Dzień dobry,
od jakiegoś czasu próbuję zamknąć moje konto.
Przy pierwszym zgłoszeniu okazało się, że nie mogę tego zrobić, gdyż na moim koncie widnieje zaległość do spłacenia. Techniczne problemy z metodą płatności spowodowały zawieszenie konta. Po próbach uzyskania pomocy udało się tę kwestię rozwiązani i płatności zostały pobrane (wyższe niż informacja, jaką uzyskałam o zadłużeniu konta), natomiast moje konto nadal jest zawieszone, mam ograniczoną możliwość kontaktu z obsługą, a opcja zamknięcia konta jest wyłączona.
Czy ktoś z Państwa miał podobny problem z uzyskaniem pomocy?
Dzień dobry,
od jakiegoś czasu próbuję zamknąć moje konto.
Przy pierwszym zgłoszeniu okazało się, że nie mogę tego zrobić, gdyż na moim koncie widnieje zaległość do spłacenia. Techniczne problemy z metodą płatności spowodowały zawieszenie konta. Po próbach uzyskania pomocy udało się tę kwestię rozwiązani i płatności zostały pobrane (wyższe niż informacja, jaką uzyskałam o zadłużeniu konta), natomiast moje konto nadal jest zawieszone, mam ograniczoną możliwość kontaktu z obsługą, a opcja zamknięcia konta jest wyłączona.
Czy ktoś z Państwa miał podobny problem z uzyskaniem pomocy?
Dzień dobry,
od jakiegoś czasu próbuję zamknąć moje konto.
Przy pierwszym zgłoszeniu okazało się, że nie mogę tego zrobić, gdyż na moim koncie widnieje zaległość do spłacenia. Techniczne problemy z metodą płatności spowodowały zawieszenie konta. Po próbach uzyskania pomocy udało się tę kwestię rozwiązani i płatności zostały pobrane (wyższe niż informacja, jaką uzyskałam o zadłużeniu konta), natomiast moje konto nadal jest zawieszone, mam ograniczoną możliwość kontaktu z obsługą, a opcja zamknięcia konta jest wyłączona.
Czy ktoś z Państwa miał podobny problem z uzyskaniem pomocy?