Wytyczne dla marek na sezon świąteczny w 2024 r.
Wytyczne dla marek na sezon świąteczny w 2024 r. to przewodnik, który pomoże Ci przygotować się na sezon świątecznych zakupów – Black Friday, Cyber Monday i okazje posezonowe.
W ankiecie przeprowadzonej wśród 5000 klientów w Stanach Zjednoczonych 71% ankietowanych wskazało, że zamierza robić zakupy online na Black Friday, a 70% przyznało, że będzie aktywnie sprawdzać okazje podczas Cyber Week.
Aby pomóc Ci zmaksymalizować korzyści z sezonu świątecznych zakupów, przewodnik ten zawiera ogólne informacje oraz dobre praktyki dotyczące programów dla marek, takich jak: treści A+, filmy zakupowe Amazon Live, narzędzie „Zarządzaj eksperymentami” oraz Brand Analytics. Ponadto znajdziesz w nim przydatne wskazówki dotyczące możliwości wyróżniania ofert, najlepszych metod odświeżania treści oraz najłatwiejszych sposobów na dotarcie z odpowiednią okazją do określonych segmentów odbiorców.
Na początek przejdź na stronę Wytyczne dla marek na sezon świąteczny w 2024 r.
Wytyczne dla marek na sezon świąteczny w 2024 r.
Wytyczne dla marek na sezon świąteczny w 2024 r. to przewodnik, który pomoże Ci przygotować się na sezon świątecznych zakupów – Black Friday, Cyber Monday i okazje posezonowe.
W ankiecie przeprowadzonej wśród 5000 klientów w Stanach Zjednoczonych 71% ankietowanych wskazało, że zamierza robić zakupy online na Black Friday, a 70% przyznało, że będzie aktywnie sprawdzać okazje podczas Cyber Week.
Aby pomóc Ci zmaksymalizować korzyści z sezonu świątecznych zakupów, przewodnik ten zawiera ogólne informacje oraz dobre praktyki dotyczące programów dla marek, takich jak: treści A+, filmy zakupowe Amazon Live, narzędzie „Zarządzaj eksperymentami” oraz Brand Analytics. Ponadto znajdziesz w nim przydatne wskazówki dotyczące możliwości wyróżniania ofert, najlepszych metod odświeżania treści oraz najłatwiejszych sposobów na dotarcie z odpowiednią okazją do określonych segmentów odbiorców.
Na początek przejdź na stronę Wytyczne dla marek na sezon świąteczny w 2024 r.