Dostępne dla właścicieli marek zarejestrowanych w Brand Registry treści A+ pomagają opowiedzieć historię marki, zachęcają do ponownych zakupów i potencjalnie zwiększają sprzedaż nawet o 8% w przypadku treści A+ w wersji podstawowej i o 20% w przypadku wersji premium. Jak? Pomagając tworzyć wzbogacone treści przybliżające klientom markę i cechy Twoich produktów.
Treści A+ sprawią, że Twoja marka i produkty wyróżnią się na tle konkurencji, i pozwolą zbudować więź z klientami poprzez:
W Menedżerze treści A+ możesz łatwo konfigurować treści i zarządzać nimi dzięki wstępnie sformatowanym układom modułów, rekomendacjom treści opartym na danych oraz powielaniu treści w celu dodania wariantów produktów i innych wersji językowych.
Aby rozpocząć, przejdź na stronę Menedżer treści A+ w Seller Central.
Więcej informacji znajdziesz na stronie Szczegółowy przewodnik dotyczący treści A+ dla właścicieli marek.
Uwaga: Przewodnik jest dostępny tylko w języku angielskim
Proces składania roszczeń SAFE-T jest teraz dostępny dla sprzedawców oferujących produkty w Polsce i zastępuje poprzedni proces zwrotu kosztów realizowany przez Dział Obsługi Partnerów Sprzedaży.
Program SAFE-T umożliwia odwołanie się od zwrotu pieniędzy dla klienta w przypadku problemu z dostawą wychodzącą. Roszczenia można składać, jeśli zamówienie Easy Ship zostało utracone lub uszkodzone podczas transportu wychodzącego albo jeśli niemożliwa do dostarczenia lub odrzucona przesyłka zostanie wysłana z powrotem do Ciebie w stanie odbiegającym od pierwotnego. Jeśli według naszych zasad okaże się, że nie odpowiadasz za zwrot pieniędzy, otrzymasz zwrot kosztów.
Przed zgłoszeniem nowego roszczenia ważne jest, aby się dowiedzieć, które przypadki kwalifikują się do zwrotu kosztów w ramach programu SAFE-T, jakie mogą obowiązywać ograniczenia oraz w jaki sposób skutecznie zgłosić roszczenie i nim zarządzać. Aby dowiedzieć się więcej, przejdź na stronę Zasady zwrotu kosztów sprzedawcy w ramach Amazon Easy Ship.
Aby zgłosić roszczenie, przejdź na stronę Zarządzaj roszczeniami SAFE-T.
Nasze przesyłki zostały zgubione w magazynie Amazon.
Wysłaliśmy 19.03.2025 5x kartonów -
FBA15K4SZRCW
FBA15K4SMLX6
FBA15K4SNK3C
FBA15K4SZ1DL
FBA15K4STNS2
Wysyłka za pośrednictwem partnera Amazon - UPS do
Ship to
Amazon Fulfilment Center
WRO5 via: Finsterwalder Transport und Logistik GmbH
Schieferstraße 16
Halle (Saale), Saxony-Anhalt 06126
DE (WRO5)
Wszystkie przesyłki zostały dostaroczone 27.03.2025 - informacja potwierdzona zarówno przez UPS jak i Amazon - widnieją jako "delivered"
Niestety do 22.04.2025 nie zostały przesunięte do checked in, na tą chwilę są oznaczone jako Closed.
W chwili obecnej zbieram faktury zakupy by przedstawić je jako Proof of inventory ownership.
Czy ktoś spotkał się z podobną sytuacja?
Mein Amazon-Konto wurde aufgrund von Abweichungen bei der Umsatzsteuer zu den deutschen Bedingungen gesperrt. Ich habe eine europäische Umsatzsteuer-Identifikationsnummer erhalten und nutze die Oss-Mehrwertsteuerabrechnung seit 2024. Ich erhalte E-Mails, dass die Mehrwertsteuer bereits überprüft wurde. Und einen Moment später schreiben sie, dass es andere Probleme gibt. Dann schreiben sie, dass sie mein Konto innerhalb von 3 Tagen entsperren werden und in 2 Tagen haben sie wieder ein Problem. Ich weiß nicht mehr weiter, mir entstehen Verluste durch die Kontosperrung.
Dear Selling Partner,
Thank you for your email.
Your DE VAT number has been verified and your account is compliant with the German VAT obligations.
However, your account is still temporarily deactivated due to other pending issues.
Please contact the Selling Partner Support for more details:
https://sellercentral-europe.amazon.com/cu/contact-us
Sincerely,
Amazon Service Europe S.à.r.l.
Dear Selling Partner,
Thank you for your confirmation. We will include it in our records, and your account will be reinstated within 3 business days. No further action is required from your side.
Sincerely,
Amazon Service Europe S.à.r.l.
Bitte helfen Sie mir, denn ich weiß nicht mehr, was ich tun soll.
Zmieniamy sposób obliczania opłat za realizację w ramach usługi „Realizacja przez Amazon” (FBA) dotyczących odzieży, akcesoriów, plecaków i torebek. Spowoduje to obniżenie opłat za paczki w przypadku większości tych produktów.
Od 15 maja 2025 r. opłaty za usługę FBA w przypadku produktów z tych kategorii będziemy obliczać na podstawie kategorii rozmiaru paczki i tylko wagi jednostkowej (a nie wagi jednostkowej lub wymiarowej w zależności od tego, która jest większa).
15 maja 2025 r.:
Zmiana opłat za realizację dotyczy lokalnej usługi FBA, usługi „Ogólnoeuropejska Realizacja przez Amazon”, programu „Europejska Sieć Realizacji”, programu „Realizacja zdalna” między Zjednoczonym Królestwem a Unią Europejską oraz programu „Wysyłka bez dodatkowego opakowania” w sklepach Amazon w Zjednoczonym Królestwie, Niemczech, Francji, Włoszech i Hiszpanii. Opłaty FBA dla produktów o niskiej cenie i opłaty za produkty ponadgabarytowe nie ulegają zmianie.
Szczegółowe zestawienie zmian znajdziesz na stronie Zmiany dotyczące opłat za usługę Realizacja przez Amazon (FBA) w 2025 r.
Nie wiemy, czy ktokolwiek może nam pomóc.
To zamówienie wciąż czeka na płatność. Ale rozliczyliśmy się i okazało się, że podczas oczekiwania na płatność FBA wysłało 6 produktów do klienta (a my nawet nie wiemy, kto jest klientem).
Otworzyliśmy sprawę ID: 10977929662
Potrzebujemy wyjaśnienia.
Andrea Marquez, producentka podcastu Amazon This Is Small Business, twierdzi, że prowadząc go, czuje się „jak w pierwszym rzędzie na mistrzowskiej lekcji przedsiębiorczości”. W poszczególnych odcinkach spotyka się z właścicielami małych biznesów na terenie Stanów Zjednoczonych, aby porozmawiać z nimi o kluczowych momentach w historii ich działalności. Tematem każdego odcinka są wyzwania, którym przedsiębiorcy musieli sprostać w trakcie rozwijania swojego biznesu, a także wnioski, jakie z tego wyciągnęli.
Poniżej znajdziesz kilka kluczowych spostrzeżeń i praktycznych wniosków zebranych przez Marquez z najczęściej słuchanych odcinków w 2024 r.:
Wszystkie odcinki podcastu This Is Small Business znajdziesz na Amazon Music, Spotify lub Apple Podcasts.
Niedawno opublikowaliśmy Raport o ochronie marek, który przedstawia nasze starania mające na celu powstrzymanie nieuczciwych podmiotów i ochronę Twojego biznesu przed podrabianymi produktami za pomocą przodującej w branży technologii i współpracy strategicznej.
W 2024 r. zainwestowaliśmy ponad miliard dolarów i zatrudniliśmy tysiące pracowników (w tym naukowców zajmujących się technologią uczenia maszynowego, programistów i doświadczonych badaczy), którzy odpowiadają za ochronę klientów, marek, partnerów sprzedaży i sklepu Amazon przed podrobionymi produktami, oszustwami i innymi formami nadużyć.
Raport zawiera opis poczynionych przez nas postępów, w tym następujące najważniejsze informacje:
Zobowiązujemy się do ciągłego wprowadzania dalszych ulepszeń i nie spoczniemy, dopóki nie zredukujemy liczby podrobionych produktów do zera.
Więcej szczegółowych informacji na temat naszych strategicznych obszarów działania i poczynionych postępów znajdziesz na stronie Raport o ochronie marki.
Aby zgłosić nadużycie ze strony klientów lub sprzedawców, przejdź na stronę Zgłoś nadużycie.
Cześć,
Jestem nowym sprzedawcą i mam pytanie czy jest dostępny jakiś raport pokazujący jakie koszty Amazon naliczył dla konkretnych transakcji lub do konkretnych SKU?
Mam też pytanie jak odczytujecie pliki CSV? Jak otwieram w Excelu mam wrażenie, że dane nie wyświetlają mi się poprawnie.
Czy jest możliwość dodania opcji 'wniesienia' produktu za dodatkową opłatą na amazon?