Aktualizacja zasad mediacji dotyczących dezaktywacji oferty lub konta
8 lipca 2025 r. aktualizujemy zasady mediacji obowiązujące w europejskich sklepach Amazon, aby jasno określić terminy związane ze składaniem wniosków o mediację po zdezaktywowaniu oferty lub konta sprzedawcy.
Do mediacji kwalifikują się sprzedawcy, którzy:
- złożyli odwołanie za pośrednictwem panelu „Kondycja konta” w ciągu sześciu miesięcy od dezaktywacji oferty lub konta
- złożyli wniosek o mediację w ciągu sześciu miesięcy od rozstrzygnięcia odwołania
- mieli aktywną ofertę w jednym z europejskich sklepów Amazon w ciągu 12 miesięcy przed złożeniem wniosku o mediację.
Zmiany te zostaną odzwierciedlone 8 lipca na stronach Zasady mediacji oraz Składanie wniosku o mediację.
Zanim to nastąpi, zmiany te możesz zobaczyć w wersji zasad w pliku PDF, dostępnej wyłącznie w języku angielskim.
Dalsze korzystanie z usług sprzedaży po wejściu w życie zmian oznacza ich akceptację.
Aktualizacja zasad mediacji dotyczących dezaktywacji oferty lub konta
8 lipca 2025 r. aktualizujemy zasady mediacji obowiązujące w europejskich sklepach Amazon, aby jasno określić terminy związane ze składaniem wniosków o mediację po zdezaktywowaniu oferty lub konta sprzedawcy.
Do mediacji kwalifikują się sprzedawcy, którzy:
- złożyli odwołanie za pośrednictwem panelu „Kondycja konta” w ciągu sześciu miesięcy od dezaktywacji oferty lub konta
- złożyli wniosek o mediację w ciągu sześciu miesięcy od rozstrzygnięcia odwołania
- mieli aktywną ofertę w jednym z europejskich sklepów Amazon w ciągu 12 miesięcy przed złożeniem wniosku o mediację.
Zmiany te zostaną odzwierciedlone 8 lipca na stronach Zasady mediacji oraz Składanie wniosku o mediację.
Zanim to nastąpi, zmiany te możesz zobaczyć w wersji zasad w pliku PDF, dostępnej wyłącznie w języku angielskim.
Dalsze korzystanie z usług sprzedaży po wejściu w życie zmian oznacza ich akceptację.
1 odpowiedź
Seller_gSdyB9yzwLgHI
Hello,
I submitted a mediation request two months ago and haven't received a response. I reported the matter to support, and it was forwarded to eu-mediation amazon. I was informed that the matter was being investigated and that I would receive a response as soon as possible. There has been no further communication from Amazon. The request number is 11260093602.
So I submitted another request and still no response.
I tried contacting eu-mediation amazon directly, but my emails are being ignored?
I believe this is very unprofessional and should not be allowed to continue. Please provide instructions on how I can resolve the matter quickly.
Regards
RD