Fora dla sprzedawców
Zaloguj się
Zaloguj się
imgZaloguj się
imgZaloguj się
user profile
News_Amazon

Podawanie informacji o zgodności z wymogami rozporządzenia w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów dla nowych ofert

Sprzedaż większości produktów nieżywnościowych wystawianych w sklepach Amazon w Unii Europejskiej wymaga spełnienia wymogów rozporządzenia w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Ma to na celu zapewnienie klientom produktów bezpiecznych i zgodnych z wymogami.

Jeśli do tej pory nie zostały przez Ciebie przesłane informacje o zgodności produktów Twojej marki z wymogami rozporządzenia w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów, wykonaj następujące czynności:


  1. Zarejestruj markę w Amazon Brand Registry.
  2. Przejdź na stronę Kondycja konta.
  3. Kliknij Prześlij informacje dotyczące zgodności z wymogami.
  4. Wprowadź dane kontaktowe producenta i podmiotu odpowiedzialnego.
  5. Wykonaj następujące działania.

Jeśli informacje o zgodności produktów Twojej marki z wymogami rozporządzenia w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów zostały przez Ciebie wcześniej przesłane, lub sprzedajesz produkty bez marki, wykonaj poniższe czynności:


  1. Uzupełnij atrybut dotyczący adresu e-mail lub adresu elektronicznego producenta. Podaj adres e-mail lub adres URL przesłany wcześniej na stronie „Kondycja konta”.
  2. Uzupełnij wartość atrybutu dotyczącego adresu e-mail lub adresu elektronicznego podmiotu odpowiedzialnego. Podaj adres e-mail lub adres URL przesłany wcześniej na stronie „Kondycja konta”.
  3. Prześlij zdjęcia lub dokumenty zawierające informacje na temat bezpieczeństwa produktu.
  4. Jeśli Twój produkt nie ma żadnych ostrzeżeń ani informacji dotyczących bezpieczeństwa, uzupełnij wartość atrybutu „Świadectwo bezpieczeństwa”.

Jeśli jakiekolwiek wymagane informacje w ofercie będą niekompletne albo niepoprawne lub produkt nie będzie oznaczony marką, zostanie zdezaktywowany w ciągu 24 godzin od ukończenia tworzenia oferty.

Aby przywrócić ofertę, musisz podać na stronie „Kondycja konta” nazwę producenta i podmiotu odpowiedzialnego oraz ostrzeżenia i informacje dotyczące bezpieczeństwa.

Szczegółowe instrukcje znajdziesz na stronie Przesyłanie informacji o producencie i podmiocie odpowiedzialnym oraz ostrzeżeń i informacji dotyczących bezpieczeństwa.

0 wyświetleń
0 odpowiedzi
Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
Odpowiedź
user profile
News_Amazon

Podawanie informacji o zgodności z wymogami rozporządzenia w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów dla nowych ofert

Sprzedaż większości produktów nieżywnościowych wystawianych w sklepach Amazon w Unii Europejskiej wymaga spełnienia wymogów rozporządzenia w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Ma to na celu zapewnienie klientom produktów bezpiecznych i zgodnych z wymogami.

Jeśli do tej pory nie zostały przez Ciebie przesłane informacje o zgodności produktów Twojej marki z wymogami rozporządzenia w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów, wykonaj następujące czynności:


  1. Zarejestruj markę w Amazon Brand Registry.
  2. Przejdź na stronę Kondycja konta.
  3. Kliknij Prześlij informacje dotyczące zgodności z wymogami.
  4. Wprowadź dane kontaktowe producenta i podmiotu odpowiedzialnego.
  5. Wykonaj następujące działania.

Jeśli informacje o zgodności produktów Twojej marki z wymogami rozporządzenia w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów zostały przez Ciebie wcześniej przesłane, lub sprzedajesz produkty bez marki, wykonaj poniższe czynności:


  1. Uzupełnij atrybut dotyczący adresu e-mail lub adresu elektronicznego producenta. Podaj adres e-mail lub adres URL przesłany wcześniej na stronie „Kondycja konta”.
  2. Uzupełnij wartość atrybutu dotyczącego adresu e-mail lub adresu elektronicznego podmiotu odpowiedzialnego. Podaj adres e-mail lub adres URL przesłany wcześniej na stronie „Kondycja konta”.
  3. Prześlij zdjęcia lub dokumenty zawierające informacje na temat bezpieczeństwa produktu.
  4. Jeśli Twój produkt nie ma żadnych ostrzeżeń ani informacji dotyczących bezpieczeństwa, uzupełnij wartość atrybutu „Świadectwo bezpieczeństwa”.

Jeśli jakiekolwiek wymagane informacje w ofercie będą niekompletne albo niepoprawne lub produkt nie będzie oznaczony marką, zostanie zdezaktywowany w ciągu 24 godzin od ukończenia tworzenia oferty.

Aby przywrócić ofertę, musisz podać na stronie „Kondycja konta” nazwę producenta i podmiotu odpowiedzialnego oraz ostrzeżenia i informacje dotyczące bezpieczeństwa.

Szczegółowe instrukcje znajdziesz na stronie Przesyłanie informacji o producencie i podmiocie odpowiedzialnym oraz ostrzeżeń i informacji dotyczących bezpieczeństwa.

Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
0 wyświetleń
0 odpowiedzi
Odpowiedź
0 odpowiedzi
Obserwuj tę dyskusję, aby otrzymywać powiadomienia o nowej aktywności
user profile
News_Amazon

Podawanie informacji o zgodności z wymogami rozporządzenia w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów dla nowych ofert

Sprzedaż większości produktów nieżywnościowych wystawianych w sklepach Amazon w Unii Europejskiej wymaga spełnienia wymogów rozporządzenia w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Ma to na celu zapewnienie klientom produktów bezpiecznych i zgodnych z wymogami.

Jeśli do tej pory nie zostały przez Ciebie przesłane informacje o zgodności produktów Twojej marki z wymogami rozporządzenia w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów, wykonaj następujące czynności:


  1. Zarejestruj markę w Amazon Brand Registry.
  2. Przejdź na stronę Kondycja konta.
  3. Kliknij Prześlij informacje dotyczące zgodności z wymogami.
  4. Wprowadź dane kontaktowe producenta i podmiotu odpowiedzialnego.
  5. Wykonaj następujące działania.

Jeśli informacje o zgodności produktów Twojej marki z wymogami rozporządzenia w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów zostały przez Ciebie wcześniej przesłane, lub sprzedajesz produkty bez marki, wykonaj poniższe czynności:


  1. Uzupełnij atrybut dotyczący adresu e-mail lub adresu elektronicznego producenta. Podaj adres e-mail lub adres URL przesłany wcześniej na stronie „Kondycja konta”.
  2. Uzupełnij wartość atrybutu dotyczącego adresu e-mail lub adresu elektronicznego podmiotu odpowiedzialnego. Podaj adres e-mail lub adres URL przesłany wcześniej na stronie „Kondycja konta”.
  3. Prześlij zdjęcia lub dokumenty zawierające informacje na temat bezpieczeństwa produktu.
  4. Jeśli Twój produkt nie ma żadnych ostrzeżeń ani informacji dotyczących bezpieczeństwa, uzupełnij wartość atrybutu „Świadectwo bezpieczeństwa”.

Jeśli jakiekolwiek wymagane informacje w ofercie będą niekompletne albo niepoprawne lub produkt nie będzie oznaczony marką, zostanie zdezaktywowany w ciągu 24 godzin od ukończenia tworzenia oferty.

Aby przywrócić ofertę, musisz podać na stronie „Kondycja konta” nazwę producenta i podmiotu odpowiedzialnego oraz ostrzeżenia i informacje dotyczące bezpieczeństwa.

Szczegółowe instrukcje znajdziesz na stronie Przesyłanie informacji o producencie i podmiocie odpowiedzialnym oraz ostrzeżeń i informacji dotyczących bezpieczeństwa.

0 wyświetleń
0 odpowiedzi
Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
Odpowiedź
user profile
News_Amazon

Podawanie informacji o zgodności z wymogami rozporządzenia w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów dla nowych ofert

Sprzedaż większości produktów nieżywnościowych wystawianych w sklepach Amazon w Unii Europejskiej wymaga spełnienia wymogów rozporządzenia w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Ma to na celu zapewnienie klientom produktów bezpiecznych i zgodnych z wymogami.

Jeśli do tej pory nie zostały przez Ciebie przesłane informacje o zgodności produktów Twojej marki z wymogami rozporządzenia w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów, wykonaj następujące czynności:


  1. Zarejestruj markę w Amazon Brand Registry.
  2. Przejdź na stronę Kondycja konta.
  3. Kliknij Prześlij informacje dotyczące zgodności z wymogami.
  4. Wprowadź dane kontaktowe producenta i podmiotu odpowiedzialnego.
  5. Wykonaj następujące działania.

Jeśli informacje o zgodności produktów Twojej marki z wymogami rozporządzenia w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów zostały przez Ciebie wcześniej przesłane, lub sprzedajesz produkty bez marki, wykonaj poniższe czynności:


  1. Uzupełnij atrybut dotyczący adresu e-mail lub adresu elektronicznego producenta. Podaj adres e-mail lub adres URL przesłany wcześniej na stronie „Kondycja konta”.
  2. Uzupełnij wartość atrybutu dotyczącego adresu e-mail lub adresu elektronicznego podmiotu odpowiedzialnego. Podaj adres e-mail lub adres URL przesłany wcześniej na stronie „Kondycja konta”.
  3. Prześlij zdjęcia lub dokumenty zawierające informacje na temat bezpieczeństwa produktu.
  4. Jeśli Twój produkt nie ma żadnych ostrzeżeń ani informacji dotyczących bezpieczeństwa, uzupełnij wartość atrybutu „Świadectwo bezpieczeństwa”.

Jeśli jakiekolwiek wymagane informacje w ofercie będą niekompletne albo niepoprawne lub produkt nie będzie oznaczony marką, zostanie zdezaktywowany w ciągu 24 godzin od ukończenia tworzenia oferty.

Aby przywrócić ofertę, musisz podać na stronie „Kondycja konta” nazwę producenta i podmiotu odpowiedzialnego oraz ostrzeżenia i informacje dotyczące bezpieczeństwa.

Szczegółowe instrukcje znajdziesz na stronie Przesyłanie informacji o producencie i podmiocie odpowiedzialnym oraz ostrzeżeń i informacji dotyczących bezpieczeństwa.

Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
0 wyświetleń
0 odpowiedzi
Odpowiedź
user profile

Podawanie informacji o zgodności z wymogami rozporządzenia w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów dla nowych ofert

autorstwa News_Amazon

Sprzedaż większości produktów nieżywnościowych wystawianych w sklepach Amazon w Unii Europejskiej wymaga spełnienia wymogów rozporządzenia w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Ma to na celu zapewnienie klientom produktów bezpiecznych i zgodnych z wymogami.

Jeśli do tej pory nie zostały przez Ciebie przesłane informacje o zgodności produktów Twojej marki z wymogami rozporządzenia w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów, wykonaj następujące czynności:


  1. Zarejestruj markę w Amazon Brand Registry.
  2. Przejdź na stronę Kondycja konta.
  3. Kliknij Prześlij informacje dotyczące zgodności z wymogami.
  4. Wprowadź dane kontaktowe producenta i podmiotu odpowiedzialnego.
  5. Wykonaj następujące działania.

Jeśli informacje o zgodności produktów Twojej marki z wymogami rozporządzenia w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów zostały przez Ciebie wcześniej przesłane, lub sprzedajesz produkty bez marki, wykonaj poniższe czynności:


  1. Uzupełnij atrybut dotyczący adresu e-mail lub adresu elektronicznego producenta. Podaj adres e-mail lub adres URL przesłany wcześniej na stronie „Kondycja konta”.
  2. Uzupełnij wartość atrybutu dotyczącego adresu e-mail lub adresu elektronicznego podmiotu odpowiedzialnego. Podaj adres e-mail lub adres URL przesłany wcześniej na stronie „Kondycja konta”.
  3. Prześlij zdjęcia lub dokumenty zawierające informacje na temat bezpieczeństwa produktu.
  4. Jeśli Twój produkt nie ma żadnych ostrzeżeń ani informacji dotyczących bezpieczeństwa, uzupełnij wartość atrybutu „Świadectwo bezpieczeństwa”.

Jeśli jakiekolwiek wymagane informacje w ofercie będą niekompletne albo niepoprawne lub produkt nie będzie oznaczony marką, zostanie zdezaktywowany w ciągu 24 godzin od ukończenia tworzenia oferty.

Aby przywrócić ofertę, musisz podać na stronie „Kondycja konta” nazwę producenta i podmiotu odpowiedzialnego oraz ostrzeżenia i informacje dotyczące bezpieczeństwa.

Szczegółowe instrukcje znajdziesz na stronie Przesyłanie informacji o producencie i podmiocie odpowiedzialnym oraz ostrzeżeń i informacji dotyczących bezpieczeństwa.

Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
0 wyświetleń
0 odpowiedzi
Odpowiedź
0 odpowiedzi
0 odpowiedzi
Szybkie filtry
Sortuj według
Obserwuj tę dyskusję, aby otrzymywać powiadomienia o nowej aktywności
Obserwuj tę dyskusję, aby otrzymywać powiadomienia o nowej aktywności