Jeśli wybierasz się na urlop w okresie świątecznym, zaktualizuj swój status urlopu. Dzięki temu nie przeoczysz żadnego zamówienia, a tym samym unikniesz pogorszenia wskaźników jakości sprzedaży. Ustawienie to powoduje tymczasowe usunięcie ofert z realizacją zamówień przez sprzedawcę ze stron produktów i wyników wyszukiwania.
Aby ustawić status urlopu, przejdź na stronę: Ustawienia statusu sklepu Amazon i urlopu.
Jeśli planujesz wysyłać zamówienia realizowane przez sprzedawcę w dni ustawowo wolne od pracy, w ustawieniach dni wolnych od pracy, zmień dzień wolny na dzień roboczy. Zanim zmiany zostaną odzwierciedlone w deklarowanych terminach dostawy i otrzymywanych zamówieniach, może minąć do czterech godzin.
Aby zmienić ustawienia dni ustawowo wolnych od pracy, przejdź na stronę: Dni wolne od pracy.
Więcej informacji na temat statusu urlopu i ustawień dni wolnych od pracy znajdziesz na następujących stronach: Status ofert podczas urlopu, dni wolnych od pracy i innych nieobecności i Zarządzanie ustawieniami dni wolnych od pracy.
Aby uzyskać wsparcie w okresie świątecznym, skontaktuj się ze wsparciem w zakresie kondycji konta. Jest to specjalny kanał wsparcia, za pośrednictwem którego możesz zadawać pytania dotyczące kondycji konta.
Godziny pracy wsparcia w zakresie kondycji konta zmienią się w okresie świątecznym:
Więcej informacji znajdziesz na stronie: Często zadawane pytania dotyczące wsparcia w zakresie kondycji konta.
Jeśli wybierasz się na urlop w okresie świątecznym, zaktualizuj swój status urlopu. Dzięki temu nie przeoczysz żadnego zamówienia, a tym samym unikniesz pogorszenia wskaźników jakości sprzedaży. Ustawienie to powoduje tymczasowe usunięcie ofert z realizacją zamówień przez sprzedawcę ze stron produktów i wyników wyszukiwania.
Aby ustawić status urlopu, przejdź na stronę: Ustawienia statusu sklepu Amazon i urlopu.
Jeśli planujesz wysyłać zamówienia realizowane przez sprzedawcę w dni ustawowo wolne od pracy, w ustawieniach dni wolnych od pracy, zmień dzień wolny na dzień roboczy. Zanim zmiany zostaną odzwierciedlone w deklarowanych terminach dostawy i otrzymywanych zamówieniach, może minąć do czterech godzin.
Aby zmienić ustawienia dni ustawowo wolnych od pracy, przejdź na stronę: Dni wolne od pracy.
Więcej informacji na temat statusu urlopu i ustawień dni wolnych od pracy znajdziesz na następujących stronach: Status ofert podczas urlopu, dni wolnych od pracy i innych nieobecności i Zarządzanie ustawieniami dni wolnych od pracy.
Aby uzyskać wsparcie w okresie świątecznym, skontaktuj się ze wsparciem w zakresie kondycji konta. Jest to specjalny kanał wsparcia, za pośrednictwem którego możesz zadawać pytania dotyczące kondycji konta.
Godziny pracy wsparcia w zakresie kondycji konta zmienią się w okresie świątecznym:
Więcej informacji znajdziesz na stronie: Często zadawane pytania dotyczące wsparcia w zakresie kondycji konta.
Jeśli wybierasz się na urlop w okresie świątecznym, zaktualizuj swój status urlopu. Dzięki temu nie przeoczysz żadnego zamówienia, a tym samym unikniesz pogorszenia wskaźników jakości sprzedaży. Ustawienie to powoduje tymczasowe usunięcie ofert z realizacją zamówień przez sprzedawcę ze stron produktów i wyników wyszukiwania.
Aby ustawić status urlopu, przejdź na stronę: Ustawienia statusu sklepu Amazon i urlopu.
Jeśli planujesz wysyłać zamówienia realizowane przez sprzedawcę w dni ustawowo wolne od pracy, w ustawieniach dni wolnych od pracy, zmień dzień wolny na dzień roboczy. Zanim zmiany zostaną odzwierciedlone w deklarowanych terminach dostawy i otrzymywanych zamówieniach, może minąć do czterech godzin.
Aby zmienić ustawienia dni ustawowo wolnych od pracy, przejdź na stronę: Dni wolne od pracy.
Więcej informacji na temat statusu urlopu i ustawień dni wolnych od pracy znajdziesz na następujących stronach: Status ofert podczas urlopu, dni wolnych od pracy i innych nieobecności i Zarządzanie ustawieniami dni wolnych od pracy.
Aby uzyskać wsparcie w okresie świątecznym, skontaktuj się ze wsparciem w zakresie kondycji konta. Jest to specjalny kanał wsparcia, za pośrednictwem którego możesz zadawać pytania dotyczące kondycji konta.
Godziny pracy wsparcia w zakresie kondycji konta zmienią się w okresie świątecznym:
Więcej informacji znajdziesz na stronie: Często zadawane pytania dotyczące wsparcia w zakresie kondycji konta.
Jeśli wybierasz się na urlop w okresie świątecznym, zaktualizuj swój status urlopu. Dzięki temu nie przeoczysz żadnego zamówienia, a tym samym unikniesz pogorszenia wskaźników jakości sprzedaży. Ustawienie to powoduje tymczasowe usunięcie ofert z realizacją zamówień przez sprzedawcę ze stron produktów i wyników wyszukiwania.
Aby ustawić status urlopu, przejdź na stronę: Ustawienia statusu sklepu Amazon i urlopu.
Jeśli planujesz wysyłać zamówienia realizowane przez sprzedawcę w dni ustawowo wolne od pracy, w ustawieniach dni wolnych od pracy, zmień dzień wolny na dzień roboczy. Zanim zmiany zostaną odzwierciedlone w deklarowanych terminach dostawy i otrzymywanych zamówieniach, może minąć do czterech godzin.
Aby zmienić ustawienia dni ustawowo wolnych od pracy, przejdź na stronę: Dni wolne od pracy.
Więcej informacji na temat statusu urlopu i ustawień dni wolnych od pracy znajdziesz na następujących stronach: Status ofert podczas urlopu, dni wolnych od pracy i innych nieobecności i Zarządzanie ustawieniami dni wolnych od pracy.
Aby uzyskać wsparcie w okresie świątecznym, skontaktuj się ze wsparciem w zakresie kondycji konta. Jest to specjalny kanał wsparcia, za pośrednictwem którego możesz zadawać pytania dotyczące kondycji konta.
Godziny pracy wsparcia w zakresie kondycji konta zmienią się w okresie świątecznym:
Więcej informacji znajdziesz na stronie: Często zadawane pytania dotyczące wsparcia w zakresie kondycji konta.
Jeśli wybierasz się na urlop w okresie świątecznym, zaktualizuj swój status urlopu. Dzięki temu nie przeoczysz żadnego zamówienia, a tym samym unikniesz pogorszenia wskaźników jakości sprzedaży. Ustawienie to powoduje tymczasowe usunięcie ofert z realizacją zamówień przez sprzedawcę ze stron produktów i wyników wyszukiwania.
Aby ustawić status urlopu, przejdź na stronę: Ustawienia statusu sklepu Amazon i urlopu.
Jeśli planujesz wysyłać zamówienia realizowane przez sprzedawcę w dni ustawowo wolne od pracy, w ustawieniach dni wolnych od pracy, zmień dzień wolny na dzień roboczy. Zanim zmiany zostaną odzwierciedlone w deklarowanych terminach dostawy i otrzymywanych zamówieniach, może minąć do czterech godzin.
Aby zmienić ustawienia dni ustawowo wolnych od pracy, przejdź na stronę: Dni wolne od pracy.
Więcej informacji na temat statusu urlopu i ustawień dni wolnych od pracy znajdziesz na następujących stronach: Status ofert podczas urlopu, dni wolnych od pracy i innych nieobecności i Zarządzanie ustawieniami dni wolnych od pracy.
Aby uzyskać wsparcie w okresie świątecznym, skontaktuj się ze wsparciem w zakresie kondycji konta. Jest to specjalny kanał wsparcia, za pośrednictwem którego możesz zadawać pytania dotyczące kondycji konta.
Godziny pracy wsparcia w zakresie kondycji konta zmienią się w okresie świątecznym:
Więcej informacji znajdziesz na stronie: Często zadawane pytania dotyczące wsparcia w zakresie kondycji konta.