Fora dla sprzedawców
Zaloguj się
Zaloguj się
user profile
Zaloguj się
user profile
Zaloguj się

Przeglądaj dyskusje

user profile
Seller_w9IxwsraRb9lc
user profile
News_Amazon
user profile
Seller_QpdM6QgNR1b9B
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
user profile
Seller_faRdScu1YDJgJ
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
Sortuj według
Ostatnia aktywnośćOstatnio utworzoneNajczęściej oglądaneNajwięcej reakcji
Filtry
Data/godzinaWszystkie wpisyPoprzedni dzieńPoprzedni tydzieńPoprzedni miesiącPoprzednie 3 miesiącePoprzedni rokZakres dat
Szybkie filtry
Dyskusje
Kategorie
Tagi
Tagi zostaną uzupełnione na podstawie wybranych kategorii

Przeglądaj dyskusje

user profile
Seller_w9IxwsraRb9lc
user profile
Account is Deactivated & funds held
autorstwa Seller_w9IxwsraRb9lc
Amazon replied

7 miesięcy temu wszystkie moje sklepy w UE, w tym w Wielkiej Brytanii, zostały wyłączone z powodu licznych roszczeń dotyczących naruszenia praw autorskich złożonych przez niemiecką firmę, która twierdziła, że ​​posiada prawa autorskie do niektórych moich oprogramowań na listach DVD, a także do niektórych oprogramowań typu open source, do których z całą pewnością nie posiada praw autorskich ani nie ma ich w posiadaniu. wyłącznych praw do. do. Usunąłem wszystkie oferty, które były przedmiotem sporu, aby uniknąć problemów. Amazon powiedział mi, że wszystkie środki są wstrzymane na wypadek eskalacji sporów. Nie powiedział. Powiedziano mi, że środki zostaną zwolnione po 3-6 miesiącach. Około miesiąca temu otrzymałem wiadomość z każdego sklepu w UE z linkiem do uwolnienia moich środków. Żaden z linków nie działał. Czy ktoś wie, jak mogę uwolnić moje środki? Ponadto odpowiedź od usług Amazon, która pomoże rozwiązać problem, byłaby naprawdę docenię. Jestem winien 2898,90 €

0 głosów
0 głosów
6 wyświetleń
1 odpowiedź
Ostatnia aktywność
user profile
News_Amazon
user profile

Jeśli nie korzystasz jeszcze z usługi rozmieszczenia zapasów w sklepie Amazon w Irlandii ani nie został przez Ciebie przesłany irlandzki numer VAT, skorzystaj z naszej promocji na usługi rejestracji jako podatnik VAT i składania deklaracji VAT.

Dzięki naszym usługom w zakresie VAT przestrzeganie przepisów VAT i rozszerzenie działalności na Irlandię będzie łatwiejsze.

Od teraz do 31 grudnia 2025 r. możesz skorzystać z bezpłatnej usługi rejestracji jako podatnik VAT w Irlandii oraz dwuletniego okresu bezpłatnej usługi składania deklaracji VAT o wartości do 1900 EUR.

Aby się zarejestrować, przejdź na stronę Łatwiejsze przestrzeganie przepisów VAT i ROP i wybierz dostawcę usług podatkowych.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Warunki.

0 głosów
0 głosów
0 wyświetleń
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
Seller_QpdM6QgNR1b9B
user profile
NIepełnosprawni przedsiębiorcy, czy sa jakies ulgi
autorstwa Seller_QpdM6QgNR1b9B

Witam jestem niepełnosprawnym przedsiębiorca, dorabiam na Amazonie do renty, czy znacie jakies profity ktore amazon oferuje osoba z dysfunkcjami?

Pozdrawiam

0 głosów
0 głosów
0 wyświetleń
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
News_Amazon
user profile

Udostępniliśmy dziś nowy portal „Wady zapasów i zwrot kosztów”, aby pomóc Ci usprawnić działania operacyjne i zapewnić większą przejrzystość zwrotów kosztów za zapasy FBA. Portal ten umożliwia sprawne zarządzanie z jednego miejsca wszystkimi wadami i zwrotami kosztów związanymi z zapasami w przypadku następujących zdarzeń: zgubienia w magazynie, uszkodzenia w magazynie i zwrotu towaru od klienta.

Portal „Wady zapasów i zwrot kosztów” zapewnia:

  • pełny wgląd w wady i ich status
  • szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych wad, w tym rodzaj, datę utworzenia, podjęte działania, przyczyny i aktualny status
  • kompleksowy obraz wad na podstawie rozmaitych raportów i weryfikacji zasad umożliwiający identyfikację możliwości uzyskania zwrotu kosztów
  • dane o częstotliwości występowania wad i uzasadnienie sposobu rozwiązania problemu.

W portalu nie są uwzględniane wady dotyczące brakujących zapasów powstałe podczas ich wysyłania do Amazon, wycofywania lub usuwania z magazynu.

Aby przejść do portalu Wady zapasów i zwrot kosztów:

  1. Przejdź do panelu FBA w Seller Central.
  2. W menu Zapasy wybierz Wady zapasów i zwrot kosztów.

Dostęp do portalu „Wady zapasów i zwrot kosztów” możesz uzyskać również z poziomu raportu o zwrotach kosztów.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Portal „Wady zapasów i zwrot kosztów”.

0 głosów
0 głosów
1 wyświetlenie
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
News_Amazon
user profile

Amazon Easy Ship to nowy program logistyczny dostępny dla sprzedawców w Polsce , który zapewnia usprawnioną opcję dla samodzielnej wysyłki produktów.

Rejestracja w programie Easy Ship umożliwi Ci ekspresową wysyłkę produktów do klientów za pośrednictwem zatwierdzonych przez Amazon przewoźników oraz po wynegocjowanych przez Amazon opłatach za wysyłkę z poprawnym numerem śledzenia przesyłki.

Dzięki Amazon Easy Ship możesz skupić się na swojej działalności biznesowej:

  • Specjalne stawki: opłaty za wysyłkę od 3,39 PLN (plus VAT) za paczkę.
  • Szybka i niezawodna dostawa: z Amazon Easy Ship chcemy, aby 96% dostaw krajowych docierało do klientów następnego dnia.
  • Pełna elastyczność: Ty decydujesz, czy chcesz oferować wysyłkę wszystkich swoich produktów za pomocą Amazon Easy Ship, czy tylko wybranych. W ten sposób możesz korzystać ze strategii kanału realizacji zamówień, która jest odpowiednia dla Twojego podmiotu.

Aby zarejestrować się w programie Amazon Easy Ship, znajdź baner do rejestracji na dole strony Ustawienia wysyłki w Seller Central i kliknij Zarejestruj się.

Więcej informacji, w tym opłaty za wysyłkę dla przesyłek krajowych, znajdziesz na stronie Amazon Easy Ship.

0 głosów
0 głosów
3 wyświetlenia
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
Seller_faRdScu1YDJgJ
user profile
Błąd 8572
autorstwa Seller_faRdScu1YDJgJ

"8572: Używane przez Ciebie kody UPC, EAN, ISBN, ASIN lub JAN nie pasują do produktów, które próbujesz wystawić. Jeśli uważasz, że komunikat został wyświetlony w wyniku błędu, skontaktuj się z Działem Obsługi Partnerów Sprzedaży i podaj następujące informacje:

Nazwa produktu

Nazwa producenta

Nazwa marki

UPC, EAN, ISBN lub JAN wraz z certyfikatem GS1

Osoby niebędące właścicielami marki: kopia pisma lub wiadomości e-mail od producenta lub właściciela marki z potwierdzeniem, że UPC, EAN, ISBN lub JAN, którego używasz do wystawienia produktu, jest ważny

Właściciel marki: aktualny, ważny (czyli taki, którego termin ważności nie wygasł) certyfikat GS1 dla kodów GTIN z zakresów używanych w Twoich ofertach produktów"

Próbuje wystawic produkt, ktore nie znalazłem na amazonie w takim kolorze jaki ja oferuje, tylko w innym. Chce go wystawić. Mam własne SKU i własny EAN. Co ja mam zrobic, bo w ogole sie tego nei da wystawić. Gdzie popełniam błąd? Czy ktos może mi cos zasugerować?

0 głosów
0 głosów
1 wyświetlenie
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
News_Amazon
user profile

Dzięki nowemu programowi Advantage Loyalty możesz zaoszczędzić 10% na opłatach za pośrednictwo celne AVASK w przypadku przesyłek (paczek lub palet) przewożonych między Unią Europejską a Zjednoczonym Królestwem. Możesz też uzyskać dodatkowe korzyści dla klientów.

Jeśli prowadzisz sprzedaż w ramach FBA w Zjednoczonym Królestwie, Niemczech, Francji, Włoszech, Hiszpanii, Czechach, Holandii, Austrii lub Polsce, możesz korzystać z Usług odprawy celnej i wysyłki na Amazon, aby wysyłać zapasy ze swojego magazynu do centrum logistycznego FBA obsługującego zamówienia transgraniczne. Lokalne magazynowanie zapasów w dodatkowym regionie zapewnia możliwość korzystania z lokalnych opłat za usługę „Realizacja przez Amazon” (FBA), szybszą wysyłkę produktów do klientów lokalnych i kwalifikację do odznaki Prime.

Począwszy od tego miesiąca, jeśli wyślesz wiele przesyłek z użyciem Usług odprawy celnej i wysyłki na Amazon, uzyskasz następujących korzyści:

  • Poziom 1 – więcej niż 5 przesyłek: Zniżka 10% na usługi AVASK, zaczynając od szóstej przesyłki, w przypadku wszystkich przyszłych przesyłek w ciągu kolejnych 12 miesięcy.
  • Poziom 2 – więcej niż 10 przesyłek: Zniżka 10% na usługi AVASK, zaczynając od szóstej przesyłki, w przypadku wszystkich przyszłych przesyłek w ciągu kolejnych 12 miesięcy. Ponadto priorytetowa obsługa klienta z gwarancją 8-godzinnego czasu reakcji, a także ekskluzywne promocje (takie jak oferty sezonowe, ograniczone czasowo zniżki na usługi AVASK i ekskluzywne zaproszenia na wydarzenia AVASK).

Rejestracja w programie Advantage Loyalty nastąpi automatycznie, gdy skorzystasz z Usług odprawy celnej i wysyłki na Amazon przy wysyłce więcej niż pięciu przesyłek ze Zjednoczonego Królestwa do Unii Europejskiej lub w odwrotnym kierunku.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Usługi odprawy celnej i wysyłki na Amazon.

Utwórz przesyłkę lub zarejestruj się w AVASK

Promocje, zniżki i progi poziomów w ramach programu Advantage Loyalty mogą ulec zmianie w 2026 r. wraz ze zmianą warunków rynkowych.

0 głosów
0 głosów
2 wyświetlenia
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
News_Amazon
user profile

Zaktualizowaliśmy zasady dotyczące zwrotu kosztów w ramach FBA, aby uwzględnić nowe okresy na zgłaszanie roszczeń o zwrot kosztów. W niektórych przypadkach zostały one skrócone, ale nadal zapewniają wystarczająco dużo czasu na zbadanie i zgłoszenie roszczenia oraz gwarantują szybkie rozwiązanie wszelkich bieżących problemów.

Wszelkie roszczenia ręczne należy teraz zgłaszać w następujących terminach:

  • Roszczenia dotyczące zagubienia lub uszkodzenia produktu w centrum logistycznym należy zgłaszać nie później niż 60 dni po zgłoszeniu zgubienia lub uszkodzenia produktu.
  • Roszczenia z tytułu zwrotów towarów od klientów w ramach FBA można zgłaszać w okresie 45–105 dni po zwrocie pieniędzy lub wymianie towaru. Roszczeń tych nie można zgłaszać przed upływem 45 dni, aby dać klientowi czas na odesłanie produktu do Amazon w celu przetworzenia zwrotu.
  • Roszczenia dotyczące wycofanych zapasów, które zgubiono w trakcie transportu, można zgłaszać w okresie 15–75 dni od daty utworzenia przesyłki. Roszczeń tych nie należy zgłaszać przed upływem 15 dni, aby zapewnić możliwość dostarczenia przesyłki do Ciebie.
  • Wszystkie pozostałe roszczenia dotyczące wycofania zapasów muszą zostać wniesione w ciągu 60 dni od dostarczenia przesyłki do Ciebie.

Zmiany dotyczące tych zasad znajdziesz na stronie Zasady zwrotu kosztów za zgubione lub uszkodzone zapasy FBA.

0 głosów
0 głosów
1 wyświetlenie
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
News_Amazon
user profile

Aktualizujemy zasady dotyczące tytułu strony produktu, aby ujednolicić oferty i poprawić wrażenia klientów z zakupów we wszystkich naszych sklepach.

Zauważyliśmy, że z biegiem czasu tytuły stron produktów wydłużyły się i bywa, że zawierają powtarzające się słowa lub znaki, co może osłabiać zaufanie klientów. Dzięki zmianom w zasadach tytuły stron produktów będą jasne, zwięzłe i spójne.

21 stycznia 2025 r. zaczną obowiązywać następujące nowe wymagania:

  • W przypadku większości kategorii produktów tytuł strony produktu nie będzie mógł przekraczać 200 znaków (wliczając spacje).
  • Znaki specjalne !, $, ?, _, {, }, ^, ¬ oraz ¦ nie będą dozwolone, chyba że stanowią część nazwy marki.
  • Tytuł strony produktu nie będzie mógł zawierać więcej niż dwóch powtórzeń danego słowa. Wyjątki stanowią przyimki, rodzajniki i spójniki.

Jeśli którykolwiek z tytułów stron Twoich produktów nie spełnia powyższych wymagań, zalecamy zaktualizowanie go.

Od 21 stycznia zaktualizowanym zasadom będą podlegać wszystkie zmiany w tytułach stron produktów, a ewentualne niezgodności z wymogami będzie można sprawdzić i poprawić na stronie Zarządzaj wszystkimi zapasami.

Dodatkowo w narzędziu Sprawdź aktualizacje dotyczące ofert będziemy udostępniać właścicielom marek sugerowane nowe tytuły stron produktów do zastosowania zamiast tytułów niezgodnych z zasadami. Właściciel marki będzie miał 14 dni na zastosowanie się do sugestii, zanim sami zaktualizujemy tytuł strony produktu tak, aby spełniał nasze wymagania. Sugestie będą udostępniane stopniowo.

W trakcie tego procesu Twoje oferty pozostaną aktywne, a Ty będziesz mieć możliwość edytowania tytułów stron produktów, o ile zmiany będą zgodne z nowymi zasadami.

Więcej informacji (w tym o dopuszczalnej liczbie znaków w poszczególnych kategoriach produktów i sklepach Amazon) znajdziesz na stronie Wymagania dotyczące tytułu strony produktu .

0 głosów
0 głosów
12 wyświetleń
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile
News_Amazon
user profile

Poprawiliśmy powiadomienia o problemach ze zdjęciami. Dzięki temu teraz będziesz otrzymywać więcej szczegółowych informacji dotyczących problemów i będzie można je szybciej rozwiązywać.

Główne zmiany:

  • Będziesz otrzymywać powiadomienia o problemach ze zdjęciami, o których wcześniej nie informowaliśmy.
  • W przypadku każdego problemu udostępnimy wskazówki wyjaśniające, jak go rozwiązać.

Wprowadzamy tę zmianę etapami. Więcej informacji o kolejnych problemach będziemy przekazywać w kolejnych miesiącach bieżącego roku. Wytyczne dotyczące zdjęć pozostają niezmienione.

Aby zapoznać się ze zmianami w Seller Central, wybierz kolejno Menu > Katalog > Prześlij zdjęcia > Status przesyłania i kliknijproblemy ze zgodnością treści z wymogami.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Wymagania dotyczące zdjęć produktu.

0 głosów
0 głosów
1 wyświetlenie
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność