Fora dla sprzedawców
Zaloguj się
Zaloguj się
user profile
Zaloguj się
user profile
Zaloguj się
user profile
News_Amazon

Portal „Wady zapasów i zwrot kosztów” już dostępny

Udostępniliśmy dziś nowy portal „Wady zapasów i zwrot kosztów”, aby pomóc Ci usprawnić działania operacyjne i zapewnić większą przejrzystość zwrotów kosztów za zapasy FBA. Portal ten umożliwia sprawne zarządzanie z jednego miejsca wszystkimi wadami i zwrotami kosztów związanymi z zapasami w przypadku następujących zdarzeń: zgubienia w magazynie, uszkodzenia w magazynie i zwrotu towaru od klienta.

Portal „Wady zapasów i zwrot kosztów” zapewnia:

  • pełny wgląd w wady i ich status
  • szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych wad, w tym rodzaj, datę utworzenia, podjęte działania, przyczyny i aktualny status
  • kompleksowy obraz wad na podstawie rozmaitych raportów i weryfikacji zasad umożliwiający identyfikację możliwości uzyskania zwrotu kosztów
  • dane o częstotliwości występowania wad i uzasadnienie sposobu rozwiązania problemu.

W portalu nie są uwzględniane wady dotyczące brakujących zapasów powstałe podczas ich wysyłania do Amazon, wycofywania lub usuwania z magazynu.

Aby przejść do portalu Wady zapasów i zwrot kosztów:

  1. Przejdź do panelu FBA w Seller Central.
  2. W menu Zapasy wybierz Wady zapasów i zwrot kosztów.

Dostęp do portalu „Wady zapasów i zwrot kosztów” możesz uzyskać również z poziomu raportu o zwrotach kosztów.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Portal „Wady zapasów i zwrot kosztów”.

1 wyświetlenie
0 odpowiedzi
Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
Odpowiedź
user profile
News_Amazon

Portal „Wady zapasów i zwrot kosztów” już dostępny

Udostępniliśmy dziś nowy portal „Wady zapasów i zwrot kosztów”, aby pomóc Ci usprawnić działania operacyjne i zapewnić większą przejrzystość zwrotów kosztów za zapasy FBA. Portal ten umożliwia sprawne zarządzanie z jednego miejsca wszystkimi wadami i zwrotami kosztów związanymi z zapasami w przypadku następujących zdarzeń: zgubienia w magazynie, uszkodzenia w magazynie i zwrotu towaru od klienta.

Portal „Wady zapasów i zwrot kosztów” zapewnia:

  • pełny wgląd w wady i ich status
  • szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych wad, w tym rodzaj, datę utworzenia, podjęte działania, przyczyny i aktualny status
  • kompleksowy obraz wad na podstawie rozmaitych raportów i weryfikacji zasad umożliwiający identyfikację możliwości uzyskania zwrotu kosztów
  • dane o częstotliwości występowania wad i uzasadnienie sposobu rozwiązania problemu.

W portalu nie są uwzględniane wady dotyczące brakujących zapasów powstałe podczas ich wysyłania do Amazon, wycofywania lub usuwania z magazynu.

Aby przejść do portalu Wady zapasów i zwrot kosztów:

  1. Przejdź do panelu FBA w Seller Central.
  2. W menu Zapasy wybierz Wady zapasów i zwrot kosztów.

Dostęp do portalu „Wady zapasów i zwrot kosztów” możesz uzyskać również z poziomu raportu o zwrotach kosztów.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Portal „Wady zapasów i zwrot kosztów”.

1 wyświetlenie
0 odpowiedzi
Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
Odpowiedź
0 odpowiedzi
Nie ma więcej wpisów do wyświetlenia
user profile
News_Amazon

Portal „Wady zapasów i zwrot kosztów” już dostępny

Udostępniliśmy dziś nowy portal „Wady zapasów i zwrot kosztów”, aby pomóc Ci usprawnić działania operacyjne i zapewnić większą przejrzystość zwrotów kosztów za zapasy FBA. Portal ten umożliwia sprawne zarządzanie z jednego miejsca wszystkimi wadami i zwrotami kosztów związanymi z zapasami w przypadku następujących zdarzeń: zgubienia w magazynie, uszkodzenia w magazynie i zwrotu towaru od klienta.

Portal „Wady zapasów i zwrot kosztów” zapewnia:

  • pełny wgląd w wady i ich status
  • szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych wad, w tym rodzaj, datę utworzenia, podjęte działania, przyczyny i aktualny status
  • kompleksowy obraz wad na podstawie rozmaitych raportów i weryfikacji zasad umożliwiający identyfikację możliwości uzyskania zwrotu kosztów
  • dane o częstotliwości występowania wad i uzasadnienie sposobu rozwiązania problemu.

W portalu nie są uwzględniane wady dotyczące brakujących zapasów powstałe podczas ich wysyłania do Amazon, wycofywania lub usuwania z magazynu.

Aby przejść do portalu Wady zapasów i zwrot kosztów:

  1. Przejdź do panelu FBA w Seller Central.
  2. W menu Zapasy wybierz Wady zapasów i zwrot kosztów.

Dostęp do portalu „Wady zapasów i zwrot kosztów” możesz uzyskać również z poziomu raportu o zwrotach kosztów.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Portal „Wady zapasów i zwrot kosztów”.

1 wyświetlenie
0 odpowiedzi
Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
Odpowiedź
user profile
News_Amazon

Portal „Wady zapasów i zwrot kosztów” już dostępny

Udostępniliśmy dziś nowy portal „Wady zapasów i zwrot kosztów”, aby pomóc Ci usprawnić działania operacyjne i zapewnić większą przejrzystość zwrotów kosztów za zapasy FBA. Portal ten umożliwia sprawne zarządzanie z jednego miejsca wszystkimi wadami i zwrotami kosztów związanymi z zapasami w przypadku następujących zdarzeń: zgubienia w magazynie, uszkodzenia w magazynie i zwrotu towaru od klienta.

Portal „Wady zapasów i zwrot kosztów” zapewnia:

  • pełny wgląd w wady i ich status
  • szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych wad, w tym rodzaj, datę utworzenia, podjęte działania, przyczyny i aktualny status
  • kompleksowy obraz wad na podstawie rozmaitych raportów i weryfikacji zasad umożliwiający identyfikację możliwości uzyskania zwrotu kosztów
  • dane o częstotliwości występowania wad i uzasadnienie sposobu rozwiązania problemu.

W portalu nie są uwzględniane wady dotyczące brakujących zapasów powstałe podczas ich wysyłania do Amazon, wycofywania lub usuwania z magazynu.

Aby przejść do portalu Wady zapasów i zwrot kosztów:

  1. Przejdź do panelu FBA w Seller Central.
  2. W menu Zapasy wybierz Wady zapasów i zwrot kosztów.

Dostęp do portalu „Wady zapasów i zwrot kosztów” możesz uzyskać również z poziomu raportu o zwrotach kosztów.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Portal „Wady zapasów i zwrot kosztów”.

1 wyświetlenie
0 odpowiedzi
Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
Odpowiedź
user profile

Portal „Wady zapasów i zwrot kosztów” już dostępny

autorstwa News_Amazon

Udostępniliśmy dziś nowy portal „Wady zapasów i zwrot kosztów”, aby pomóc Ci usprawnić działania operacyjne i zapewnić większą przejrzystość zwrotów kosztów za zapasy FBA. Portal ten umożliwia sprawne zarządzanie z jednego miejsca wszystkimi wadami i zwrotami kosztów związanymi z zapasami w przypadku następujących zdarzeń: zgubienia w magazynie, uszkodzenia w magazynie i zwrotu towaru od klienta.

Portal „Wady zapasów i zwrot kosztów” zapewnia:

  • pełny wgląd w wady i ich status
  • szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych wad, w tym rodzaj, datę utworzenia, podjęte działania, przyczyny i aktualny status
  • kompleksowy obraz wad na podstawie rozmaitych raportów i weryfikacji zasad umożliwiający identyfikację możliwości uzyskania zwrotu kosztów
  • dane o częstotliwości występowania wad i uzasadnienie sposobu rozwiązania problemu.

W portalu nie są uwzględniane wady dotyczące brakujących zapasów powstałe podczas ich wysyłania do Amazon, wycofywania lub usuwania z magazynu.

Aby przejść do portalu Wady zapasów i zwrot kosztów:

  1. Przejdź do panelu FBA w Seller Central.
  2. W menu Zapasy wybierz Wady zapasów i zwrot kosztów.

Dostęp do portalu „Wady zapasów i zwrot kosztów” możesz uzyskać również z poziomu raportu o zwrotach kosztów.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Portal „Wady zapasów i zwrot kosztów”.

Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
1 wyświetlenie
0 odpowiedzi
Odpowiedź
0 odpowiedzi
0 odpowiedzi
Szybkie filtry
Sortuj według
Nie ma więcej wpisów do wyświetlenia
Nie ma więcej wpisów do wyświetlenia

Podobne dyskusje

Podobne dyskusje

Przejdź do oryginalnego wpisu