Wykorzystanie innowacji AI do przeciwdziałania oszustwom i podrabianiu produktów
Niedawno opublikowaliśmy Raport o ochronie marek, który przedstawia nasze starania mające na celu powstrzymanie nieuczciwych podmiotów i ochronę Twojego biznesu przed podrabianymi produktami za pomocą przodującej w branży technologii i współpracy strategicznej.
W 2024 r. zainwestowaliśmy ponad miliard dolarów i zatrudniliśmy tysiące pracowników (w tym naukowców zajmujących się technologią uczenia maszynowego, programistów i doświadczonych badaczy), którzy odpowiadają za ochronę klientów, marek, partnerów sprzedaży i sklepu Amazon przed podrobionymi produktami, oszustwami i innymi formami nadużyć.
Raport zawiera opis poczynionych przez nas postępów, w tym następujące najważniejsze informacje:
- W 2024 r. zidentyfikowaliśmy, skonfiskowaliśmy i odpowiednio usunęliśmy ponad 15 milionów podrobionych produktów na całym świecie, zapobiegając w ten sposób wystąpieniu szkód na rzecz klientów lub odsprzedaży tych produktów na innym etapie detalicznego łańcucha dostaw.
- Od momentu uruchomienia w 2020 r. Jednostka Amazon ds. przestępstw związanych z produktami podrobionymi podjęła działania przeciwko ponad 24 000 nieuczciwym podmiotom, wszczynając postępowania sądowe i kierując sprawy karne do organów ścigania.
- Dzięki ciągłym inwestycjom w sztuczną inteligencję ulepszone proaktywne kontrole zablokowały ponad 99% podejrzanych ofert naruszających prawo, zanim marka zdążyła je wykryć i zgłosić.
- Od 2020 r., przy nieustannym wzroście liczby produktów dostępnych do sprzedaży w sklepie Amazon, odnotowaliśmy około 35% spadek łącznej liczby uzasadnionych zawiadomień o naruszeniu złożonych przez marki.
- Ponad 2,5 miliarda jednostek produktów zostało zweryfikowanych jako oryginalne w ramach programu Transparency, do którego przystąpiło 88 000 marek na całym świecie, w tym podmioty z listy Fortune 500, marki globalne, startupy i małe biznesy.
Zobowiązujemy się do ciągłego wprowadzania dalszych ulepszeń i nie spoczniemy, dopóki nie zredukujemy liczby podrobionych produktów do zera.
Więcej szczegółowych informacji na temat naszych strategicznych obszarów działania i poczynionych postępów znajdziesz na stronie Raport o ochronie marki.
Aby zgłosić nadużycie ze strony klientów lub sprzedawców, przejdź na stronę Zgłoś nadużycie.
Wykorzystanie innowacji AI do przeciwdziałania oszustwom i podrabianiu produktów
Niedawno opublikowaliśmy Raport o ochronie marek, który przedstawia nasze starania mające na celu powstrzymanie nieuczciwych podmiotów i ochronę Twojego biznesu przed podrabianymi produktami za pomocą przodującej w branży technologii i współpracy strategicznej.
W 2024 r. zainwestowaliśmy ponad miliard dolarów i zatrudniliśmy tysiące pracowników (w tym naukowców zajmujących się technologią uczenia maszynowego, programistów i doświadczonych badaczy), którzy odpowiadają za ochronę klientów, marek, partnerów sprzedaży i sklepu Amazon przed podrobionymi produktami, oszustwami i innymi formami nadużyć.
Raport zawiera opis poczynionych przez nas postępów, w tym następujące najważniejsze informacje:
- W 2024 r. zidentyfikowaliśmy, skonfiskowaliśmy i odpowiednio usunęliśmy ponad 15 milionów podrobionych produktów na całym świecie, zapobiegając w ten sposób wystąpieniu szkód na rzecz klientów lub odsprzedaży tych produktów na innym etapie detalicznego łańcucha dostaw.
- Od momentu uruchomienia w 2020 r. Jednostka Amazon ds. przestępstw związanych z produktami podrobionymi podjęła działania przeciwko ponad 24 000 nieuczciwym podmiotom, wszczynając postępowania sądowe i kierując sprawy karne do organów ścigania.
- Dzięki ciągłym inwestycjom w sztuczną inteligencję ulepszone proaktywne kontrole zablokowały ponad 99% podejrzanych ofert naruszających prawo, zanim marka zdążyła je wykryć i zgłosić.
- Od 2020 r., przy nieustannym wzroście liczby produktów dostępnych do sprzedaży w sklepie Amazon, odnotowaliśmy około 35% spadek łącznej liczby uzasadnionych zawiadomień o naruszeniu złożonych przez marki.
- Ponad 2,5 miliarda jednostek produktów zostało zweryfikowanych jako oryginalne w ramach programu Transparency, do którego przystąpiło 88 000 marek na całym świecie, w tym podmioty z listy Fortune 500, marki globalne, startupy i małe biznesy.
Zobowiązujemy się do ciągłego wprowadzania dalszych ulepszeń i nie spoczniemy, dopóki nie zredukujemy liczby podrobionych produktów do zera.
Więcej szczegółowych informacji na temat naszych strategicznych obszarów działania i poczynionych postępów znajdziesz na stronie Raport o ochronie marki.
Aby zgłosić nadużycie ze strony klientów lub sprzedawców, przejdź na stronę Zgłoś nadużycie.