Wytyczne w zakresie jakości dotyczące promocji
Chcemy oferować naszym wspólnym klientom atrakcyjne oferty promocyjne i uczciwe zniżki. Aby nie utracić zaufania klientów, regularnie aktualizujemy nasze kryteria kwalifikacji do promocji.
Zapoznaj się dokładnie z poniższymi wytycznymi Amazon, aby upewnić się, że Twoje promocje zostaną zatwierdzone:
- Obniżona cena, którą oferujesz w ramach wszystkich okazji i obniżek cen, nie może być wyższa od najniższej ceny produktu z ostatnich 30 dni, w tym od poprzednich cen promocyjnych, cen w ramach kuponów ani obniżek cen. Obecne promocje mogą mieć wpływ na przyszłe wartości cen promocyjnych.
- Aby kwalifikować się do dowolnej promocji, produkty muszą mieć ocenę na poziomie co najmniej 2,5 gwiazdki ustaloną na podstawie co najmniej 5 opinii (w zależności od rodzaju promocji mogą obowiązywać różne progi). Oprócz tego produkty nie mogą być niebezpieczne, obraźliwe, nieodpowiednie ani wywołujące zakłopotanie.
Przestrzeganie tych wytycznych jest szczególnie istotne w przypadku promocji na ważne wydarzenia zakupowe, takie jak: Prime Day, Wielkie okazje Amazon Prime, Black Friday i Cyber Monday.
Dziękujemy za pomoc w utrzymaniu najwyższych standardów dla klientów.
Więcej informacji znajdziesz na stronach Zasady Amazon dotyczące cen referencyjnych, Rozwiązywanie problemów z ukrytymi i aktywnymi okazjami oraz Tworzenie promocji.
Wytyczne w zakresie jakości dotyczące promocji
Chcemy oferować naszym wspólnym klientom atrakcyjne oferty promocyjne i uczciwe zniżki. Aby nie utracić zaufania klientów, regularnie aktualizujemy nasze kryteria kwalifikacji do promocji.
Zapoznaj się dokładnie z poniższymi wytycznymi Amazon, aby upewnić się, że Twoje promocje zostaną zatwierdzone:
- Obniżona cena, którą oferujesz w ramach wszystkich okazji i obniżek cen, nie może być wyższa od najniższej ceny produktu z ostatnich 30 dni, w tym od poprzednich cen promocyjnych, cen w ramach kuponów ani obniżek cen. Obecne promocje mogą mieć wpływ na przyszłe wartości cen promocyjnych.
- Aby kwalifikować się do dowolnej promocji, produkty muszą mieć ocenę na poziomie co najmniej 2,5 gwiazdki ustaloną na podstawie co najmniej 5 opinii (w zależności od rodzaju promocji mogą obowiązywać różne progi). Oprócz tego produkty nie mogą być niebezpieczne, obraźliwe, nieodpowiednie ani wywołujące zakłopotanie.
Przestrzeganie tych wytycznych jest szczególnie istotne w przypadku promocji na ważne wydarzenia zakupowe, takie jak: Prime Day, Wielkie okazje Amazon Prime, Black Friday i Cyber Monday.
Dziękujemy za pomoc w utrzymaniu najwyższych standardów dla klientów.
Więcej informacji znajdziesz na stronach Zasady Amazon dotyczące cen referencyjnych, Rozwiązywanie problemów z ukrytymi i aktywnymi okazjami oraz Tworzenie promocji.