Aktualizacja zasad mediacji dotyczących dezaktywacji oferty lub konta
8 lipca 2025 r. aktualizujemy zasady mediacji obowiązujące w europejskich sklepach Amazon, aby jasno określić terminy związane ze składaniem wniosków o mediację po zdezaktywowaniu oferty lub konta sprzedawcy.
Do mediacji kwalifikują się sprzedawcy, którzy:
- złożyli odwołanie za pośrednictwem panelu „Kondycja konta” w ciągu sześciu miesięcy od dezaktywacji oferty lub konta
- złożyli wniosek o mediację w ciągu sześciu miesięcy od rozstrzygnięcia odwołania
- mieli aktywną ofertę w jednym z europejskich sklepów Amazon w ciągu 12 miesięcy przed złożeniem wniosku o mediację.
Zmiany te zostaną odzwierciedlone 8 lipca na stronach Zasady mediacji oraz Składanie wniosku o mediację.
Zanim to nastąpi, zmiany te możesz zobaczyć w wersji zasad w pliku PDF, dostępnej wyłącznie w języku angielskim.
Dalsze korzystanie z usług sprzedaży po wejściu w życie zmian oznacza ich akceptację.
Aktualizacja zasad mediacji dotyczących dezaktywacji oferty lub konta
8 lipca 2025 r. aktualizujemy zasady mediacji obowiązujące w europejskich sklepach Amazon, aby jasno określić terminy związane ze składaniem wniosków o mediację po zdezaktywowaniu oferty lub konta sprzedawcy.
Do mediacji kwalifikują się sprzedawcy, którzy:
- złożyli odwołanie za pośrednictwem panelu „Kondycja konta” w ciągu sześciu miesięcy od dezaktywacji oferty lub konta
- złożyli wniosek o mediację w ciągu sześciu miesięcy od rozstrzygnięcia odwołania
- mieli aktywną ofertę w jednym z europejskich sklepów Amazon w ciągu 12 miesięcy przed złożeniem wniosku o mediację.
Zmiany te zostaną odzwierciedlone 8 lipca na stronach Zasady mediacji oraz Składanie wniosku o mediację.
Zanim to nastąpi, zmiany te możesz zobaczyć w wersji zasad w pliku PDF, dostępnej wyłącznie w języku angielskim.
Dalsze korzystanie z usług sprzedaży po wejściu w życie zmian oznacza ich akceptację.