Aktualizujemy zasady dotyczące tytułu strony produktu, aby ujednolicić oferty i poprawić wrażenia klientów z zakupów we wszystkich naszych sklepach.
Zauważyliśmy, że z biegiem czasu tytuły stron produktów wydłużyły się i bywa, że zawierają powtarzające się słowa lub znaki, co może osłabiać zaufanie klientów. Dzięki zmianom w zasadach tytuły stron produktów będą jasne, zwięzłe i spójne.
21 stycznia 2025 r. zaczną obowiązywać następujące nowe wymagania:
Jeśli którykolwiek z tytułów stron Twoich produktów nie spełnia powyższych wymagań, zalecamy zaktualizowanie go.
Od 21 stycznia zaktualizowanym zasadom będą podlegać wszystkie zmiany w tytułach stron produktów, a ewentualne niezgodności z wymogami będzie można sprawdzić i poprawić na stronie Zarządzaj wszystkimi zapasami.
Dodatkowo w narzędziu Sprawdź aktualizacje dotyczące ofert będziemy udostępniać właścicielom marek sugerowane nowe tytuły stron produktów do zastosowania zamiast tytułów niezgodnych z zasadami. Właściciel marki będzie miał 14 dni na zastosowanie się do sugestii, zanim sami zaktualizujemy tytuł strony produktu tak, aby spełniał nasze wymagania. Sugestie będą udostępniane stopniowo.
W trakcie tego procesu Twoje oferty pozostaną aktywne, a Ty będziesz mieć możliwość edytowania tytułów stron produktów, o ile zmiany będą zgodne z nowymi zasadami.
Więcej informacji (w tym o dopuszczalnej liczbie znaków w poszczególnych kategoriach produktów i sklepach Amazon) znajdziesz na stronie Wymagania dotyczące tytułu strony produktu .
Aktualizujemy zasady dotyczące tytułu strony produktu, aby ujednolicić oferty i poprawić wrażenia klientów z zakupów we wszystkich naszych sklepach.
Zauważyliśmy, że z biegiem czasu tytuły stron produktów wydłużyły się i bywa, że zawierają powtarzające się słowa lub znaki, co może osłabiać zaufanie klientów. Dzięki zmianom w zasadach tytuły stron produktów będą jasne, zwięzłe i spójne.
21 stycznia 2025 r. zaczną obowiązywać następujące nowe wymagania:
Jeśli którykolwiek z tytułów stron Twoich produktów nie spełnia powyższych wymagań, zalecamy zaktualizowanie go.
Od 21 stycznia zaktualizowanym zasadom będą podlegać wszystkie zmiany w tytułach stron produktów, a ewentualne niezgodności z wymogami będzie można sprawdzić i poprawić na stronie Zarządzaj wszystkimi zapasami.
Dodatkowo w narzędziu Sprawdź aktualizacje dotyczące ofert będziemy udostępniać właścicielom marek sugerowane nowe tytuły stron produktów do zastosowania zamiast tytułów niezgodnych z zasadami. Właściciel marki będzie miał 14 dni na zastosowanie się do sugestii, zanim sami zaktualizujemy tytuł strony produktu tak, aby spełniał nasze wymagania. Sugestie będą udostępniane stopniowo.
W trakcie tego procesu Twoje oferty pozostaną aktywne, a Ty będziesz mieć możliwość edytowania tytułów stron produktów, o ile zmiany będą zgodne z nowymi zasadami.
Więcej informacji (w tym o dopuszczalnej liczbie znaków w poszczególnych kategoriach produktów i sklepach Amazon) znajdziesz na stronie Wymagania dotyczące tytułu strony produktu .
Aktualizujemy zasady dotyczące tytułu strony produktu, aby ujednolicić oferty i poprawić wrażenia klientów z zakupów we wszystkich naszych sklepach.
Zauważyliśmy, że z biegiem czasu tytuły stron produktów wydłużyły się i bywa, że zawierają powtarzające się słowa lub znaki, co może osłabiać zaufanie klientów. Dzięki zmianom w zasadach tytuły stron produktów będą jasne, zwięzłe i spójne.
21 stycznia 2025 r. zaczną obowiązywać następujące nowe wymagania:
Jeśli którykolwiek z tytułów stron Twoich produktów nie spełnia powyższych wymagań, zalecamy zaktualizowanie go.
Od 21 stycznia zaktualizowanym zasadom będą podlegać wszystkie zmiany w tytułach stron produktów, a ewentualne niezgodności z wymogami będzie można sprawdzić i poprawić na stronie Zarządzaj wszystkimi zapasami.
Dodatkowo w narzędziu Sprawdź aktualizacje dotyczące ofert będziemy udostępniać właścicielom marek sugerowane nowe tytuły stron produktów do zastosowania zamiast tytułów niezgodnych z zasadami. Właściciel marki będzie miał 14 dni na zastosowanie się do sugestii, zanim sami zaktualizujemy tytuł strony produktu tak, aby spełniał nasze wymagania. Sugestie będą udostępniane stopniowo.
W trakcie tego procesu Twoje oferty pozostaną aktywne, a Ty będziesz mieć możliwość edytowania tytułów stron produktów, o ile zmiany będą zgodne z nowymi zasadami.
Więcej informacji (w tym o dopuszczalnej liczbie znaków w poszczególnych kategoriach produktów i sklepach Amazon) znajdziesz na stronie Wymagania dotyczące tytułu strony produktu .
Aktualizujemy zasady dotyczące tytułu strony produktu, aby ujednolicić oferty i poprawić wrażenia klientów z zakupów we wszystkich naszych sklepach.
Zauważyliśmy, że z biegiem czasu tytuły stron produktów wydłużyły się i bywa, że zawierają powtarzające się słowa lub znaki, co może osłabiać zaufanie klientów. Dzięki zmianom w zasadach tytuły stron produktów będą jasne, zwięzłe i spójne.
21 stycznia 2025 r. zaczną obowiązywać następujące nowe wymagania:
Jeśli którykolwiek z tytułów stron Twoich produktów nie spełnia powyższych wymagań, zalecamy zaktualizowanie go.
Od 21 stycznia zaktualizowanym zasadom będą podlegać wszystkie zmiany w tytułach stron produktów, a ewentualne niezgodności z wymogami będzie można sprawdzić i poprawić na stronie Zarządzaj wszystkimi zapasami.
Dodatkowo w narzędziu Sprawdź aktualizacje dotyczące ofert będziemy udostępniać właścicielom marek sugerowane nowe tytuły stron produktów do zastosowania zamiast tytułów niezgodnych z zasadami. Właściciel marki będzie miał 14 dni na zastosowanie się do sugestii, zanim sami zaktualizujemy tytuł strony produktu tak, aby spełniał nasze wymagania. Sugestie będą udostępniane stopniowo.
W trakcie tego procesu Twoje oferty pozostaną aktywne, a Ty będziesz mieć możliwość edytowania tytułów stron produktów, o ile zmiany będą zgodne z nowymi zasadami.
Więcej informacji (w tym o dopuszczalnej liczbie znaków w poszczególnych kategoriach produktów i sklepach Amazon) znajdziesz na stronie Wymagania dotyczące tytułu strony produktu .
Aktualizujemy zasady dotyczące tytułu strony produktu, aby ujednolicić oferty i poprawić wrażenia klientów z zakupów we wszystkich naszych sklepach.
Zauważyliśmy, że z biegiem czasu tytuły stron produktów wydłużyły się i bywa, że zawierają powtarzające się słowa lub znaki, co może osłabiać zaufanie klientów. Dzięki zmianom w zasadach tytuły stron produktów będą jasne, zwięzłe i spójne.
21 stycznia 2025 r. zaczną obowiązywać następujące nowe wymagania:
Jeśli którykolwiek z tytułów stron Twoich produktów nie spełnia powyższych wymagań, zalecamy zaktualizowanie go.
Od 21 stycznia zaktualizowanym zasadom będą podlegać wszystkie zmiany w tytułach stron produktów, a ewentualne niezgodności z wymogami będzie można sprawdzić i poprawić na stronie Zarządzaj wszystkimi zapasami.
Dodatkowo w narzędziu Sprawdź aktualizacje dotyczące ofert będziemy udostępniać właścicielom marek sugerowane nowe tytuły stron produktów do zastosowania zamiast tytułów niezgodnych z zasadami. Właściciel marki będzie miał 14 dni na zastosowanie się do sugestii, zanim sami zaktualizujemy tytuł strony produktu tak, aby spełniał nasze wymagania. Sugestie będą udostępniane stopniowo.
W trakcie tego procesu Twoje oferty pozostaną aktywne, a Ty będziesz mieć możliwość edytowania tytułów stron produktów, o ile zmiany będą zgodne z nowymi zasadami.
Więcej informacji (w tym o dopuszczalnej liczbie znaków w poszczególnych kategoriach produktów i sklepach Amazon) znajdziesz na stronie Wymagania dotyczące tytułu strony produktu .