Fora dla sprzedawców
Zaloguj się
Zaloguj się
imgZaloguj się
imgZaloguj się

Przeglądaj dyskusje

user profile
Seller_tUC5ynBlyDy6U
user profile
News_Amazon
user profile
Seller_LStStjOzvLlTW
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
user profile
Seller_K0g6AoPfLaCJj
user profile
Seller_XboPuk2V9YDKX
user profile
Seller_BtwXAoVPmzEYk
user profile
Seller_feBSqlK0pClH7
Sortuj według
Ostatnia aktywnośćOstatnio utworzoneNajczęściej oglądaneNajwięcej reakcji
Filtry
Data/godzinaWszystkie wpisyPoprzedni dzieńPoprzedni tydzieńPoprzedni miesiącPoprzednie 3 miesiącePoprzedni rokZakres dat
Szybkie filtry
Dyskusje
Kategorie
Tagi
Tagi zostaną uzupełnione na podstawie wybranych kategorii

Przeglądaj dyskusje

user profile
Seller_tUC5ynBlyDy6U
user profile
Konto wegen Mehrwertsteuer gesperrt
autorstwa Seller_tUC5ynBlyDy6U

Mein Amazon-Konto wurde aufgrund von Abweichungen bei der Umsatzsteuer zu den deutschen Bedingungen gesperrt. Ich habe eine europäische Umsatzsteuer-Identifikationsnummer erhalten und nutze die Oss-Mehrwertsteuerabrechnung seit 2024. Ich erhalte E-Mails, dass die Mehrwertsteuer bereits überprüft wurde. Und einen Moment später schreiben sie, dass es andere Probleme gibt. Dann schreiben sie, dass sie mein Konto innerhalb von 3 Tagen entsperren werden und in 2 Tagen haben sie wieder ein Problem. Ich weiß nicht mehr weiter, mir entstehen Verluste durch die Kontosperrung.

Dear Selling Partner,

Thank you for your email.

Your DE VAT number has been verified and your account is compliant with the German VAT obligations.

However, your account is still temporarily deactivated due to other pending issues.

Please contact the Selling Partner Support for more details:

https://sellercentral-europe.amazon.com/cu/contact-us

Sincerely,

Amazon Service Europe S.à.r.l.

Dear Selling Partner,

Thank you for your confirmation. We will include it in our records, and your account will be reinstated within 3 business days. No further action is required from your side.

Sincerely,

Amazon Service Europe S.à.r.l.

Bitte helfen Sie mir, denn ich weiß nicht mehr, was ich tun soll.

0 głosów
0 głosów
1 wyświetlenie
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
News_Amazon
user profile

Zmieniamy sposób obliczania opłat za realizację w ramach usługi „Realizacja przez Amazon” (FBA) dotyczących odzieży, akcesoriów, plecaków i torebek. Spowoduje to obniżenie opłat za paczki w przypadku większości tych produktów.

Od 15 maja 2025 r. opłaty za usługę FBA w przypadku produktów z tych kategorii będziemy obliczać na podstawie kategorii rozmiaru paczki i tylko wagi jednostkowej (a nie wagi jednostkowej lub wymiarowej w zależności od tego, która jest większa).

15 maja 2025 r.:

  • Wprowadzamy siedem nowych kategorii rozmiaru paczki dla produktów w kategoriach „Odzież i akcesoria” oraz „Plecaki i torebki”.
  • W przypadku plecaków i torebek odstępujemy od pobierania opłaty manipulacyjnej za zwrot towaru naliczanej za produkty o wysokim wskaźniku zwrotów towarów. Wszelkie opłaty manipulacyjne za zwrot towaru, które naliczono za plecaki i torebki sprzedane po wprowadzeniu tych opłat, tj. po 1 lutego 2025 r., zostaną uchylone lub zwrócone (nie są wymagane żadne działania).

Zmiana opłat za realizację dotyczy lokalnej usługi FBA, usługi „Ogólnoeuropejska Realizacja przez Amazon”, programu „Europejska Sieć Realizacji”, programu „Realizacja zdalna” między Zjednoczonym Królestwem a Unią Europejską oraz programu „Wysyłka bez dodatkowego opakowania” w sklepach Amazon w Zjednoczonym Królestwie, Niemczech, Francji, Włoszech i Hiszpanii. Opłaty FBA dla produktów o niskiej cenie i opłaty za produkty ponadgabarytowe nie ulegają zmianie.

Szczegółowe zestawienie zmian znajdziesz na stronie Zmiany dotyczące opłat za usługę Realizacja przez Amazon (FBA) w 2025 r.

0 głosów
0 głosów
0 wyświetleń
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
Seller_LStStjOzvLlTW
user profile
Zamówienie FBA z 2024 r. nadal „oczekuje na płatność”.
autorstwa Seller_LStStjOzvLlTW

Nie wiemy, czy ktokolwiek może nam pomóc.

To zamówienie wciąż czeka na płatność. Ale rozliczyliśmy się i okazało się, że podczas oczekiwania na płatność FBA wysłało 6 produktów do klienta (a my nawet nie wiemy, kto jest klientem).

Otworzyliśmy sprawę ID: 10977929662

Potrzebujemy wyjaśnienia.

0 głosów
0 głosów
7 wyświetleń
1 odpowiedź
Ostatnia aktywność
user profile
News_Amazon
user profile

Andrea Marquez, producentka podcastu Amazon This Is Small Business, twierdzi, że prowadząc go, czuje się „jak w pierwszym rzędzie na mistrzowskiej lekcji przedsiębiorczości”. W poszczególnych odcinkach spotyka się z właścicielami małych biznesów na terenie Stanów Zjednoczonych, aby porozmawiać z nimi o kluczowych momentach w historii ich działalności. Tematem każdego odcinka są wyzwania, którym przedsiębiorcy musieli sprostać w trakcie rozwijania swojego biznesu, a także wnioski, jakie z tego wyciągnęli.

Poniżej znajdziesz kilka kluczowych spostrzeżeń i praktycznych wniosków zebranych przez Marquez z najczęściej słuchanych odcinków w 2024 r.:

  1. Lista e-mailowa to złoto. Jenna Kutcher, autorka, podcasterka i guru marketingu cyfrowego, w swojej wypowiedzi podkreśliła, że marketing wykorzystujący pocztę elektroniczną nie umarł i że nadal jest jednym z najbardziej wartościowych narzędzi. Lista e-mailowa jest bezpośrednim kanałem kontaktu z klientami. W przeciwieństwie do mediów społecznościowych jesteś jej właścicielem i żaden algorytm nie może Ci jej odebrać. Aby przekonać odbiorców do dołączenia do Twojej listy e-mailowej, zaoferuj im gratisy, zniżki lub inne zachęty, którym nie będą mogli się oprzeć. Nigdy ich nie ignoruj. Wysyłaj im regularnie pomocne, zabawne lub inspirujące treści.
  2. Nie każdy pieniądz jest dobry. Opinią na ten temat podzieliła się Iman Cotton, specjalistka ds. kredytów biznesowych w CDC Small Business Finance: pożyczki mogą pomóc, ale tylko wtedy, gdy wiesz, co robisz. Jeśli coś brzmi zbyt dobrze, aby mogło być prawdziwe, to prawdopodobnie nie jest godne zaufania. Zanim weźmiesz pożyczkę, zastanów się, czy pomoże Ci ona rozwinąć biznes, czy tylko ugasić pożar. Jeśli to drugie, przemyśl tę sprawę ponownie.
  3. Tworzenie sieci kontaktów nie polega na zbieraniu wizytówek. Robbie Samuels, autor, doradca biznesowy, twórca i gospodarz podcastu Biz Book Publishing Hub twierdzi, że w tworzeniu sieci kontaktów najważniejsi są ludzie, a nie liczby. Celem nie jest nawiązanie jak największej liczby kontaktów, ale utrzymanie tych wartościowych. Pójdź jeszcze dalej. Komentuje Samuels. Wyślij krótką wiadomość e-mail lub udostępnij zasób. Nie, to nie jest dziwne, ale przemyślane.
  4. Przygotowanie to podstawa. Jay Clouse, założyciel Creator Science, podkreśla znaczenie odpowiedniego przygotowania przed opublikowaniem podcastu. Małe rzeczy, takie jak wzbudzenie zainteresowania i poznanie swoich odbiorców, są najważniejsze. Poinformuj ich z wyprzedzeniem o premierze. Wykorzystaj narzędzia takie jak zwiastuny, zapowiedzi lub listę oczekujących, aby odbiorcy poczuli, że potrzebują tego, co masz im do zaoferowania.
  5. Marketing to nie magia, to strategia. Według Liz Downing i Eleny Fahrländer z Danish Endurance jedno jest pewne: skuteczny marketing nie musi być nachalny tylko oryginalny. Weź pod uwagę historię marki, którą chcesz opowiedzieć, i upewnij się, że jest ona spójna na wszystkich platformach. Skoncentruj się mniej na sprzedaży, a bardziej na nawiązywaniu kontaktów.

Wszystkie odcinki podcastu This Is Small Business znajdziesz na Amazon Music, Spotify lub Apple Podcasts.

Uwaga: Podcast jest prowadzony w języku angielskim.

0 głosów
0 głosów
0 wyświetleń
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
News_Amazon
user profile

Niedawno opublikowaliśmy Raport o ochronie marek, który przedstawia nasze starania mające na celu powstrzymanie nieuczciwych podmiotów i ochronę Twojego biznesu przed podrabianymi produktami za pomocą przodującej w branży technologii i współpracy strategicznej.

W 2024 r. zainwestowaliśmy ponad miliard dolarów i zatrudniliśmy tysiące pracowników (w tym naukowców zajmujących się technologią uczenia maszynowego, programistów i doświadczonych badaczy), którzy odpowiadają za ochronę klientów, marek, partnerów sprzedaży i sklepu Amazon przed podrobionymi produktami, oszustwami i innymi formami nadużyć.

Raport zawiera opis poczynionych przez nas postępów, w tym następujące najważniejsze informacje:

  • W 2024 r. zidentyfikowaliśmy, skonfiskowaliśmy i odpowiednio usunęliśmy ponad 15 milionów podrobionych produktów na całym świecie, zapobiegając w ten sposób wystąpieniu szkód na rzecz klientów lub odsprzedaży tych produktów na innym etapie detalicznego łańcucha dostaw.
  • Od momentu uruchomienia w 2020 r. Jednostka Amazon ds. przestępstw związanych z produktami podrobionymi podjęła działania przeciwko ponad 24 000 nieuczciwym podmiotom, wszczynając postępowania sądowe i kierując sprawy karne do organów ścigania.
  • Dzięki ciągłym inwestycjom w sztuczną inteligencję ulepszone proaktywne kontrole zablokowały ponad 99% podejrzanych ofert naruszających prawo, zanim marka zdążyła je wykryć i zgłosić.
  • Od 2020 r., przy nieustannym wzroście liczby produktów dostępnych do sprzedaży w sklepie Amazon, odnotowaliśmy około 35% spadek łącznej liczby uzasadnionych zawiadomień o naruszeniu złożonych przez marki.
  • Ponad 2,5 miliarda jednostek produktów zostało zweryfikowanych jako oryginalne w ramach programu Transparency, do którego przystąpiło 88 000 marek na całym świecie, w tym podmioty z listy Fortune 500, marki globalne, startupy i małe biznesy.

Zobowiązujemy się do ciągłego wprowadzania dalszych ulepszeń i nie spoczniemy, dopóki nie zredukujemy liczby podrobionych produktów do zera.

Więcej szczegółowych informacji na temat naszych strategicznych obszarów działania i poczynionych postępów znajdziesz na stronie Raport o ochronie marki.

Aby zgłosić nadużycie ze strony klientów lub sprzedawców, przejdź na stronę Zgłoś nadużycie.

0 głosów
0 głosów
1 wyświetlenie
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
News_Amazon
user profile
Od 9 kwiecień 2025 r. możesz korzystać z nowego procesu roszczeń SAFE-T (Seller Assurance for e-Commerce Transactions), aby się odwoływać od zwrotów pieniędzy dla klientów za zamówienia Amazon Easy Ship.

Proces składania roszczeń SAFE-T jest teraz dostępny dla sprzedawców oferujących produkty w Polsce i zastępuje poprzedni proces zwrotu kosztów realizowany przez Dział Obsługi Partnerów Sprzedaży.

Program SAFE-T umożliwia odwołanie się od zwrotu pieniędzy dla klienta w przypadku problemu z dostawą wychodzącą. Roszczenia można składać, jeśli zamówienie Easy Ship zostało utracone lub uszkodzone podczas transportu wychodzącego albo jeśli niemożliwa do dostarczenia lub odrzucona przesyłka zostanie wysłana z powrotem do Ciebie w stanie odbiegającym od pierwotnego. Jeśli według naszych zasad okaże się, że nie odpowiadasz za zwrot pieniędzy, otrzymasz zwrot kosztów.

Przed zgłoszeniem nowego roszczenia ważne jest, aby się dowiedzieć, które przypadki kwalifikują się do zwrotu kosztów w ramach programu SAFE-T, jakie mogą obowiązywać ograniczenia oraz w jaki sposób skutecznie zgłosić roszczenie i nim zarządzać. Aby dowiedzieć się więcej, przejdź na stronę Zasady zwrotu kosztów sprzedawcy w ramach Amazon Easy Ship.

Aby zgłosić roszczenie, przejdź na stronę Zarządzaj roszczeniami SAFE-T.

0 głosów
0 głosów
1 wyświetlenie
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
Seller_K0g6AoPfLaCJj
user profile
Raporty sprzedażowe
autorstwa Seller_K0g6AoPfLaCJj

Cześć,

Jestem nowym sprzedawcą i mam pytanie czy jest dostępny jakiś raport pokazujący jakie koszty Amazon naliczył dla konkretnych transakcji lub do konkretnych SKU?

Mam też pytanie jak odczytujecie pliki CSV? Jak otwieram w Excelu mam wrażenie, że dane nie wyświetlają mi się poprawnie.

0 głosów
0 głosów
8 wyświetleń
1 odpowiedź
Ostatnia aktywność
user profile
Seller_XboPuk2V9YDKX
user profile
Wniesienie produktu
autorstwa Seller_XboPuk2V9YDKX

Czy jest możliwość dodania opcji 'wniesienia' produktu za dodatkową opłatą na amazon?

0 głosów
0 głosów
1 wyświetlenie
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
Seller_BtwXAoVPmzEYk
user profile
Faktury za prowizję.
autorstwa Seller_BtwXAoVPmzEYk

W którym miejscu jest dostęp do faktur za prowizję od sprzedaży?

0 głosów
0 głosów
11 wyświetleń
2 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
Seller_feBSqlK0pClH7
user profile
Oferta nieaktywna
autorstwa Seller_feBSqlK0pClH7

Dzień dobry

Dodałem swoją pierwszą ofertę, ale nadal oferta jest nieaktywna i pokazuję komunikat uzupełnij zapasy. Tak jak w zalączniku. Wysyłam screen problemu. Jak zmienić żeby oferta była widoczna i miała uzupełnione zapasy ?

0 głosów
0 głosów
4 wyświetlenia
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność