Fora dla sprzedawców
Zaloguj się
Zaloguj się
imgZaloguj się
imgZaloguj się
user profile
News_Amazon

Wnioski z najpopularniejszych odcinków podcastu This Is Small Business w 2024 r.

Andrea Marquez, producentka podcastu Amazon This Is Small Business, twierdzi, że prowadząc go, czuje się „jak w pierwszym rzędzie na mistrzowskiej lekcji przedsiębiorczości”. W poszczególnych odcinkach spotyka się z właścicielami małych biznesów na terenie Stanów Zjednoczonych, aby porozmawiać z nimi o kluczowych momentach w historii ich działalności. Tematem każdego odcinka są wyzwania, którym przedsiębiorcy musieli sprostać w trakcie rozwijania swojego biznesu, a także wnioski, jakie z tego wyciągnęli.

Poniżej znajdziesz kilka kluczowych spostrzeżeń i praktycznych wniosków zebranych przez Marquez z najczęściej słuchanych odcinków w 2024 r.:

  1. Lista e-mailowa to złoto. Jenna Kutcher, autorka, podcasterka i guru marketingu cyfrowego, w swojej wypowiedzi podkreśliła, że marketing wykorzystujący pocztę elektroniczną nie umarł i że nadal jest jednym z najbardziej wartościowych narzędzi. Lista e-mailowa jest bezpośrednim kanałem kontaktu z klientami. W przeciwieństwie do mediów społecznościowych jesteś jej właścicielem i żaden algorytm nie może Ci jej odebrać. Aby przekonać odbiorców do dołączenia do Twojej listy e-mailowej, zaoferuj im gratisy, zniżki lub inne zachęty, którym nie będą mogli się oprzeć. Nigdy ich nie ignoruj. Wysyłaj im regularnie pomocne, zabawne lub inspirujące treści.
  2. Nie każdy pieniądz jest dobry. Opinią na ten temat podzieliła się Iman Cotton, specjalistka ds. kredytów biznesowych w CDC Small Business Finance: pożyczki mogą pomóc, ale tylko wtedy, gdy wiesz, co robisz. Jeśli coś brzmi zbyt dobrze, aby mogło być prawdziwe, to prawdopodobnie nie jest godne zaufania. Zanim weźmiesz pożyczkę, zastanów się, czy pomoże Ci ona rozwinąć biznes, czy tylko ugasić pożar. Jeśli to drugie, przemyśl tę sprawę ponownie.
  3. Tworzenie sieci kontaktów nie polega na zbieraniu wizytówek. Robbie Samuels, autor, doradca biznesowy, twórca i gospodarz podcastu Biz Book Publishing Hub twierdzi, że w tworzeniu sieci kontaktów najważniejsi są ludzie, a nie liczby. Celem nie jest nawiązanie jak największej liczby kontaktów, ale utrzymanie tych wartościowych. Pójdź jeszcze dalej. Komentuje Samuels. Wyślij krótką wiadomość e-mail lub udostępnij zasób. Nie, to nie jest dziwne, ale przemyślane.
  4. Przygotowanie to podstawa. Jay Clouse, założyciel Creator Science, podkreśla znaczenie odpowiedniego przygotowania przed opublikowaniem podcastu. Małe rzeczy, takie jak wzbudzenie zainteresowania i poznanie swoich odbiorców, są najważniejsze. Poinformuj ich z wyprzedzeniem o premierze. Wykorzystaj narzędzia takie jak zwiastuny, zapowiedzi lub listę oczekujących, aby odbiorcy poczuli, że potrzebują tego, co masz im do zaoferowania.
  5. Marketing to nie magia, to strategia. Według Liz Downing i Eleny Fahrländer z Danish Endurance jedno jest pewne: skuteczny marketing nie musi być nachalny tylko oryginalny. Weź pod uwagę historię marki, którą chcesz opowiedzieć, i upewnij się, że jest ona spójna na wszystkich platformach. Skoncentruj się mniej na sprzedaży, a bardziej na nawiązywaniu kontaktów.

Wszystkie odcinki podcastu This Is Small Business znajdziesz na Amazon Music, Spotify lub Apple Podcasts.

Uwaga: Podcast jest prowadzony w języku angielskim.

0 wyświetleń
0 odpowiedzi
Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
Odpowiedź
user profile
News_Amazon

Wnioski z najpopularniejszych odcinków podcastu This Is Small Business w 2024 r.

Andrea Marquez, producentka podcastu Amazon This Is Small Business, twierdzi, że prowadząc go, czuje się „jak w pierwszym rzędzie na mistrzowskiej lekcji przedsiębiorczości”. W poszczególnych odcinkach spotyka się z właścicielami małych biznesów na terenie Stanów Zjednoczonych, aby porozmawiać z nimi o kluczowych momentach w historii ich działalności. Tematem każdego odcinka są wyzwania, którym przedsiębiorcy musieli sprostać w trakcie rozwijania swojego biznesu, a także wnioski, jakie z tego wyciągnęli.

Poniżej znajdziesz kilka kluczowych spostrzeżeń i praktycznych wniosków zebranych przez Marquez z najczęściej słuchanych odcinków w 2024 r.:

  1. Lista e-mailowa to złoto. Jenna Kutcher, autorka, podcasterka i guru marketingu cyfrowego, w swojej wypowiedzi podkreśliła, że marketing wykorzystujący pocztę elektroniczną nie umarł i że nadal jest jednym z najbardziej wartościowych narzędzi. Lista e-mailowa jest bezpośrednim kanałem kontaktu z klientami. W przeciwieństwie do mediów społecznościowych jesteś jej właścicielem i żaden algorytm nie może Ci jej odebrać. Aby przekonać odbiorców do dołączenia do Twojej listy e-mailowej, zaoferuj im gratisy, zniżki lub inne zachęty, którym nie będą mogli się oprzeć. Nigdy ich nie ignoruj. Wysyłaj im regularnie pomocne, zabawne lub inspirujące treści.
  2. Nie każdy pieniądz jest dobry. Opinią na ten temat podzieliła się Iman Cotton, specjalistka ds. kredytów biznesowych w CDC Small Business Finance: pożyczki mogą pomóc, ale tylko wtedy, gdy wiesz, co robisz. Jeśli coś brzmi zbyt dobrze, aby mogło być prawdziwe, to prawdopodobnie nie jest godne zaufania. Zanim weźmiesz pożyczkę, zastanów się, czy pomoże Ci ona rozwinąć biznes, czy tylko ugasić pożar. Jeśli to drugie, przemyśl tę sprawę ponownie.
  3. Tworzenie sieci kontaktów nie polega na zbieraniu wizytówek. Robbie Samuels, autor, doradca biznesowy, twórca i gospodarz podcastu Biz Book Publishing Hub twierdzi, że w tworzeniu sieci kontaktów najważniejsi są ludzie, a nie liczby. Celem nie jest nawiązanie jak największej liczby kontaktów, ale utrzymanie tych wartościowych. Pójdź jeszcze dalej. Komentuje Samuels. Wyślij krótką wiadomość e-mail lub udostępnij zasób. Nie, to nie jest dziwne, ale przemyślane.
  4. Przygotowanie to podstawa. Jay Clouse, założyciel Creator Science, podkreśla znaczenie odpowiedniego przygotowania przed opublikowaniem podcastu. Małe rzeczy, takie jak wzbudzenie zainteresowania i poznanie swoich odbiorców, są najważniejsze. Poinformuj ich z wyprzedzeniem o premierze. Wykorzystaj narzędzia takie jak zwiastuny, zapowiedzi lub listę oczekujących, aby odbiorcy poczuli, że potrzebują tego, co masz im do zaoferowania.
  5. Marketing to nie magia, to strategia. Według Liz Downing i Eleny Fahrländer z Danish Endurance jedno jest pewne: skuteczny marketing nie musi być nachalny tylko oryginalny. Weź pod uwagę historię marki, którą chcesz opowiedzieć, i upewnij się, że jest ona spójna na wszystkich platformach. Skoncentruj się mniej na sprzedaży, a bardziej na nawiązywaniu kontaktów.

Wszystkie odcinki podcastu This Is Small Business znajdziesz na Amazon Music, Spotify lub Apple Podcasts.

Uwaga: Podcast jest prowadzony w języku angielskim.

Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
0 wyświetleń
0 odpowiedzi
Odpowiedź
0 odpowiedzi
Obserwuj tę dyskusję, aby otrzymywać powiadomienia o nowej aktywności
user profile
News_Amazon

Wnioski z najpopularniejszych odcinków podcastu This Is Small Business w 2024 r.

Andrea Marquez, producentka podcastu Amazon This Is Small Business, twierdzi, że prowadząc go, czuje się „jak w pierwszym rzędzie na mistrzowskiej lekcji przedsiębiorczości”. W poszczególnych odcinkach spotyka się z właścicielami małych biznesów na terenie Stanów Zjednoczonych, aby porozmawiać z nimi o kluczowych momentach w historii ich działalności. Tematem każdego odcinka są wyzwania, którym przedsiębiorcy musieli sprostać w trakcie rozwijania swojego biznesu, a także wnioski, jakie z tego wyciągnęli.

Poniżej znajdziesz kilka kluczowych spostrzeżeń i praktycznych wniosków zebranych przez Marquez z najczęściej słuchanych odcinków w 2024 r.:

  1. Lista e-mailowa to złoto. Jenna Kutcher, autorka, podcasterka i guru marketingu cyfrowego, w swojej wypowiedzi podkreśliła, że marketing wykorzystujący pocztę elektroniczną nie umarł i że nadal jest jednym z najbardziej wartościowych narzędzi. Lista e-mailowa jest bezpośrednim kanałem kontaktu z klientami. W przeciwieństwie do mediów społecznościowych jesteś jej właścicielem i żaden algorytm nie może Ci jej odebrać. Aby przekonać odbiorców do dołączenia do Twojej listy e-mailowej, zaoferuj im gratisy, zniżki lub inne zachęty, którym nie będą mogli się oprzeć. Nigdy ich nie ignoruj. Wysyłaj im regularnie pomocne, zabawne lub inspirujące treści.
  2. Nie każdy pieniądz jest dobry. Opinią na ten temat podzieliła się Iman Cotton, specjalistka ds. kredytów biznesowych w CDC Small Business Finance: pożyczki mogą pomóc, ale tylko wtedy, gdy wiesz, co robisz. Jeśli coś brzmi zbyt dobrze, aby mogło być prawdziwe, to prawdopodobnie nie jest godne zaufania. Zanim weźmiesz pożyczkę, zastanów się, czy pomoże Ci ona rozwinąć biznes, czy tylko ugasić pożar. Jeśli to drugie, przemyśl tę sprawę ponownie.
  3. Tworzenie sieci kontaktów nie polega na zbieraniu wizytówek. Robbie Samuels, autor, doradca biznesowy, twórca i gospodarz podcastu Biz Book Publishing Hub twierdzi, że w tworzeniu sieci kontaktów najważniejsi są ludzie, a nie liczby. Celem nie jest nawiązanie jak największej liczby kontaktów, ale utrzymanie tych wartościowych. Pójdź jeszcze dalej. Komentuje Samuels. Wyślij krótką wiadomość e-mail lub udostępnij zasób. Nie, to nie jest dziwne, ale przemyślane.
  4. Przygotowanie to podstawa. Jay Clouse, założyciel Creator Science, podkreśla znaczenie odpowiedniego przygotowania przed opublikowaniem podcastu. Małe rzeczy, takie jak wzbudzenie zainteresowania i poznanie swoich odbiorców, są najważniejsze. Poinformuj ich z wyprzedzeniem o premierze. Wykorzystaj narzędzia takie jak zwiastuny, zapowiedzi lub listę oczekujących, aby odbiorcy poczuli, że potrzebują tego, co masz im do zaoferowania.
  5. Marketing to nie magia, to strategia. Według Liz Downing i Eleny Fahrländer z Danish Endurance jedno jest pewne: skuteczny marketing nie musi być nachalny tylko oryginalny. Weź pod uwagę historię marki, którą chcesz opowiedzieć, i upewnij się, że jest ona spójna na wszystkich platformach. Skoncentruj się mniej na sprzedaży, a bardziej na nawiązywaniu kontaktów.

Wszystkie odcinki podcastu This Is Small Business znajdziesz na Amazon Music, Spotify lub Apple Podcasts.

Uwaga: Podcast jest prowadzony w języku angielskim.

0 wyświetleń
0 odpowiedzi
Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
Odpowiedź
user profile
News_Amazon

Wnioski z najpopularniejszych odcinków podcastu This Is Small Business w 2024 r.

Andrea Marquez, producentka podcastu Amazon This Is Small Business, twierdzi, że prowadząc go, czuje się „jak w pierwszym rzędzie na mistrzowskiej lekcji przedsiębiorczości”. W poszczególnych odcinkach spotyka się z właścicielami małych biznesów na terenie Stanów Zjednoczonych, aby porozmawiać z nimi o kluczowych momentach w historii ich działalności. Tematem każdego odcinka są wyzwania, którym przedsiębiorcy musieli sprostać w trakcie rozwijania swojego biznesu, a także wnioski, jakie z tego wyciągnęli.

Poniżej znajdziesz kilka kluczowych spostrzeżeń i praktycznych wniosków zebranych przez Marquez z najczęściej słuchanych odcinków w 2024 r.:

  1. Lista e-mailowa to złoto. Jenna Kutcher, autorka, podcasterka i guru marketingu cyfrowego, w swojej wypowiedzi podkreśliła, że marketing wykorzystujący pocztę elektroniczną nie umarł i że nadal jest jednym z najbardziej wartościowych narzędzi. Lista e-mailowa jest bezpośrednim kanałem kontaktu z klientami. W przeciwieństwie do mediów społecznościowych jesteś jej właścicielem i żaden algorytm nie może Ci jej odebrać. Aby przekonać odbiorców do dołączenia do Twojej listy e-mailowej, zaoferuj im gratisy, zniżki lub inne zachęty, którym nie będą mogli się oprzeć. Nigdy ich nie ignoruj. Wysyłaj im regularnie pomocne, zabawne lub inspirujące treści.
  2. Nie każdy pieniądz jest dobry. Opinią na ten temat podzieliła się Iman Cotton, specjalistka ds. kredytów biznesowych w CDC Small Business Finance: pożyczki mogą pomóc, ale tylko wtedy, gdy wiesz, co robisz. Jeśli coś brzmi zbyt dobrze, aby mogło być prawdziwe, to prawdopodobnie nie jest godne zaufania. Zanim weźmiesz pożyczkę, zastanów się, czy pomoże Ci ona rozwinąć biznes, czy tylko ugasić pożar. Jeśli to drugie, przemyśl tę sprawę ponownie.
  3. Tworzenie sieci kontaktów nie polega na zbieraniu wizytówek. Robbie Samuels, autor, doradca biznesowy, twórca i gospodarz podcastu Biz Book Publishing Hub twierdzi, że w tworzeniu sieci kontaktów najważniejsi są ludzie, a nie liczby. Celem nie jest nawiązanie jak największej liczby kontaktów, ale utrzymanie tych wartościowych. Pójdź jeszcze dalej. Komentuje Samuels. Wyślij krótką wiadomość e-mail lub udostępnij zasób. Nie, to nie jest dziwne, ale przemyślane.
  4. Przygotowanie to podstawa. Jay Clouse, założyciel Creator Science, podkreśla znaczenie odpowiedniego przygotowania przed opublikowaniem podcastu. Małe rzeczy, takie jak wzbudzenie zainteresowania i poznanie swoich odbiorców, są najważniejsze. Poinformuj ich z wyprzedzeniem o premierze. Wykorzystaj narzędzia takie jak zwiastuny, zapowiedzi lub listę oczekujących, aby odbiorcy poczuli, że potrzebują tego, co masz im do zaoferowania.
  5. Marketing to nie magia, to strategia. Według Liz Downing i Eleny Fahrländer z Danish Endurance jedno jest pewne: skuteczny marketing nie musi być nachalny tylko oryginalny. Weź pod uwagę historię marki, którą chcesz opowiedzieć, i upewnij się, że jest ona spójna na wszystkich platformach. Skoncentruj się mniej na sprzedaży, a bardziej na nawiązywaniu kontaktów.

Wszystkie odcinki podcastu This Is Small Business znajdziesz na Amazon Music, Spotify lub Apple Podcasts.

Uwaga: Podcast jest prowadzony w języku angielskim.

Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
0 wyświetleń
0 odpowiedzi
Odpowiedź
user profile

Wnioski z najpopularniejszych odcinków podcastu This Is Small Business w 2024 r.

autorstwa News_Amazon

Andrea Marquez, producentka podcastu Amazon This Is Small Business, twierdzi, że prowadząc go, czuje się „jak w pierwszym rzędzie na mistrzowskiej lekcji przedsiębiorczości”. W poszczególnych odcinkach spotyka się z właścicielami małych biznesów na terenie Stanów Zjednoczonych, aby porozmawiać z nimi o kluczowych momentach w historii ich działalności. Tematem każdego odcinka są wyzwania, którym przedsiębiorcy musieli sprostać w trakcie rozwijania swojego biznesu, a także wnioski, jakie z tego wyciągnęli.

Poniżej znajdziesz kilka kluczowych spostrzeżeń i praktycznych wniosków zebranych przez Marquez z najczęściej słuchanych odcinków w 2024 r.:

  1. Lista e-mailowa to złoto. Jenna Kutcher, autorka, podcasterka i guru marketingu cyfrowego, w swojej wypowiedzi podkreśliła, że marketing wykorzystujący pocztę elektroniczną nie umarł i że nadal jest jednym z najbardziej wartościowych narzędzi. Lista e-mailowa jest bezpośrednim kanałem kontaktu z klientami. W przeciwieństwie do mediów społecznościowych jesteś jej właścicielem i żaden algorytm nie może Ci jej odebrać. Aby przekonać odbiorców do dołączenia do Twojej listy e-mailowej, zaoferuj im gratisy, zniżki lub inne zachęty, którym nie będą mogli się oprzeć. Nigdy ich nie ignoruj. Wysyłaj im regularnie pomocne, zabawne lub inspirujące treści.
  2. Nie każdy pieniądz jest dobry. Opinią na ten temat podzieliła się Iman Cotton, specjalistka ds. kredytów biznesowych w CDC Small Business Finance: pożyczki mogą pomóc, ale tylko wtedy, gdy wiesz, co robisz. Jeśli coś brzmi zbyt dobrze, aby mogło być prawdziwe, to prawdopodobnie nie jest godne zaufania. Zanim weźmiesz pożyczkę, zastanów się, czy pomoże Ci ona rozwinąć biznes, czy tylko ugasić pożar. Jeśli to drugie, przemyśl tę sprawę ponownie.
  3. Tworzenie sieci kontaktów nie polega na zbieraniu wizytówek. Robbie Samuels, autor, doradca biznesowy, twórca i gospodarz podcastu Biz Book Publishing Hub twierdzi, że w tworzeniu sieci kontaktów najważniejsi są ludzie, a nie liczby. Celem nie jest nawiązanie jak największej liczby kontaktów, ale utrzymanie tych wartościowych. Pójdź jeszcze dalej. Komentuje Samuels. Wyślij krótką wiadomość e-mail lub udostępnij zasób. Nie, to nie jest dziwne, ale przemyślane.
  4. Przygotowanie to podstawa. Jay Clouse, założyciel Creator Science, podkreśla znaczenie odpowiedniego przygotowania przed opublikowaniem podcastu. Małe rzeczy, takie jak wzbudzenie zainteresowania i poznanie swoich odbiorców, są najważniejsze. Poinformuj ich z wyprzedzeniem o premierze. Wykorzystaj narzędzia takie jak zwiastuny, zapowiedzi lub listę oczekujących, aby odbiorcy poczuli, że potrzebują tego, co masz im do zaoferowania.
  5. Marketing to nie magia, to strategia. Według Liz Downing i Eleny Fahrländer z Danish Endurance jedno jest pewne: skuteczny marketing nie musi być nachalny tylko oryginalny. Weź pod uwagę historię marki, którą chcesz opowiedzieć, i upewnij się, że jest ona spójna na wszystkich platformach. Skoncentruj się mniej na sprzedaży, a bardziej na nawiązywaniu kontaktów.

Wszystkie odcinki podcastu This Is Small Business znajdziesz na Amazon Music, Spotify lub Apple Podcasts.

Uwaga: Podcast jest prowadzony w języku angielskim.

Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
0 wyświetleń
0 odpowiedzi
Odpowiedź
0 odpowiedzi
0 odpowiedzi
Szybkie filtry
Sortuj według
Obserwuj tę dyskusję, aby otrzymywać powiadomienia o nowej aktywności
Obserwuj tę dyskusję, aby otrzymywać powiadomienia o nowej aktywności