Fora dla sprzedawców
Zaloguj się
Zaloguj się
user profile
Zaloguj się
user profile
Zaloguj się
user profile
News_Amazon

Ustawienia urlopu na koncie i wsparcie w okresie świątecznym

Jeśli wybierasz się na urlop w okresie świątecznym, zaktualizuj swój status urlopu. Dzięki temu nie przeoczysz żadnego zamówienia, a tym samym unikniesz pogorszenia wskaźników jakości sprzedaży. Ustawienie to powoduje tymczasowe usunięcie ofert z realizacją zamówień przez sprzedawcę ze stron produktów i wyników wyszukiwania.

Aby ustawić status urlopu, przejdź na stronę: Ustawienia statusu sklepu Amazon i urlopu.

Jeśli planujesz wysyłać zamówienia realizowane przez sprzedawcę w dni ustawowo wolne od pracy, w ustawieniach dni wolnych od pracy, zmień dzień wolny na dzień roboczy. Zanim zmiany zostaną odzwierciedlone w deklarowanych terminach dostawy i otrzymywanych zamówieniach, może minąć do czterech godzin.

Aby zmienić ustawienia dni ustawowo wolnych od pracy, przejdź na stronę: Dni wolne od pracy.

Więcej informacji na temat statusu urlopu i ustawień dni wolnych od pracy znajdziesz na następujących stronach: Status ofert podczas urlopu, dni wolnych od pracy i innych nieobecności i Zarządzanie ustawieniami dni wolnych od pracy.

Aby uzyskać wsparcie w okresie świątecznym, skontaktuj się ze wsparciem w zakresie kondycji konta. Jest to specjalny kanał wsparcia, za pośrednictwem którego możesz zadawać pytania dotyczące kondycji konta.

Godziny pracy wsparcia w zakresie kondycji konta zmienią się w okresie świątecznym:

  • 25 grudnia 2024 r. – wsparcie będzie niedostępne i wznowi pracę 26 grudnia 2024 r.
  • 1 stycznia 2025 r. – wsparcie będzie niedostępne i wznowi pracę 2 stycznia 2025 r.

Więcej informacji znajdziesz na stronie: Często zadawane pytania dotyczące wsparcia w zakresie kondycji konta.

2 wyświetlenia
0 odpowiedzi
Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
Odpowiedź
user profile
News_Amazon

Ustawienia urlopu na koncie i wsparcie w okresie świątecznym

Jeśli wybierasz się na urlop w okresie świątecznym, zaktualizuj swój status urlopu. Dzięki temu nie przeoczysz żadnego zamówienia, a tym samym unikniesz pogorszenia wskaźników jakości sprzedaży. Ustawienie to powoduje tymczasowe usunięcie ofert z realizacją zamówień przez sprzedawcę ze stron produktów i wyników wyszukiwania.

Aby ustawić status urlopu, przejdź na stronę: Ustawienia statusu sklepu Amazon i urlopu.

Jeśli planujesz wysyłać zamówienia realizowane przez sprzedawcę w dni ustawowo wolne od pracy, w ustawieniach dni wolnych od pracy, zmień dzień wolny na dzień roboczy. Zanim zmiany zostaną odzwierciedlone w deklarowanych terminach dostawy i otrzymywanych zamówieniach, może minąć do czterech godzin.

Aby zmienić ustawienia dni ustawowo wolnych od pracy, przejdź na stronę: Dni wolne od pracy.

Więcej informacji na temat statusu urlopu i ustawień dni wolnych od pracy znajdziesz na następujących stronach: Status ofert podczas urlopu, dni wolnych od pracy i innych nieobecności i Zarządzanie ustawieniami dni wolnych od pracy.

Aby uzyskać wsparcie w okresie świątecznym, skontaktuj się ze wsparciem w zakresie kondycji konta. Jest to specjalny kanał wsparcia, za pośrednictwem którego możesz zadawać pytania dotyczące kondycji konta.

Godziny pracy wsparcia w zakresie kondycji konta zmienią się w okresie świątecznym:

  • 25 grudnia 2024 r. – wsparcie będzie niedostępne i wznowi pracę 26 grudnia 2024 r.
  • 1 stycznia 2025 r. – wsparcie będzie niedostępne i wznowi pracę 2 stycznia 2025 r.

Więcej informacji znajdziesz na stronie: Często zadawane pytania dotyczące wsparcia w zakresie kondycji konta.

2 wyświetlenia
0 odpowiedzi
Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
Odpowiedź
0 odpowiedzi
Nie ma więcej wpisów do wyświetlenia
user profile
News_Amazon

Ustawienia urlopu na koncie i wsparcie w okresie świątecznym

Jeśli wybierasz się na urlop w okresie świątecznym, zaktualizuj swój status urlopu. Dzięki temu nie przeoczysz żadnego zamówienia, a tym samym unikniesz pogorszenia wskaźników jakości sprzedaży. Ustawienie to powoduje tymczasowe usunięcie ofert z realizacją zamówień przez sprzedawcę ze stron produktów i wyników wyszukiwania.

Aby ustawić status urlopu, przejdź na stronę: Ustawienia statusu sklepu Amazon i urlopu.

Jeśli planujesz wysyłać zamówienia realizowane przez sprzedawcę w dni ustawowo wolne od pracy, w ustawieniach dni wolnych od pracy, zmień dzień wolny na dzień roboczy. Zanim zmiany zostaną odzwierciedlone w deklarowanych terminach dostawy i otrzymywanych zamówieniach, może minąć do czterech godzin.

Aby zmienić ustawienia dni ustawowo wolnych od pracy, przejdź na stronę: Dni wolne od pracy.

Więcej informacji na temat statusu urlopu i ustawień dni wolnych od pracy znajdziesz na następujących stronach: Status ofert podczas urlopu, dni wolnych od pracy i innych nieobecności i Zarządzanie ustawieniami dni wolnych od pracy.

Aby uzyskać wsparcie w okresie świątecznym, skontaktuj się ze wsparciem w zakresie kondycji konta. Jest to specjalny kanał wsparcia, za pośrednictwem którego możesz zadawać pytania dotyczące kondycji konta.

Godziny pracy wsparcia w zakresie kondycji konta zmienią się w okresie świątecznym:

  • 25 grudnia 2024 r. – wsparcie będzie niedostępne i wznowi pracę 26 grudnia 2024 r.
  • 1 stycznia 2025 r. – wsparcie będzie niedostępne i wznowi pracę 2 stycznia 2025 r.

Więcej informacji znajdziesz na stronie: Często zadawane pytania dotyczące wsparcia w zakresie kondycji konta.

2 wyświetlenia
0 odpowiedzi
Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
Odpowiedź
user profile
News_Amazon

Ustawienia urlopu na koncie i wsparcie w okresie świątecznym

Jeśli wybierasz się na urlop w okresie świątecznym, zaktualizuj swój status urlopu. Dzięki temu nie przeoczysz żadnego zamówienia, a tym samym unikniesz pogorszenia wskaźników jakości sprzedaży. Ustawienie to powoduje tymczasowe usunięcie ofert z realizacją zamówień przez sprzedawcę ze stron produktów i wyników wyszukiwania.

Aby ustawić status urlopu, przejdź na stronę: Ustawienia statusu sklepu Amazon i urlopu.

Jeśli planujesz wysyłać zamówienia realizowane przez sprzedawcę w dni ustawowo wolne od pracy, w ustawieniach dni wolnych od pracy, zmień dzień wolny na dzień roboczy. Zanim zmiany zostaną odzwierciedlone w deklarowanych terminach dostawy i otrzymywanych zamówieniach, może minąć do czterech godzin.

Aby zmienić ustawienia dni ustawowo wolnych od pracy, przejdź na stronę: Dni wolne od pracy.

Więcej informacji na temat statusu urlopu i ustawień dni wolnych od pracy znajdziesz na następujących stronach: Status ofert podczas urlopu, dni wolnych od pracy i innych nieobecności i Zarządzanie ustawieniami dni wolnych od pracy.

Aby uzyskać wsparcie w okresie świątecznym, skontaktuj się ze wsparciem w zakresie kondycji konta. Jest to specjalny kanał wsparcia, za pośrednictwem którego możesz zadawać pytania dotyczące kondycji konta.

Godziny pracy wsparcia w zakresie kondycji konta zmienią się w okresie świątecznym:

  • 25 grudnia 2024 r. – wsparcie będzie niedostępne i wznowi pracę 26 grudnia 2024 r.
  • 1 stycznia 2025 r. – wsparcie będzie niedostępne i wznowi pracę 2 stycznia 2025 r.

Więcej informacji znajdziesz na stronie: Często zadawane pytania dotyczące wsparcia w zakresie kondycji konta.

2 wyświetlenia
0 odpowiedzi
Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
Odpowiedź
user profile

Ustawienia urlopu na koncie i wsparcie w okresie świątecznym

autorstwa News_Amazon

Jeśli wybierasz się na urlop w okresie świątecznym, zaktualizuj swój status urlopu. Dzięki temu nie przeoczysz żadnego zamówienia, a tym samym unikniesz pogorszenia wskaźników jakości sprzedaży. Ustawienie to powoduje tymczasowe usunięcie ofert z realizacją zamówień przez sprzedawcę ze stron produktów i wyników wyszukiwania.

Aby ustawić status urlopu, przejdź na stronę: Ustawienia statusu sklepu Amazon i urlopu.

Jeśli planujesz wysyłać zamówienia realizowane przez sprzedawcę w dni ustawowo wolne od pracy, w ustawieniach dni wolnych od pracy, zmień dzień wolny na dzień roboczy. Zanim zmiany zostaną odzwierciedlone w deklarowanych terminach dostawy i otrzymywanych zamówieniach, może minąć do czterech godzin.

Aby zmienić ustawienia dni ustawowo wolnych od pracy, przejdź na stronę: Dni wolne od pracy.

Więcej informacji na temat statusu urlopu i ustawień dni wolnych od pracy znajdziesz na następujących stronach: Status ofert podczas urlopu, dni wolnych od pracy i innych nieobecności i Zarządzanie ustawieniami dni wolnych od pracy.

Aby uzyskać wsparcie w okresie świątecznym, skontaktuj się ze wsparciem w zakresie kondycji konta. Jest to specjalny kanał wsparcia, za pośrednictwem którego możesz zadawać pytania dotyczące kondycji konta.

Godziny pracy wsparcia w zakresie kondycji konta zmienią się w okresie świątecznym:

  • 25 grudnia 2024 r. – wsparcie będzie niedostępne i wznowi pracę 26 grudnia 2024 r.
  • 1 stycznia 2025 r. – wsparcie będzie niedostępne i wznowi pracę 2 stycznia 2025 r.

Więcej informacji znajdziesz na stronie: Często zadawane pytania dotyczące wsparcia w zakresie kondycji konta.

Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
2 wyświetlenia
0 odpowiedzi
Odpowiedź
0 odpowiedzi
0 odpowiedzi
Szybkie filtry
Sortuj według
Nie ma więcej wpisów do wyświetlenia
Nie ma więcej wpisów do wyświetlenia

Podobne dyskusje

Podobne dyskusje

Przejdź do oryginalnego wpisu