Fora dla sprzedawców
Zaloguj się
Zaloguj się
imgZaloguj się
imgZaloguj się

Przeglądaj dyskusje

user profile
Seller_5JRSTAOsUel7i
user profile
News_Amazon
user profile
Seller_EW6zYfDeQ7sqO
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
user profile
Seller_K0g6AoPfLaCJj
user profile
Seller_XFD2MCiCk3qNx
user profile
News_Amazon
Sortuj według
Ostatnia aktywnośćOstatnio utworzoneNajczęściej oglądaneNajwięcej reakcji
Filtry
Data/godzinaWszystkie wpisyPoprzedni dzieńPoprzedni tydzieńPoprzedni miesiącPoprzednie 3 miesiącePoprzedni rokZakres dat
Szybkie filtry
Dyskusje
Kategorie
Tagi
Tagi zostaną uzupełnione na podstawie wybranych kategorii

Przeglądaj dyskusje

user profile
Seller_5JRSTAOsUel7i
user profile

Amazon nie chce oddać moich pieniędzy za sprzedane produkty. Przesyła link do weryfikacji konta jednak żaden pracownik Amazona się nie zgłasza. Taka sytuacja trwa już bardzo długo. Wcześniej wysyłał pieniądze z transakcji na moje konto i nie było problemu. Wygląda to na świadome działanie. Przetrzymuje już rok moją kasę. Muszę zgłosić sprawę na policję i powiadomić media na temat takiego postępowania.

0 głosów
0 głosów
0 wyświetleń
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
News_Amazon
user profile

Kwoty środków zatrzymanych na podstawie daty dostawy możesz zobaczyć w panelu Płatności, gdzie są one wyświetlane jako transakcje odroczone. Transakcja odroczona to transakcja, z tytułu której środki zostaną wypłacone sprzedawcy w późniejszym terminie.

Więcej informacji na temat tej funkcji i sposobu pobierania raportu znajdziesz na stronie Wyświetlanie płatności związanych z zatrzymanymi środkami w nowym raporcie o transakcjach odroczonych.

Na podstawie opinii sprzedawców zaktualizowaliśmy treść stron pomocy, dodając bardziej szczegółowe informacje o transakcjach odroczonych. Aby dowiedzieć się więcej, przejdź na następujące strony:

Aby przekazać nam opinię na temat tej funkcji, wyślij wiadomość e-mail na adres seller-payments-experience@amazon.com.

0 głosów
0 głosów
0 wyświetleń
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
Seller_EW6zYfDeQ7sqO
user profile

Witam

Jaki atrybut jest odpowiedzialny za sposób wyświetlania sie galerii ?

Dokładnie chodzi o to dlaczego niektóre produkty mają dostępną galerie która otwiera sie w nowym oknie i posiada zoom, a niektóre takiej galerii nie posiadaja.

Produkty z tej samej kategorii

0 głosów
0 głosów
4 wyświetlenia
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
News_Amazon
user profile

Dodaliśmy nową kartę w aplikacji mobilnej Seller Central dla sprzedawców Amazon, aby ułatwić Ci dostęp do ostatnich aktualności oraz aktualizacji o istotnym znaczeniu dla biznesu w dowolnym miejscu i czasie.

Aby wyświetlić wszystkie najnowsze ogłoszenia i zasoby opublikowane w obszarze Aktualności dla sprzedawców w aplikacji, przejdź do góry ekranu głównego i wybierz kartę „Bądź na bieżąco”.

0 głosów
0 głosów
2 wyświetlenia
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
News_Amazon
user profile

Rejestracja na Amazon Accelerate 2025 jest już otwarta! Nasza flagowa doroczna konferencja dla partnerów sprzedaży powraca do Seattle w dniach 16–18 września 2025 r.

Amazon Accelerate to wydarzenie dla każdego sprzedawcy, który chce rozwijać swoją działalność. W ramach wydarzenia możesz skorzystać ze wsparcia indywidualnego, nawiązać kontakty z innymi sprzedawcami i poznać najnowsze zasoby oraz narzędzia, które pomogą przyspieszyć rozwój Twojej firmy.

Dołącz do Amazon Accelerate, aby:

  • Jako jedna z pierwszych osób wysłuchać zapowiedzi najnowszych innowacji przedstawionych przez liderów Amazon.
  • Otrzymać indywidualne wsparcie od ekspertów Amazon w strefie Seller Café.
  • Wziąć udział w prezentacjach, panelach i warsztatach prowadzonych przez liderów branży, dotyczących m.in. operacji, marketingu i rozwoju działalności.
  • Nawiązać wartościowe kontakty z innymi sprzedawcami w strefach networkingowych skupionych wokół wspólnych tematów, zagadnień i działań praktycznych.
  • Spotkać się z przedstawicielami programów sprzedażowych Amazon i dostawcami usług zewnętrznych w strefie Partner Connect, aby dowiedzieć się, jak mogą pomóc w rozwoju działalności.

Zarejestruj się do 3 sierpnia 2025 r. i zaoszczędź 100 USD względem ceny rejestracji stacjonarnej – 499 USD (zamiast 599 USD). Liczba miejsc stacjonarnych jest ograniczona, dlatego zarejestruj się już teraz, aby zarezerwować miejsce.

Jeśli nie możesz uczestniczyć osobiście, wybrane sesje będzie można oglądać online. Więcej informacji udostępnimy przed wydarzeniem.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Amazon Accelerate.

0 głosów
0 głosów
0 wyświetleń
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
News_Amazon
user profile

W nowej serii Small Business Bytes publikowanej w ramach podcastu „This is Small Business” Andrea Marquez prezentuje krótkie analizy oparte na przeprowadzonych z ponad setką małych przedsiębiorców ze Stanów Zjednoczonych wywiadach, w czasie których opowiadali oni o kluczowych momentach, wyzwaniach i wnioskach wyciągniętych podczas skalowania biznesu.

W serii tej Marquez analizuje, w jaki sposób odpowiedni sposób myślenia pomaga kreślić długoterminowe plany i pokonywać wyzwania:

  1. Zrozum problem, który rozwiązujesz: Twoja motywacja wpływa na Twoje decyzje i przekaz Twojej marki. Pomaga Ci też mierzyć się z trudnościami. Na przykład Sean Brownlee założył Ravenox, aby utworzyć stabilne i sensowne miejsca pracy dla weteranów, którzy wracają do życia cywilnego. Teri Johnson utworzyła Harlem Candle Co, aby sławić afroamerykańską kulturę w Stanach Zjednoczonych poprzez zapachy. Oboje odnieśli sukces, opierając swoją działalność na jasno określonym celu. Zadaj sobie pytanie: Jakie problemy ma rozwiązywać mój biznes? Jaki ma to związek z moimi głębszymi celami?
  2. Nie czekaj na osiągnięcie doskonałości: Próby udoskonalenia produktu przed wprowadzeniem go do obrotu mogą zahamować rozwój Twojego biznesu. Gdy Val Fishbane ze Spread the Love Foods szybko wprowadziła swoje produkty na rynek, dane uzyskane od rzeczywistych klientów pomogły jej udoskonalić wszystkie ich elementy, od składników po rozmiar słoika. Rozpocznij od sprzedaży na małą skalę, zbieraj opinie i wprowadzaj zmiany na podstawie zgromadzonych doświadczeń.
  3. Spraw, by historia Twojej marki miała osobisty charakter: Opowiadana historia może budować zaufanie emocjonalne, o ile bazuje ona na istotnym wydarzeniu. Conchita Pleasant uruchomiła Nefertiti’s Secrets po tym, jak utraciła włosy w czasie terapii onkologicznej. Lecząc psychiczne rany, utworzyła markę produktów do pielęgnacji włosów skoncentrowaną na budowaniu pewności siebie. Ray Phillips z Soap Sox stworzył swój produkt, aby dzieci w placówkach wychowawczych mogły czuć się bezpiecznie podczas kąpieli. Historie takie sprawiają, że klienci czują się zauważeni i zrozumiani. Zaprezentuj osobistą historię, która doprowadziła do założenia Twojego biznesu. Z czego wynikała podjęta przez Ciebie decyzja o opracowaniu danego rozwiązania?
  4. Przygotuj krótką i interesującą prezentację: Dobra prezentacja powinna szybko wzbudzać ciekawość odbiorcy. Felicia Jackson (CPR Wrap) zaczyna swoją prezentację od ściskającej serce sceny: opisuje, jak patrzyła na swoje dławiące się dziecko i czuła się bezsilna mimo przeszkolenia w zakresie resuscytacji krążeniowo-oddechowej. Matthew Tesvich (Skunk Skin) wzbudza zainteresowanie klienta zabawną i prostą do zrozumienia historią: żartuje z brzydkiego zapachu własnych stóp, a następnie prezentuje skarpetki przeciwzapachowe. Przedstaw problem, element wzbudzający emocje oraz proste rozwiązanie tak, by prezentacja trwała mniej niż 60 sekund.
  5. Buduj zaufanie na podstawie dowodu społecznego: Treści generowane przez użytkowników, takie jak opinie o produktach, tagi w mediach społecznościowych oraz zdjęcia i filmy publikowane przez klientów, to skuteczne narzędzia, których możesz użyć do rozwoju marki. Badania wskazują, że przed zakupem produktu 70% klientów zapoznaje się z treściami utworzonymi przez innych użytkowników. Utwórz hashtag dotyczący marki, udostępniaj treści utworzone przez klientów (po uzyskaniu zgody) i dodawaj opinie lub filmy o produktach do stron produktów lub e-mailowych newsletterów.

Wszystkie odcinki serii Small Business Bytes w ramach podcastu This Is Small Business znajdziesz na Amazon Music, Spotify i Apple Podcasts.

(Uwaga: Podcast jest prowadzony w języku angielskim).

0 głosów
0 głosów
1 wyświetlenie
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
News_Amazon
user profile

Sprzedaż większości produktów nieżywnościowych wystawianych w sklepach Amazon w Unii Europejskiej wymaga spełnienia wymogów rozporządzenia w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Ma to na celu zapewnienie klientom produktów bezpiecznych i zgodnych z wymogami.

Jeśli do tej pory nie zostały przez Ciebie przesłane informacje o zgodności produktów Twojej marki z wymogami rozporządzenia w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów, wykonaj następujące czynności:


  1. Zarejestruj markę w Amazon Brand Registry.
  2. Przejdź na stronę Kondycja konta.
  3. Kliknij Prześlij informacje dotyczące zgodności z wymogami.
  4. Wprowadź dane kontaktowe producenta i podmiotu odpowiedzialnego.
  5. Wykonaj następujące działania.

Jeśli informacje o zgodności produktów Twojej marki z wymogami rozporządzenia w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów zostały przez Ciebie wcześniej przesłane, lub sprzedajesz produkty bez marki, wykonaj poniższe czynności:


  1. Uzupełnij atrybut dotyczący adresu e-mail lub adresu elektronicznego producenta. Podaj adres e-mail lub adres URL przesłany wcześniej na stronie „Kondycja konta”.
  2. Uzupełnij wartość atrybutu dotyczącego adresu e-mail lub adresu elektronicznego podmiotu odpowiedzialnego. Podaj adres e-mail lub adres URL przesłany wcześniej na stronie „Kondycja konta”.
  3. Prześlij zdjęcia lub dokumenty zawierające informacje na temat bezpieczeństwa produktu.
  4. Jeśli Twój produkt nie ma żadnych ostrzeżeń ani informacji dotyczących bezpieczeństwa, uzupełnij wartość atrybutu „Świadectwo bezpieczeństwa”.

Jeśli jakiekolwiek wymagane informacje w ofercie będą niekompletne albo niepoprawne lub produkt nie będzie oznaczony marką, zostanie zdezaktywowany w ciągu 24 godzin od ukończenia tworzenia oferty.

Aby przywrócić ofertę, musisz podać na stronie „Kondycja konta” nazwę producenta i podmiotu odpowiedzialnego oraz ostrzeżenia i informacje dotyczące bezpieczeństwa.

Szczegółowe instrukcje znajdziesz na stronie Przesyłanie informacji o producencie i podmiocie odpowiedzialnym oraz ostrzeżeń i informacji dotyczących bezpieczeństwa.

0 głosów
0 głosów
3 wyświetlenia
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
Seller_K0g6AoPfLaCJj
user profile
Francja EPR Pay on Behalf
autorstwa Seller_K0g6AoPfLaCJj

Cześć, czy korzystacie z usługi EPR Pay on Behalf na rynku Francuskim? Czy wiecie jak wypada, to w porównaniu do rejestracji UIN samemu?

0 głosów
0 głosów
2 wyświetlenia
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
Seller_XFD2MCiCk3qNx
user profile
Błędy które blokują wysyłkę do FBA
autorstwa Seller_XFD2MCiCk3qNx

Dzień dobry.

Czy spotkaliście się z sytuacją w której produkty są zablokowane, zakazane lub z innego powodu nie można ich wysłać do magazynu FBA

Przesłałem informacje o producencie i dystrybutorze, którym jestem ja sam. Lecz nawet po sprawdzeniu i weryfikacji nie mam możliwości wysyłki na FBA.

0 głosów
0 głosów
4 wyświetlenia
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
News_Amazon
user profile

29 maja 2025 r. rozpoczynamy migrację wszystkich informacji o zgodności z wymogami dotyczącymi bezpieczeństwa produktów i żywności. Zostaną one przeniesione z panelu „Zarządzanie zgodnością z wymogami” na stronę Zgodność z zasadami w panelu „Kondycja konta”.

Zaktualizowany panel „Kondycja konta” usprawni zarządzanie zgodnością z wymogami. Będzie to jedno centralne miejsce umożliwiające monitorowanie naruszeń zasad, przesyłanie dokumentów, składanie odwołań i koordynowanie weryfikacji produktów z dostawcami usług w zakresie badań, inspekcji i certyfikacji.

W okresie migracji znalezienie wszystkich naruszeń wymagać będzie sprawdzenia zawartości obu paneli. Gdy migracja się rozpocznie, na zaktualizowanych stronach pomocy i w samouczkach wideo znajdziesz instrukcje dotyczące tego procesu.

Oczekujemy, że migracja zakończy się w lipcu. Otrzymasz powiadomienie, gdy wszystkie naruszenia dotyczące zgodności z wymogami zostaną umieszczone w panelu „Kondycja konta”.

Nasze działania mają na celu uproszczenie zarządzania zgodnością z wymogami w Seller Central. Dziękujemy za zrozumienie.

Aby dowiedzieć się więcej, zarejestruj się na webinarium oraz sesję pytań i odpowiedzi, które odbędą się 27 maja: Używanie panelu „Kondycja konta” do wyświetlania wymogów dotyczących bezpieczeństwa produktów i żywności.

0 głosów
0 głosów
0 wyświetleń
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność