Fora dla sprzedawców
Zaloguj się
Zaloguj się
imgZaloguj się
imgZaloguj się

Przeglądaj dyskusje

user profile
Seller_K0g6AoPfLaCJj
user profile
Seller_XFD2MCiCk3qNx
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
user profile
Seller_rXjxY5blm3j3F
user profile
Seller_tUC5ynBlyDy6U
user profile
News_Amazon
user profile
Seller_LStStjOzvLlTW
Sortuj według
Ostatnia aktywnośćOstatnio utworzoneNajczęściej oglądaneNajwięcej reakcji
Filtry
Data/godzinaWszystkie wpisyPoprzedni dzieńPoprzedni tydzieńPoprzedni miesiącPoprzednie 3 miesiącePoprzedni rokZakres dat
Szybkie filtry
Dyskusje
Kategorie
Tagi
Tagi zostaną uzupełnione na podstawie wybranych kategorii

Przeglądaj dyskusje

user profile
Seller_K0g6AoPfLaCJj
user profile
Francja EPR Pay on Behalf
autorstwa Seller_K0g6AoPfLaCJj

Cześć, czy korzystacie z usługi EPR Pay on Behalf na rynku Francuskim? Czy wiecie jak wypada, to w porównaniu do rejestracji UIN samemu?

0 głosów
0 głosów
0 wyświetleń
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
Seller_XFD2MCiCk3qNx
user profile
Błędy które blokują wysyłkę do FBA
autorstwa Seller_XFD2MCiCk3qNx

Dzień dobry.

Czy spotkaliście się z sytuacją w której produkty są zablokowane, zakazane lub z innego powodu nie można ich wysłać do magazynu FBA

Przesłałem informacje o producencie i dystrybutorze, którym jestem ja sam. Lecz nawet po sprawdzeniu i weryfikacji nie mam możliwości wysyłki na FBA.

0 głosów
0 głosów
0 wyświetleń
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
News_Amazon
user profile

29 maja 2025 r. rozpoczynamy migrację wszystkich informacji o zgodności z wymogami dotyczącymi bezpieczeństwa produktów i żywności. Zostaną one przeniesione z panelu „Zarządzanie zgodnością z wymogami” na stronę Zgodność z zasadami w panelu „Kondycja konta”.

Zaktualizowany panel „Kondycja konta” usprawni zarządzanie zgodnością z wymogami. Będzie to jedno centralne miejsce umożliwiające monitorowanie naruszeń zasad, przesyłanie dokumentów, składanie odwołań i koordynowanie weryfikacji produktów z dostawcami usług w zakresie badań, inspekcji i certyfikacji.

W okresie migracji znalezienie wszystkich naruszeń wymagać będzie sprawdzenia zawartości obu paneli. Gdy migracja się rozpocznie, na zaktualizowanych stronach pomocy i w samouczkach wideo znajdziesz instrukcje dotyczące tego procesu.

Oczekujemy, że migracja zakończy się w lipcu. Otrzymasz powiadomienie, gdy wszystkie naruszenia dotyczące zgodności z wymogami zostaną umieszczone w panelu „Kondycja konta”.

Nasze działania mają na celu uproszczenie zarządzania zgodnością z wymogami w Seller Central. Dziękujemy za zrozumienie.

Aby dowiedzieć się więcej, zarejestruj się na webinarium oraz sesję pytań i odpowiedzi, które odbędą się 27 maja: Używanie panelu „Kondycja konta” do wyświetlania wymogów dotyczących bezpieczeństwa produktów i żywności.

0 głosów
0 głosów
0 wyświetleń
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
News_Amazon
user profile

Zaktualizowaliśmy opcje dostępne w komunikatorze kupującego i sprzedawcy, aby uniemożliwić ignorowanie preferencji kupujących w zakresie komunikacji.

Komunikator kupującego i sprzedawcy umożliwia kontaktowanie się z kupującymi w związku z realizacją zamówienia lub w celu udzielenia odpowiedzi na pytania kierowane do Działu Obsługi Klienta. Narzędzia tego nie należy jednak wykorzystywać do celów marketingowych ani promocyjnych.

Aby komunikator był używany wyłącznie do wysyłania ważnych wiadomości, usunęliśmy opcję umożliwiającą dodanie dopisku „[Ważne]” do tematu wiadomości i wysłanie jej mimo rezygnacji kupującego z otrzymywania treści marketingowych i promocyjnych.

Nadal będziesz mieć możliwość kontaktowania się z kupującymi w celu przekazywania ważnych wiadomości dotyczących zamówienia. Jeśli wiadomość ma krytyczne znaczenie dla realizacji zamówienia, zostanie dostarczona, nawet jeśli kupujący zrezygnował z otrzymywania wiadomości.

Najlepiej jest korzystać z szablonów wiadomości, w przypadku których automatycznie dodajemy numer zamówienia, tłumaczymy treść wiadomości na język preferowany przez kupującego i w razie potrzeby oznaczamy ją dopiskiem [Ważne].

Więcej informacji o dozwolonych rodzajach wiadomości wysyłanych do kupujących znajdziesz na stronie Wytyczne dotyczące komunikacji.

0 głosów
0 głosów
3 wyświetlenia
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
News_Amazon
user profile
Zwiększ sprzedaż dzięki treściom A+
autorstwa News_Amazon

Dostępne dla właścicieli marek zarejestrowanych w Brand Registry treści A+ pomagają opowiedzieć historię marki, zachęcają do ponownych zakupów i potencjalnie zwiększają sprzedaż nawet o 8% w przypadku treści A+ w wersji podstawowej i o 20% w przypadku wersji premium. Jak? Pomagając tworzyć wzbogacone treści przybliżające klientom markę i cechy Twoich produktów.

Treści A+ sprawią, że Twoja marka i produkty wyróżnią się na tle konkurencji, i pozwolą zbudować więź z klientami poprzez:

  • przybliżenie wyjątkowej historii marki za pomocą funkcji Historia marki
  • zwiększenie świadomości marki i przybliżenie historii produktu za pomocą wysokiej jakości zdjęć, tekstu, filmów, pytań i odpowiedzi, podsumowania funkcji i modułów porównawczych
  • tworzenie rozbudowanych opisów podkreślających funkcje produktów
  • zmniejszenie liczby zwrotów i negatywnych opinii o produkcie dzięki proaktywnym odpowiedziom na pytania klientów
  • prezentowanie pozostałych produktów i budowanie zaufania do marki, co sprzyja ponownym zakupom.

W Menedżerze treści A+ możesz łatwo konfigurować treści i zarządzać nimi dzięki wstępnie sformatowanym układom modułów, rekomendacjom treści opartym na danych oraz powielaniu treści w celu dodania wariantów produktów i innych wersji językowych.

Aby rozpocząć, przejdź na stronę Menedżer treści A+ w Seller Central.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Szczegółowy przewodnik dotyczący treści A+ dla właścicieli marek.

Uwaga: Przewodnik jest dostępny tylko w języku angielskim

0 głosów
0 głosów
1 wyświetlenie
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
News_Amazon
user profile
Od 9 kwiecień 2025 r. możesz korzystać z nowego procesu roszczeń SAFE-T (Seller Assurance for e-Commerce Transactions), aby się odwoływać od zwrotów pieniędzy dla klientów za zamówienia Amazon Easy Ship.

Proces składania roszczeń SAFE-T jest teraz dostępny dla sprzedawców oferujących produkty w Polsce i zastępuje poprzedni proces zwrotu kosztów realizowany przez Dział Obsługi Partnerów Sprzedaży.

Program SAFE-T umożliwia odwołanie się od zwrotu pieniędzy dla klienta w przypadku problemu z dostawą wychodzącą. Roszczenia można składać, jeśli zamówienie Easy Ship zostało utracone lub uszkodzone podczas transportu wychodzącego albo jeśli niemożliwa do dostarczenia lub odrzucona przesyłka zostanie wysłana z powrotem do Ciebie w stanie odbiegającym od pierwotnego. Jeśli według naszych zasad okaże się, że nie odpowiadasz za zwrot pieniędzy, otrzymasz zwrot kosztów.

Przed zgłoszeniem nowego roszczenia ważne jest, aby się dowiedzieć, które przypadki kwalifikują się do zwrotu kosztów w ramach programu SAFE-T, jakie mogą obowiązywać ograniczenia oraz w jaki sposób skutecznie zgłosić roszczenie i nim zarządzać. Aby dowiedzieć się więcej, przejdź na stronę Zasady zwrotu kosztów sprzedawcy w ramach Amazon Easy Ship.

Aby zgłosić roszczenie, przejdź na stronę Zarządzaj roszczeniami SAFE-T.

0 głosów
0 głosów
7 wyświetleń
1 odpowiedź
Ostatnia aktywność
user profile
Seller_rXjxY5blm3j3F
user profile
Zagubione przesyłki FBA
autorstwa Seller_rXjxY5blm3j3F

Nasze przesyłki zostały zgubione w magazynie Amazon.

Wysłaliśmy 19.03.2025 5x kartonów -

FBA15K4SZRCW

FBA15K4SMLX6

FBA15K4SNK3C

FBA15K4SZ1DL

FBA15K4STNS2

Wysyłka za pośrednictwem partnera Amazon - UPS do

Ship to

Amazon Fulfilment Center

WRO5 via: Finsterwalder Transport und Logistik GmbH

Schieferstraße 16

Halle (Saale), Saxony-Anhalt 06126

DE (WRO5)

Wszystkie przesyłki zostały dostaroczone 27.03.2025 - informacja potwierdzona zarówno przez UPS jak i Amazon - widnieją jako "delivered"

Niestety do 22.04.2025 nie zostały przesunięte do checked in, na tą chwilę są oznaczone jako Closed.

W chwili obecnej zbieram faktury zakupy by przedstawić je jako Proof of inventory ownership.

Czy ktoś spotkał się z podobną sytuacja?

0 głosów
0 głosów
3 wyświetlenia
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
Seller_tUC5ynBlyDy6U
user profile
Konto wegen Mehrwertsteuer gesperrt
autorstwa Seller_tUC5ynBlyDy6U

Mein Amazon-Konto wurde aufgrund von Abweichungen bei der Umsatzsteuer zu den deutschen Bedingungen gesperrt. Ich habe eine europäische Umsatzsteuer-Identifikationsnummer erhalten und nutze die Oss-Mehrwertsteuerabrechnung seit 2024. Ich erhalte E-Mails, dass die Mehrwertsteuer bereits überprüft wurde. Und einen Moment später schreiben sie, dass es andere Probleme gibt. Dann schreiben sie, dass sie mein Konto innerhalb von 3 Tagen entsperren werden und in 2 Tagen haben sie wieder ein Problem. Ich weiß nicht mehr weiter, mir entstehen Verluste durch die Kontosperrung.

Dear Selling Partner,

Thank you for your email.

Your DE VAT number has been verified and your account is compliant with the German VAT obligations.

However, your account is still temporarily deactivated due to other pending issues.

Please contact the Selling Partner Support for more details:

https://sellercentral-europe.amazon.com/cu/contact-us

Sincerely,

Amazon Service Europe S.à.r.l.

Dear Selling Partner,

Thank you for your confirmation. We will include it in our records, and your account will be reinstated within 3 business days. No further action is required from your side.

Sincerely,

Amazon Service Europe S.à.r.l.

Bitte helfen Sie mir, denn ich weiß nicht mehr, was ich tun soll.

0 głosów
0 głosów
4 wyświetlenia
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
News_Amazon
user profile

Zmieniamy sposób obliczania opłat za realizację w ramach usługi „Realizacja przez Amazon” (FBA) dotyczących odzieży, akcesoriów, plecaków i torebek. Spowoduje to obniżenie opłat za paczki w przypadku większości tych produktów.

Od 15 maja 2025 r. opłaty za usługę FBA w przypadku produktów z tych kategorii będziemy obliczać na podstawie kategorii rozmiaru paczki i tylko wagi jednostkowej (a nie wagi jednostkowej lub wymiarowej w zależności od tego, która jest większa).

15 maja 2025 r.:

  • Wprowadzamy siedem nowych kategorii rozmiaru paczki dla produktów w kategoriach „Odzież i akcesoria” oraz „Plecaki i torebki”.
  • W przypadku plecaków i torebek odstępujemy od pobierania opłaty manipulacyjnej za zwrot towaru naliczanej za produkty o wysokim wskaźniku zwrotów towarów. Wszelkie opłaty manipulacyjne za zwrot towaru, które naliczono za plecaki i torebki sprzedane po wprowadzeniu tych opłat, tj. po 1 lutego 2025 r., zostaną uchylone lub zwrócone (nie są wymagane żadne działania).

Zmiana opłat za realizację dotyczy lokalnej usługi FBA, usługi „Ogólnoeuropejska Realizacja przez Amazon”, programu „Europejska Sieć Realizacji”, programu „Realizacja zdalna” między Zjednoczonym Królestwem a Unią Europejską oraz programu „Wysyłka bez dodatkowego opakowania” w sklepach Amazon w Zjednoczonym Królestwie, Niemczech, Francji, Włoszech i Hiszpanii. Opłaty FBA dla produktów o niskiej cenie i opłaty za produkty ponadgabarytowe nie ulegają zmianie.

Szczegółowe zestawienie zmian znajdziesz na stronie Zmiany dotyczące opłat za usługę Realizacja przez Amazon (FBA) w 2025 r.

0 głosów
0 głosów
3 wyświetlenia
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
Seller_LStStjOzvLlTW
user profile
Zamówienie FBA z 2024 r. nadal „oczekuje na płatność”.
autorstwa Seller_LStStjOzvLlTW

Nie wiemy, czy ktokolwiek może nam pomóc.

To zamówienie wciąż czeka na płatność. Ale rozliczyliśmy się i okazało się, że podczas oczekiwania na płatność FBA wysłało 6 produktów do klienta (a my nawet nie wiemy, kto jest klientem).

Otworzyliśmy sprawę ID: 10977929662

Potrzebujemy wyjaśnienia.

0 głosów
0 głosów
14 wyświetleń
1 odpowiedź
Ostatnia aktywność