Fora dla sprzedawców
Zaloguj się
Zaloguj się
user profile
Zaloguj się
user profile
Zaloguj się
user profile
News_Amazon

Aktualizacja dotycząca okresu na zgłaszanie roszczeń o zwrot kosztów

Zaktualizowaliśmy zasady dotyczące zwrotu kosztów w ramach FBA, aby uwzględnić nowe okresy na zgłaszanie roszczeń o zwrot kosztów. W niektórych przypadkach zostały one skrócone, ale nadal zapewniają wystarczająco dużo czasu na zbadanie i zgłoszenie roszczenia oraz gwarantują szybkie rozwiązanie wszelkich bieżących problemów.

Wszelkie roszczenia ręczne należy teraz zgłaszać w następujących terminach:

  • Roszczenia dotyczące zagubienia lub uszkodzenia produktu w centrum logistycznym należy zgłaszać nie później niż 60 dni po zgłoszeniu zgubienia lub uszkodzenia produktu.
  • Roszczenia z tytułu zwrotów towarów od klientów w ramach FBA można zgłaszać w okresie 45–105 dni po zwrocie pieniędzy lub wymianie towaru. Roszczeń tych nie można zgłaszać przed upływem 45 dni, aby dać klientowi czas na odesłanie produktu do Amazon w celu przetworzenia zwrotu.
  • Roszczenia dotyczące wycofanych zapasów, które zgubiono w trakcie transportu, można zgłaszać w okresie 15–75 dni od daty utworzenia przesyłki. Roszczeń tych nie należy zgłaszać przed upływem 15 dni, aby zapewnić możliwość dostarczenia przesyłki do Ciebie.
  • Wszystkie pozostałe roszczenia dotyczące wycofania zapasów muszą zostać wniesione w ciągu 60 dni od dostarczenia przesyłki do Ciebie.

Zmiany dotyczące tych zasad znajdziesz na stronie Zasady zwrotu kosztów za zgubione lub uszkodzone zapasy FBA.

1 wyświetlenie
0 odpowiedzi
Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
Odpowiedź
user profile
News_Amazon

Aktualizacja dotycząca okresu na zgłaszanie roszczeń o zwrot kosztów

Zaktualizowaliśmy zasady dotyczące zwrotu kosztów w ramach FBA, aby uwzględnić nowe okresy na zgłaszanie roszczeń o zwrot kosztów. W niektórych przypadkach zostały one skrócone, ale nadal zapewniają wystarczająco dużo czasu na zbadanie i zgłoszenie roszczenia oraz gwarantują szybkie rozwiązanie wszelkich bieżących problemów.

Wszelkie roszczenia ręczne należy teraz zgłaszać w następujących terminach:

  • Roszczenia dotyczące zagubienia lub uszkodzenia produktu w centrum logistycznym należy zgłaszać nie później niż 60 dni po zgłoszeniu zgubienia lub uszkodzenia produktu.
  • Roszczenia z tytułu zwrotów towarów od klientów w ramach FBA można zgłaszać w okresie 45–105 dni po zwrocie pieniędzy lub wymianie towaru. Roszczeń tych nie można zgłaszać przed upływem 45 dni, aby dać klientowi czas na odesłanie produktu do Amazon w celu przetworzenia zwrotu.
  • Roszczenia dotyczące wycofanych zapasów, które zgubiono w trakcie transportu, można zgłaszać w okresie 15–75 dni od daty utworzenia przesyłki. Roszczeń tych nie należy zgłaszać przed upływem 15 dni, aby zapewnić możliwość dostarczenia przesyłki do Ciebie.
  • Wszystkie pozostałe roszczenia dotyczące wycofania zapasów muszą zostać wniesione w ciągu 60 dni od dostarczenia przesyłki do Ciebie.

Zmiany dotyczące tych zasad znajdziesz na stronie Zasady zwrotu kosztów za zgubione lub uszkodzone zapasy FBA.

1 wyświetlenie
0 odpowiedzi
Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
Odpowiedź
0 odpowiedzi
Nie ma więcej wpisów do wyświetlenia
user profile
News_Amazon

Aktualizacja dotycząca okresu na zgłaszanie roszczeń o zwrot kosztów

Zaktualizowaliśmy zasady dotyczące zwrotu kosztów w ramach FBA, aby uwzględnić nowe okresy na zgłaszanie roszczeń o zwrot kosztów. W niektórych przypadkach zostały one skrócone, ale nadal zapewniają wystarczająco dużo czasu na zbadanie i zgłoszenie roszczenia oraz gwarantują szybkie rozwiązanie wszelkich bieżących problemów.

Wszelkie roszczenia ręczne należy teraz zgłaszać w następujących terminach:

  • Roszczenia dotyczące zagubienia lub uszkodzenia produktu w centrum logistycznym należy zgłaszać nie później niż 60 dni po zgłoszeniu zgubienia lub uszkodzenia produktu.
  • Roszczenia z tytułu zwrotów towarów od klientów w ramach FBA można zgłaszać w okresie 45–105 dni po zwrocie pieniędzy lub wymianie towaru. Roszczeń tych nie można zgłaszać przed upływem 45 dni, aby dać klientowi czas na odesłanie produktu do Amazon w celu przetworzenia zwrotu.
  • Roszczenia dotyczące wycofanych zapasów, które zgubiono w trakcie transportu, można zgłaszać w okresie 15–75 dni od daty utworzenia przesyłki. Roszczeń tych nie należy zgłaszać przed upływem 15 dni, aby zapewnić możliwość dostarczenia przesyłki do Ciebie.
  • Wszystkie pozostałe roszczenia dotyczące wycofania zapasów muszą zostać wniesione w ciągu 60 dni od dostarczenia przesyłki do Ciebie.

Zmiany dotyczące tych zasad znajdziesz na stronie Zasady zwrotu kosztów za zgubione lub uszkodzone zapasy FBA.

1 wyświetlenie
0 odpowiedzi
Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
Odpowiedź
user profile
News_Amazon

Aktualizacja dotycząca okresu na zgłaszanie roszczeń o zwrot kosztów

Zaktualizowaliśmy zasady dotyczące zwrotu kosztów w ramach FBA, aby uwzględnić nowe okresy na zgłaszanie roszczeń o zwrot kosztów. W niektórych przypadkach zostały one skrócone, ale nadal zapewniają wystarczająco dużo czasu na zbadanie i zgłoszenie roszczenia oraz gwarantują szybkie rozwiązanie wszelkich bieżących problemów.

Wszelkie roszczenia ręczne należy teraz zgłaszać w następujących terminach:

  • Roszczenia dotyczące zagubienia lub uszkodzenia produktu w centrum logistycznym należy zgłaszać nie później niż 60 dni po zgłoszeniu zgubienia lub uszkodzenia produktu.
  • Roszczenia z tytułu zwrotów towarów od klientów w ramach FBA można zgłaszać w okresie 45–105 dni po zwrocie pieniędzy lub wymianie towaru. Roszczeń tych nie można zgłaszać przed upływem 45 dni, aby dać klientowi czas na odesłanie produktu do Amazon w celu przetworzenia zwrotu.
  • Roszczenia dotyczące wycofanych zapasów, które zgubiono w trakcie transportu, można zgłaszać w okresie 15–75 dni od daty utworzenia przesyłki. Roszczeń tych nie należy zgłaszać przed upływem 15 dni, aby zapewnić możliwość dostarczenia przesyłki do Ciebie.
  • Wszystkie pozostałe roszczenia dotyczące wycofania zapasów muszą zostać wniesione w ciągu 60 dni od dostarczenia przesyłki do Ciebie.

Zmiany dotyczące tych zasad znajdziesz na stronie Zasady zwrotu kosztów za zgubione lub uszkodzone zapasy FBA.

1 wyświetlenie
0 odpowiedzi
Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
Odpowiedź
user profile

Aktualizacja dotycząca okresu na zgłaszanie roszczeń o zwrot kosztów

autorstwa News_Amazon

Zaktualizowaliśmy zasady dotyczące zwrotu kosztów w ramach FBA, aby uwzględnić nowe okresy na zgłaszanie roszczeń o zwrot kosztów. W niektórych przypadkach zostały one skrócone, ale nadal zapewniają wystarczająco dużo czasu na zbadanie i zgłoszenie roszczenia oraz gwarantują szybkie rozwiązanie wszelkich bieżących problemów.

Wszelkie roszczenia ręczne należy teraz zgłaszać w następujących terminach:

  • Roszczenia dotyczące zagubienia lub uszkodzenia produktu w centrum logistycznym należy zgłaszać nie później niż 60 dni po zgłoszeniu zgubienia lub uszkodzenia produktu.
  • Roszczenia z tytułu zwrotów towarów od klientów w ramach FBA można zgłaszać w okresie 45–105 dni po zwrocie pieniędzy lub wymianie towaru. Roszczeń tych nie można zgłaszać przed upływem 45 dni, aby dać klientowi czas na odesłanie produktu do Amazon w celu przetworzenia zwrotu.
  • Roszczenia dotyczące wycofanych zapasów, które zgubiono w trakcie transportu, można zgłaszać w okresie 15–75 dni od daty utworzenia przesyłki. Roszczeń tych nie należy zgłaszać przed upływem 15 dni, aby zapewnić możliwość dostarczenia przesyłki do Ciebie.
  • Wszystkie pozostałe roszczenia dotyczące wycofania zapasów muszą zostać wniesione w ciągu 60 dni od dostarczenia przesyłki do Ciebie.

Zmiany dotyczące tych zasad znajdziesz na stronie Zasady zwrotu kosztów za zgubione lub uszkodzone zapasy FBA.

Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
1 wyświetlenie
0 odpowiedzi
Odpowiedź
0 odpowiedzi
0 odpowiedzi
Szybkie filtry
Sortuj według
Nie ma więcej wpisów do wyświetlenia
Nie ma więcej wpisów do wyświetlenia

Podobne dyskusje

Podobne dyskusje

Przejdź do oryginalnego wpisu