Fora dla sprzedawców
Zaloguj się
Zaloguj się
imgZaloguj się
imgZaloguj się
user profile
News_Amazon

Aktualizacja zasad mediacji dotyczących dezaktywacji oferty lub konta

8 lipca 2025 r. aktualizujemy zasady mediacji obowiązujące w europejskich sklepach Amazon, aby jasno określić terminy związane ze składaniem wniosków o mediację po zdezaktywowaniu oferty lub konta sprzedawcy.

Do mediacji kwalifikują się sprzedawcy, którzy:

  • złożyli odwołanie za pośrednictwem panelu „Kondycja konta” w ciągu sześciu miesięcy od dezaktywacji oferty lub konta
  • złożyli wniosek o mediację w ciągu sześciu miesięcy od rozstrzygnięcia odwołania
  • mieli aktywną ofertę w jednym z europejskich sklepów Amazon w ciągu 12 miesięcy przed złożeniem wniosku o mediację.

Zmiany te zostaną odzwierciedlone 8 lipca na stronach Zasady mediacji oraz Składanie wniosku o mediację.

Zanim to nastąpi, zmiany te możesz zobaczyć w wersji zasad w pliku PDF, dostępnej wyłącznie w języku angielskim.

Dalsze korzystanie z usług sprzedaży po wejściu w życie zmian oznacza ich akceptację.

2 wyświetlenia
1 odpowiedź
Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
Odpowiedź
user profile
News_Amazon

Aktualizacja zasad mediacji dotyczących dezaktywacji oferty lub konta

8 lipca 2025 r. aktualizujemy zasady mediacji obowiązujące w europejskich sklepach Amazon, aby jasno określić terminy związane ze składaniem wniosków o mediację po zdezaktywowaniu oferty lub konta sprzedawcy.

Do mediacji kwalifikują się sprzedawcy, którzy:

  • złożyli odwołanie za pośrednictwem panelu „Kondycja konta” w ciągu sześciu miesięcy od dezaktywacji oferty lub konta
  • złożyli wniosek o mediację w ciągu sześciu miesięcy od rozstrzygnięcia odwołania
  • mieli aktywną ofertę w jednym z europejskich sklepów Amazon w ciągu 12 miesięcy przed złożeniem wniosku o mediację.

Zmiany te zostaną odzwierciedlone 8 lipca na stronach Zasady mediacji oraz Składanie wniosku o mediację.

Zanim to nastąpi, zmiany te możesz zobaczyć w wersji zasad w pliku PDF, dostępnej wyłącznie w języku angielskim.

Dalsze korzystanie z usług sprzedaży po wejściu w życie zmian oznacza ich akceptację.

Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
2 wyświetlenia
1 odpowiedź
Odpowiedź
1 odpowiedź
user profile
Seller_gSdyB9yzwLgHI
W odpowiedzi na: wpis użytkownika News_Amazon

Hello,

I submitted a mediation request two months ago and haven't received a response. I reported the matter to support, and it was forwarded to eu-mediation amazon. I was informed that the matter was being investigated and that I would receive a response as soon as possible. There has been no further communication from Amazon. The request number is 11260093602.

So I submitted another request and still no response.

I tried contacting eu-mediation amazon directly, but my emails are being ignored?

I believe this is very unprofessional and should not be allowed to continue. Please provide instructions on how I can resolve the matter quickly.

img

Regards

RD

00
Obserwuj tę dyskusję, aby otrzymywać powiadomienia o nowej aktywności
user profile
News_Amazon

Aktualizacja zasad mediacji dotyczących dezaktywacji oferty lub konta

8 lipca 2025 r. aktualizujemy zasady mediacji obowiązujące w europejskich sklepach Amazon, aby jasno określić terminy związane ze składaniem wniosków o mediację po zdezaktywowaniu oferty lub konta sprzedawcy.

Do mediacji kwalifikują się sprzedawcy, którzy:

  • złożyli odwołanie za pośrednictwem panelu „Kondycja konta” w ciągu sześciu miesięcy od dezaktywacji oferty lub konta
  • złożyli wniosek o mediację w ciągu sześciu miesięcy od rozstrzygnięcia odwołania
  • mieli aktywną ofertę w jednym z europejskich sklepów Amazon w ciągu 12 miesięcy przed złożeniem wniosku o mediację.

Zmiany te zostaną odzwierciedlone 8 lipca na stronach Zasady mediacji oraz Składanie wniosku o mediację.

Zanim to nastąpi, zmiany te możesz zobaczyć w wersji zasad w pliku PDF, dostępnej wyłącznie w języku angielskim.

Dalsze korzystanie z usług sprzedaży po wejściu w życie zmian oznacza ich akceptację.

2 wyświetlenia
1 odpowiedź
Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
Odpowiedź
user profile
News_Amazon

Aktualizacja zasad mediacji dotyczących dezaktywacji oferty lub konta

8 lipca 2025 r. aktualizujemy zasady mediacji obowiązujące w europejskich sklepach Amazon, aby jasno określić terminy związane ze składaniem wniosków o mediację po zdezaktywowaniu oferty lub konta sprzedawcy.

Do mediacji kwalifikują się sprzedawcy, którzy:

  • złożyli odwołanie za pośrednictwem panelu „Kondycja konta” w ciągu sześciu miesięcy od dezaktywacji oferty lub konta
  • złożyli wniosek o mediację w ciągu sześciu miesięcy od rozstrzygnięcia odwołania
  • mieli aktywną ofertę w jednym z europejskich sklepów Amazon w ciągu 12 miesięcy przed złożeniem wniosku o mediację.

Zmiany te zostaną odzwierciedlone 8 lipca na stronach Zasady mediacji oraz Składanie wniosku o mediację.

Zanim to nastąpi, zmiany te możesz zobaczyć w wersji zasad w pliku PDF, dostępnej wyłącznie w języku angielskim.

Dalsze korzystanie z usług sprzedaży po wejściu w życie zmian oznacza ich akceptację.

Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
2 wyświetlenia
1 odpowiedź
Odpowiedź
user profile

Aktualizacja zasad mediacji dotyczących dezaktywacji oferty lub konta

autorstwa News_Amazon

8 lipca 2025 r. aktualizujemy zasady mediacji obowiązujące w europejskich sklepach Amazon, aby jasno określić terminy związane ze składaniem wniosków o mediację po zdezaktywowaniu oferty lub konta sprzedawcy.

Do mediacji kwalifikują się sprzedawcy, którzy:

  • złożyli odwołanie za pośrednictwem panelu „Kondycja konta” w ciągu sześciu miesięcy od dezaktywacji oferty lub konta
  • złożyli wniosek o mediację w ciągu sześciu miesięcy od rozstrzygnięcia odwołania
  • mieli aktywną ofertę w jednym z europejskich sklepów Amazon w ciągu 12 miesięcy przed złożeniem wniosku o mediację.

Zmiany te zostaną odzwierciedlone 8 lipca na stronach Zasady mediacji oraz Składanie wniosku o mediację.

Zanim to nastąpi, zmiany te możesz zobaczyć w wersji zasad w pliku PDF, dostępnej wyłącznie w języku angielskim.

Dalsze korzystanie z usług sprzedaży po wejściu w życie zmian oznacza ich akceptację.

Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
2 wyświetlenia
1 odpowiedź
Odpowiedź
1 odpowiedź
1 odpowiedź
Szybkie filtry
Sortuj według
user profile
Seller_gSdyB9yzwLgHI
W odpowiedzi na: wpis użytkownika News_Amazon

Hello,

I submitted a mediation request two months ago and haven't received a response. I reported the matter to support, and it was forwarded to eu-mediation amazon. I was informed that the matter was being investigated and that I would receive a response as soon as possible. There has been no further communication from Amazon. The request number is 11260093602.

So I submitted another request and still no response.

I tried contacting eu-mediation amazon directly, but my emails are being ignored?

I believe this is very unprofessional and should not be allowed to continue. Please provide instructions on how I can resolve the matter quickly.

img

Regards

RD

00
Obserwuj tę dyskusję, aby otrzymywać powiadomienia o nowej aktywności
user profile
Seller_gSdyB9yzwLgHI
W odpowiedzi na: wpis użytkownika News_Amazon

Hello,

I submitted a mediation request two months ago and haven't received a response. I reported the matter to support, and it was forwarded to eu-mediation amazon. I was informed that the matter was being investigated and that I would receive a response as soon as possible. There has been no further communication from Amazon. The request number is 11260093602.

So I submitted another request and still no response.

I tried contacting eu-mediation amazon directly, but my emails are being ignored?

I believe this is very unprofessional and should not be allowed to continue. Please provide instructions on how I can resolve the matter quickly.

img

Regards

RD

00
user profile
Seller_gSdyB9yzwLgHI
W odpowiedzi na: wpis użytkownika News_Amazon

Hello,

I submitted a mediation request two months ago and haven't received a response. I reported the matter to support, and it was forwarded to eu-mediation amazon. I was informed that the matter was being investigated and that I would receive a response as soon as possible. There has been no further communication from Amazon. The request number is 11260093602.

So I submitted another request and still no response.

I tried contacting eu-mediation amazon directly, but my emails are being ignored?

I believe this is very unprofessional and should not be allowed to continue. Please provide instructions on how I can resolve the matter quickly.

img

Regards

RD

00
Odpowiedź
Obserwuj tę dyskusję, aby otrzymywać powiadomienia o nowej aktywności