Zaktualizowaliśmy zasady dotyczące zwrotu kosztów w ramach FBA, aby uwzględnić nowe okresy na zgłaszanie roszczeń o zwrot kosztów. W niektórych przypadkach zostały one skrócone, ale nadal zapewniają wystarczająco dużo czasu na zbadanie i zgłoszenie roszczenia oraz gwarantują szybkie rozwiązanie wszelkich bieżących problemów.
Wszelkie roszczenia ręczne należy teraz zgłaszać w następujących terminach:
Zmiany dotyczące tych zasad znajdziesz na stronie Zasady zwrotu kosztów za zgubione lub uszkodzone zapasy FBA.
Zaktualizowaliśmy zasady dotyczące zwrotu kosztów w ramach FBA, aby uwzględnić nowe okresy na zgłaszanie roszczeń o zwrot kosztów. W niektórych przypadkach zostały one skrócone, ale nadal zapewniają wystarczająco dużo czasu na zbadanie i zgłoszenie roszczenia oraz gwarantują szybkie rozwiązanie wszelkich bieżących problemów.
Wszelkie roszczenia ręczne należy teraz zgłaszać w następujących terminach:
Zmiany dotyczące tych zasad znajdziesz na stronie Zasady zwrotu kosztów za zgubione lub uszkodzone zapasy FBA.
Zaktualizowaliśmy zasady dotyczące zwrotu kosztów w ramach FBA, aby uwzględnić nowe okresy na zgłaszanie roszczeń o zwrot kosztów. W niektórych przypadkach zostały one skrócone, ale nadal zapewniają wystarczająco dużo czasu na zbadanie i zgłoszenie roszczenia oraz gwarantują szybkie rozwiązanie wszelkich bieżących problemów.
Wszelkie roszczenia ręczne należy teraz zgłaszać w następujących terminach:
Zmiany dotyczące tych zasad znajdziesz na stronie Zasady zwrotu kosztów za zgubione lub uszkodzone zapasy FBA.
Zaktualizowaliśmy zasady dotyczące zwrotu kosztów w ramach FBA, aby uwzględnić nowe okresy na zgłaszanie roszczeń o zwrot kosztów. W niektórych przypadkach zostały one skrócone, ale nadal zapewniają wystarczająco dużo czasu na zbadanie i zgłoszenie roszczenia oraz gwarantują szybkie rozwiązanie wszelkich bieżących problemów.
Wszelkie roszczenia ręczne należy teraz zgłaszać w następujących terminach:
Zmiany dotyczące tych zasad znajdziesz na stronie Zasady zwrotu kosztów za zgubione lub uszkodzone zapasy FBA.
Zaktualizowaliśmy zasady dotyczące zwrotu kosztów w ramach FBA, aby uwzględnić nowe okresy na zgłaszanie roszczeń o zwrot kosztów. W niektórych przypadkach zostały one skrócone, ale nadal zapewniają wystarczająco dużo czasu na zbadanie i zgłoszenie roszczenia oraz gwarantują szybkie rozwiązanie wszelkich bieżących problemów.
Wszelkie roszczenia ręczne należy teraz zgłaszać w następujących terminach:
Zmiany dotyczące tych zasad znajdziesz na stronie Zasady zwrotu kosztów za zgubione lub uszkodzone zapasy FBA.