Fora dla sprzedawców
Zaloguj się
Zaloguj się
imgZaloguj się
imgZaloguj się

Przeglądaj dyskusje

user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
user profile
Seller_6MCAdU5RowdJ1
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
Sortuj według
Ostatnia aktywnośćOstatnio utworzoneNajczęściej oglądaneNajwięcej reakcji
Filtry
Data/godzinaWszystkie wpisyPoprzedni dzieńPoprzedni tydzieńPoprzedni miesiącPoprzednie 3 miesiącePoprzedni rokZakres dat
Szybkie filtry
Dyskusje
Kategorie
Tagi
Tagi zostaną uzupełnione na podstawie wybranych kategorii

Przeglądaj dyskusje

user profile
News_Amazon
user profile

4 sierpnia 2025 r. wprowadzamy uproszczone narzędzie do wystawiania opinii o sprzedawcy, umożliwiające klientom pozostawienie oceny wyrażonej wyłącznie w gwiazdkach z możliwością dodania opinii pisemnej. Dzięki temu uproszczonemu narzędziu do wystawiania opinii możesz szybciej uzyskać więcej ocen sprzedawcy.

Uczciwe, odzwierciedlające rzeczywistość oceny wyrażone w gwiazdkach są ważnym źródłem informacji, dzięki któremu klienci mogą poznać wrażenia innych osób dotyczące wcześniejszych zamówień. Aby ułatwić klientom wystawianie ocen, pisemne opinie będą odtąd elementem opcjonalnym. Zwiększy to liczbę wystawionych ocen, a klienci zyskają więcej informacji, co pozwoli im bez obaw podejmować decyzje o zakupie.

Wszystkie opinie wystawiane sprzedawcom przez klientów – niezależnie od tego, czy zawierają komentarz, czy nie – są automatycznie sprawdzane pod kątem możliwych oznak nadużyć i oceniane według naszych wytycznych dla społeczności. Funkcja odwołania się od opinii w narzędziu „Menedżer opinii” będzie wyłączona dla wszystkich ocen wyrażonych wyłącznie w gwiazdkach i niezawierających pisemnego uzasadnienia. Jeśli uważasz, że ocena wyrażona wyłącznie w gwiazdkach narusza nasze wytyczne dla społeczności, możesz poprosić o dodatkowe sprawdzenie, korzystając z funkcji Zgłoś naruszenie.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Monitorowanie opinii i jakości obsługi klienta.

0 głosów
0 głosów
4 wyświetlenia
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
News_Amazon
user profile

Wprowadziliśmy informacje dotyczące potencjalnego wzrostu sprzedaży według kategorii produktów, takich jak Rękodzieło i Uroda, w przypadku stosowania filmów zakupowych Amazon.

Potencjalny wzrost sprzedaży pokazuje, o ile może zwiększyć się Twoja sprzedaż, jeśli podejmiesz zalecane działania, takie jak tworzenie filmów zakupowych, które pomagają klientom lepiej zrozumieć produkt przed zakupem.

Aby zweryfikować potencjalny wzrost sprzedaży dla swoich kategorii produktów:

  1. Przejdź na stronę Prześlij filmy i zarządzaj nimi.
  2. Na banerze na górze strony wybierz Wyświetl wskaźniki wzrostu sprzedaży dla poszczególnych kategorii tutaj.

0 głosów
0 głosów
1 wyświetlenie
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
Seller_6MCAdU5RowdJ1
user profile
Twoje drzwi do Amazon.
autorstwa Seller_6MCAdU5RowdJ1

Musisz być widoczny żeby sprzedawać – jak to sprawdzić i poprawić? Index Checker 100k eur +

Twoje drzwi do Amazon na YouTube, zapraszam.

Dowiedz się, jak korzystać z Index Checkera w Helium 10 – narzędzia, które pozwoliło nam wygenerować dziesiątki milionów złotych w sprzedaży na Amazonie. W tym materiale Bartek pokaże, jak krok po kroku analizować słowa kluczowe, sprawdzać widoczność produktów i poprawić skuteczność swojego copywritingu.

0 głosów
0 głosów
0 wyświetleń
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
News_Amazon
user profile

Z przyjemnością ogłaszamy listę prelegentów na Amazon Accelerate 2025 – naszej szóstej corocznej konferencji dla sprzedawców, która odbędzie się w dniach 16–18 września w Seattle. Ogłoszenie to zbiega się w czasie z ostatnimi tygodniami rejestracji w ramach promocji Early Bird, dzięki której można zaoszczędzić 100 USD.

W tegorocznej konferencji wezmą udział innowatorzy i liderzy Amazon, którzy z oddaniem pomagają sprzedawcom odnosić sukcesy. Dołącz do nas na żywo, aby dowiedzieć się, jakie są ich spostrzeżenia na temat nadchodzących innowacji i priorytetów strategicznych, które ukształtują przyszłość sprzedaży w sklepie Amazon.

Pełna lista prelegentów:

  • Dharmesh Mehta, wiceprezes ds. globalnych usług dla partnerów sprzedaży
  • Mary Beth Westmoreland, wiceprezeska ds. zadowolenia partnerów sprzedaży
  • Joyce Rallanka, dyrektorka ds. sukcesu sprzedawców w Ameryce Północnej
  • Avinash Ravi, dyrektor ds. rozwoju partnerów sprzedaży
  • Katie Scott, dyrektorka ds. społeczności partnerów sprzedaży

Konferencja obejmie sesje ogólne, podczas których zostaną ogłoszone nowe, wcześniej nieprzekazywane komunikaty, sesje tematyczne poświęcone różnym tematom oraz okazje do nawiązania kontaktów z liderami Amazon i innymi sprzedawcami.

Sprzedawcy zainteresowani udziałem w wydarzeniu mogą zaoszczędzić 100 USD, rejestrując się w okresie promocji Early Bird, który wkrótce się kończy.

Zarejestruj się już teraz na Amazon Accelerate 2025

0 głosów
0 głosów
0 wyświetleń
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
News_Amazon
user profile

8 lipca 2025 r. aktualizujemy zasady mediacji obowiązujące w europejskich sklepach Amazon, aby jasno określić terminy związane ze składaniem wniosków o mediację po zdezaktywowaniu oferty lub konta sprzedawcy.

Do mediacji kwalifikują się sprzedawcy, którzy:

  • złożyli odwołanie za pośrednictwem panelu „Kondycja konta” w ciągu sześciu miesięcy od dezaktywacji oferty lub konta
  • złożyli wniosek o mediację w ciągu sześciu miesięcy od rozstrzygnięcia odwołania
  • mieli aktywną ofertę w jednym z europejskich sklepów Amazon w ciągu 12 miesięcy przed złożeniem wniosku o mediację.

Zmiany te zostaną odzwierciedlone 8 lipca na stronach Zasady mediacji oraz Składanie wniosku o mediację.

Zanim to nastąpi, zmiany te możesz zobaczyć w wersji zasad w pliku PDF, dostępnej wyłącznie w języku angielskim.

Dalsze korzystanie z usług sprzedaży po wejściu w życie zmian oznacza ich akceptację.

0 głosów
0 głosów
2 wyświetlenia
1 odpowiedź
Ostatnia aktywność
user profile
News_Amazon
user profile

Dobra ocena kondycji konta może pomóc Ci osiągnąć długotrwały sukces. Zwróć szczególną uwagę na poniższe zasady i dobre praktyki, które pomogą Ci dbać o ocenę kondycji konta:

  • Zasady Amazon dotyczące przeciwdziałania podrabianiu produktów gwarantują, że produkty są oryginalne, i zapewniają klientom dobre wrażenia z zakupów. Aby zachować zgodność z tymi zasadami, prowadź szczegółową dokumentację dotyczącą źródeł zapasów, obejmującą faktury i korespondencję z dostawcami. Dzięki temu będziesz w stanie udowodnić, że korzystasz z wiarygodnego łańcucha dostaw, co zapobiegnie naruszeniom, które mogą mieć wpływ na ocenę kondycji konta.
  • Zasady dotyczące opinii o produktach zapewniają, że opinie o Twoim asortymencie są autentyczne i odzwierciedlają faktyczne wrażenia klientów. Działania podejmowane w dobrej wierze, takie jak oferowanie zachęt lub zwrotów pieniędzy związanych z wystawianiem opinii o produktach, korzystanie z zewnętrznych usług recenzowania produktów lub namawianie klientów do zmiany negatywnych opinii, mogą być uznane za naruszenia zasad, co może mieć wpływ na ocenę kondycji konta.

Aby zobaczyć ocenę kondycji swojego konta, przejdź na stronę Kondycja konta.

0 głosów
0 głosów
2 wyświetlenia
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
News_Amazon
user profile

Dołącz do nas na konferencji Amazon Accelerate 2025 w dniach 16–18 września w Seattle i zasiądź w Seller Café wspólnie z ekspertami Amazon, którzy chętnie Ci pomogą.

Seller Café stwarza Ci okazję do indywidualnego spotkania ze specjalistami Amazon i uzyskania szczegółowych, spersonalizowanych wskazówek, które przyspieszą rozwój Twojej firmy.

Liczba miejsc w Seller Café jest ograniczona, więc zarejestruj się już teraz, aby być jedną z pierwszych osób, które otrzymają w sierpniu powiadomienia o rozpoczęciu zapisów na spotkania.

„Indywidualne spotkania w Seller Café są niezwykle pomocne w przypadku problemów, z którymi borykamy się od dawna. Przydzielony nam specjalista był wspaniały!” – uczestnik z 2024 roku.

Dzięki Seller Café zyskujesz:

  • indywidualne, 40-minutowe spotkanie tematyczne z ekspertami Amazon
  • dostęp do rozwiązań na żądanie w ramach 20-minutowej sesji wirtualnego czatu
  • rozwiązania dostosowane do Twoich unikalnych potrzeb biznesowych
  • możliwość rozmowy z ekspertami z różnych ścieżek programu i kategorii wsparcia
  • indywidualne porady dotyczące korzystania z narzędzi i usług Amazon
  • pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Zarejestruj się już teraz, ponieważ liczba miejsc jest ograniczona, a dodatkowo przez pewien czas możesz zaoszczędzić 100 USD na cenie biletu.

Jeśli planujesz uczestniczyć razem ze swoim zespołem lub z partnerami, możesz kupić trzy bilety i otrzymać jeden gratis po wspólnym zarejestrowaniu się.

Te zniżki są stosowane automatycznie przy kasie.

0 głosów
0 głosów
0 wyświetleń
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
News_Amazon
user profile

Aby pomóc Ci lepiej zrozumieć opłaty naliczane na Twoim koncie sprzedawcy, wprowadzamy nowe narzędzie: „Objaśnienie opłat”.

Znajdziesz w nim definicje poszczególnych rodzajów opłat, powiązane z nimi odpowiednie atrybuty lub warianty oraz sposoby ich obliczania. Wszystkie te informacje łącznie pozwolą Ci zrozumieć, dlaczego naliczyliśmy na Twoim koncie określoną kwotę.

Narzędzie uwzględnia następujące rodzaje opłat:

  • opłata abonamentowa
  • prowizja od sprzedaży
  • zmienna opłata za finalizację sprzedaży
  • opłata manipulacyjna za zwrot pieniędzy
  • opłata za zwrot towaru od klienta

Jeszcze w tym roku dodamy objaśnienia dotyczące kolejnych rodzajów opłat.

Aby uzyskać dostęp do narzędzia „Objaśnienie opłat”, przejdź do widoku Transakcje w panelu „Płatności”, wybierz transakcję i kliknij kwotę opłaty.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Narzędzie „Objaśnienie opłat”.

0 głosów
0 głosów
0 wyświetleń
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
News_Amazon
user profile

Stworzyliśmy „Przewodnik dotyczący składania wniosków o rejestrację w Brand Registry”, aby Ci pomóc przejść przez proces rejestracji w Brand Registry .

Z tego przewodnika dowiesz się dzięki szczegółowym instrukcjom i obrazom, jakich dokładnie informacji potrzebujesz na każdym etapie. Zawiera on też wskazówki, jak uniknąć typowych błędów.

Jeśli masz zarejestrowany lub oczekujący na rejestrację znak towarowy, Brand Registry może Ci pomóc w wykonaniu następujących zadań:

• Zabezpieczenie swojej marki. Możesz wykrywać i zgłaszać potencjalne naruszenia praw własności intelektualnej.

• Personalizacja wrażeń klientów z zakupów. Możesz oferować konsumentom subskrypcję produktów swojej marki i możliwość zostania stałymi klientami. Zaprojektuj własny sklep sprzedawcy, aby prezentować w nim swoje produkty i opowiedzieć historię swojej marki.

• Pomiar sukcesu. Używaj kluczowych wskaźników, takich jak skuteczność katalogu i najczęściej wyszukiwane hasła, aby dowiedzieć się, w jaki sposób klienci wyszukują Twoją markę i kupują jej produkty.

Aby rozpocząć, przejdź na stronę Przewodnik dotyczący składania wniosków o rejestrację w Brand Registry.

0 głosów
0 głosów
0 wyświetleń
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
News_Amazon
user profile

Zaktualizowaliśmy nasze narzędzie do przesyłania wielu zdjęć naraz, dzięki czemu możesz to teraz robić jeszcze sprawniej.

Wcześniej narzędzie zatrzymywało się po napotkaniu pierwszego błędu w przesłanym pliku ZIP, wymagając od użytkownika, aby poprawił dany błąd i po każdej takiej korekcie ponownie przesyłał cały plik.

Teraz narzędzie przetwarza wszystkie poprawne obrazy i generuje raport o błędach dla wszystkich odrzuconych plików. Możesz wyświetlić i poprawić wszystkie błędy naraz przed ponownym przesłaniem, dzięki czemu cały proces przebiega szybciej i nie wymaga takiej liczby powtórzeń.

Aby użyć narzędzia, przejdź na stronę Prześlij wiele zdjęć naraz.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Przesyłanie zdjęć za pomocą Menedżera zdjęć.

0 głosów
0 głosów
0 wyświetleń
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność