnych, stale zmieniających się, popularnych i aktualnych tematów. Wątki oznaczone tym tagiem są doskonałym źródłem informacji, nawet po ich zamknięciu, ponieważ zawierają cenne informacje pochodzące bezpośrednio od naszych zespołów.

Dobre praktyki dotyczące korzystania z forów dla sprzedawców

Aby jak najlepiej korzystać z forów sprzedawców, przestrzegaj następujących wskazówek dotyczących publikowania:
Dziel się wiedzą i rozwiązaniami

Udzielaj się w społeczności naszych forów. Najmilej widziane są przydatne i rzeczowe wpisy. Jeśli dysponujesz wiedzą lub rozwiązaniami, które mogą pomóc innym partnerom sprzedaży, przekaż im takie informacje. Zachęcamy też do wymiany doświadczeń z innymi członkami społeczności – przekazuj im swoje spostrzeżenia lub odpowiadaj na ich pytania. W ten sposób przyczynisz się do budowania otwartej, opartej na wzajemnej pomocy społeczności.

Najpierw poszukaj odpowiedzi

Zanim założysz nowy wątek, sprawdź, czy ktoś nie udzielił już odpowiedzi na Twoje pytanie. Na naszych forach znajdziesz odpowiedzi na miliony wcześniej zadanych pytań – to dobry punkt wyjścia. Ułatwiliśmy wyszukiwanie najtrafniejszych informacji, umożliwiając filtrowanie i sortowanie treści według liczby głosów, wyświetleń, dyskusji i odpowiedzi zweryfikowanych przez Amazon. Szukając odpowiedzi na swoje pytania, możesz przeglądać fora według dyskusji, kategorii i tagów. Gdy będziesz tworzyć wpis, zasugerujemy Ci również inne wpisy, które mogą być związane z danym tematem lub kwestią, którą chcesz poruszyć.

Kontakty z członkami społeczności

Dołącz do dyskusji prowadzonych przez menedżerów społeczności Amazon, by wziąć udział w inspirujących rozmowach na temat sprzedaży w sklepie Amazon, a także na temat programów i produktów Amazon. To miejsce, w którym możesz nawiązywać kontakty z innymi partnerami sprzedaży i zespołami pracowników Amazon. Publikując wypowiedzi i konstruktywne opinie w tej kategorii, pomagasz nam wprowadzać zmiany.

Współpracuj z Amazon

Zajrzyj do dyskusji oznaczonych tym tagiem, jeśli chcesz poznać i omówić doświadczenia innych partnerów sprzedaży związane ze sklepem, programami i produktami Amazon. Znalezienie takich dyskusji jest łatwe – po prostu wyszukaj ten tag. Oznaczamy nim dyskusje, które skupiają się na różnych tematach i które są prowadzone przez menedżerów społeczności.

Ask Amazon

Chcesz wziąć udział w prowadzonym na żywo wydarzeniu Ask Amazon i zyskać okazję do zadania pytań dotyczących Twojego biznesu? Wyszukaj ten tag, aby za pośrednictwem menedżerów społeczności zadać pytania zespołom Amazon ds. produktów i uzyskać odpowiedzi na forach w czasie rzeczywistym. Tag ten dotyczy różnych, stale zmieniających się, popularnych i aktualnych tematów. Wątki oznaczone tym tagiem są doskonałym źródłem informacji, nawet po ich zamknięciu, ponieważ zawierają cenne informacje pochodzące bezpośrednio od naszych zespołów.

Informacje o menedżerach społeczności Amazon

Menedżerowie społeczności dbają, by fora sprzedawców były przyjaznym miejscem, gdzie każdy może znaleźć potrzebne informacje. Menedżerowie społeczności mają wiele zadań – między innymi ułatwiają prowadzenie merytorycznych dyskusji i nawiązywanie kontaktów między partnerami sprzedaży oraz utrzymują bezpieczną i inkluzywną atmosferę społeczności użytkowników forów. W większości przypadków, jeśli masz problem, który wymaga weryfikacji, prześlij najpierw zgłoszenie do Działu Obsługi Sprzedawców (podając jak najwięcej informacji). Dzięki temu menedżerowie społeczności będą mogli szybko i precyzyjnie odpowiadać na pytania zadawane na forum. Menedżerowie społeczności mogą w razie potrzeby skontaktować się z partnerem sprzedaży.

Informacja prawna dotycząca forów sprzedawców

Treści publikowane na forum sprzedawców są własnością Amazon, a korzystanie przez Ciebie z tych forów podlega warunkom Umowy Amazon Services Business Solutions, Informacji o prywatności, Warunkom korzystania z serwisu Amazon oraz niniejszym wytycznym dotyczącym korzystania z forów sprzedawców. Zgodnie z Zasadami programów Amazon nie możesz używać forów sprzedawców do łamania prawa, przepisów lub zasad Amazon ani zachęcania innych do takich działań. Nie możesz, na przykład, korzystać z forów w celu ustalania cen, wpływania na opinie klientów ani zachęcania do podejmowania takich działań. Nie możesz też naruszać Zasad sprzedaży i Kodeksu postępowania sprzedawców Amazon ani zachęcać do podejmowania takich działań.

Amazon zastrzega sobie prawo do aktualizacji wytycznych dotyczących forów sprzedawców w dowolnym momencie i usuwania treści w dowolnym momencie z dowolnego powodu, w tym z powodu naruszenia zasad, podawania nieścisłych informacji oraz kwestii związanych z prywatnością lub związanych ze zmianami w sposobie działania forów sprzedawców.

Jeśli masz pytania dotyczące konta sprzedawcy, skontaktuj się z Działem Obsługi Sprzedawców.

Ostatnia aktualizacja February 2nd, 2023.

Informacje o menedżerach społeczności Amazon

Menedżerowie społeczności dbają, by fora sprzedawców były przyjaznym miejscem, gdzie każdy może znaleźć potrzebne informacje. Menedżerowie społeczności mają wiele zadań – między innymi ułatwiają prowadzenie merytorycznych dyskusji i nawiązywanie kontaktów między partnerami sprzedaży oraz utrzymują bezpieczną i inkluzywną atmosferę społeczności użytkowników forów. W większości przypadków, jeśli masz problem, który wymaga weryfikacji, prześlij najpierw zgłoszenie do Działu Obsługi Sprzedawców (podając jak najwięcej informacji). Dzięki temu menedżerowie społeczności będą mogli szybko i precyzyjnie odpowiadać na pytania zadawane na forum. Menedżerowie społeczności mogą w razie potrzeby skontaktować się z partnerem sprzedaży.

Informacja prawna dotycząca forów sprzedawców

Treści publikowane na forum sprzedawców są własnością Amazon, a korzystanie przez Ciebie z tych forów podlega warunkom Umowy Amazon Services Business Solutions, Informacji o prywatności, Warunkom korzystania z serwisu Amazon oraz niniejszym wytycznym dotyczącym korzystania z forów sprzedawców. Zgodnie z Zasadami programów Amazon nie możesz używać forów sprzedawców do łamania prawa, przepisów lub zasad Amazon ani zachęcania innych do takich działań. Nie możesz, na przykład, korzystać z forów w celu ustalania cen, wpływania na opinie klientów ani zachęcania do podejmowania takich działań. Nie możesz też naruszać Zasad sprzedaży i Kodeksu postępowania sprzedawców Amazon ani zachęcać do podejmowania takich działań.

Amazon zastrzega sobie prawo do aktualizacji wytycznych dotyczących forów sprzedawców w dowolnym momencie i usuwania treści w dowolnym momencie z dowolnego powodu, w tym z powodu naruszenia zasad, podawania nieścisłych informacji oraz kwestii związanych z prywatnością lub związanych ze zmianami w sposobie działania forów sprzedawców.

Jeśli masz pytania dotyczące konta sprzedawcy, skontaktuj się z Działem Obsługi Sprzedawców.

Ostatnia aktualizacja February 2nd, 2023.