Określanie, czy pracujesz w dni wolne od pracy
Jeśli wybierasz się na urlop w okresie świątecznym lub chcesz pracować w dni ustawowo wolne od pracy, wykonaj czynności opisane poniżej. Pozwoli to zapobiec niekorzystnej zmianie wskaźników jakości sprzedaży dotyczących zamówień realizowanych przez sprzedawcę.
Konfigurowanie trybu urlopowego
Ustaw na koncie tryb urlopowy, aby zapobiec przekroczeniu terminów na wysyłkę zamówień i obniżeniu jakości sprzedaży. Ustawienie to powoduje tymczasowe usunięcie ofert z realizacją zamówień przez sprzedawcę ze stron produktów i wyników wyszukiwania na Amazon.
Aby skonfigurować tryb urlopowy, przejdź na stronę Ustawienia statusu sklepu i urlopu.
Więcej informacji znajdziesz na stronie Status ofert podczas urlopu, dni wolnych od pracy i innych nieobecności.
Zarządzanie ustawieniami dni wolnych od pracy
Jeśli w dni ustawowo wolne od pracy chcesz wysyłać zamówienia realizowane przez sprzedawcę, przejdź do widżetu „Dni wolne od pracy” w Seller Central. Następnie ustaw wstępnie zdefiniowane dni wolne od pracy jako „dzień roboczy”.
Aby zmienić ustawienia dni ustawowo wolnych od pracy, przejdź na stronę Dni wolne od pracy.
Więcej informacji, w tym instrukcje dotyczące zmiany dni roboczych na dni wolne od pracy, znajdziesz na stronie Zarządzanie ustawieniami dni wolnych od pracy.
Dostępność Zespołu Wsparcia w Zakresie Kondycji Konta w dniach wolnych od pracy
Wsparcie w zakresie kondycji konta to specjalny kanał wsparcia dla sprzedawców z profesjonalnym planem sprzedaży, którzy mają pytania dotyczące kondycji konta.
W okresie świątecznym godziny pracy Zespołu Wsparcia w Zakresie Kondycji Konta będą inne niż zwykle:
- 25 grudnia 2023 r. – Zespół będzie niedostępny. Wznowi on pracę 26 grudnia 2023 r.
- 1 stycznia 2024 r. – Zespół będzie niedostępny. Wznowi on pracę 2 stycznia 2024 r.
Więcej informacji znajdziesz na stronie Często zadawane pytania dotyczące wsparcia w zakresie kondycji konta.
Określanie, czy pracujesz w dni wolne od pracy
Jeśli wybierasz się na urlop w okresie świątecznym lub chcesz pracować w dni ustawowo wolne od pracy, wykonaj czynności opisane poniżej. Pozwoli to zapobiec niekorzystnej zmianie wskaźników jakości sprzedaży dotyczących zamówień realizowanych przez sprzedawcę.
Konfigurowanie trybu urlopowego
Ustaw na koncie tryb urlopowy, aby zapobiec przekroczeniu terminów na wysyłkę zamówień i obniżeniu jakości sprzedaży. Ustawienie to powoduje tymczasowe usunięcie ofert z realizacją zamówień przez sprzedawcę ze stron produktów i wyników wyszukiwania na Amazon.
Aby skonfigurować tryb urlopowy, przejdź na stronę Ustawienia statusu sklepu i urlopu.
Więcej informacji znajdziesz na stronie Status ofert podczas urlopu, dni wolnych od pracy i innych nieobecności.
Zarządzanie ustawieniami dni wolnych od pracy
Jeśli w dni ustawowo wolne od pracy chcesz wysyłać zamówienia realizowane przez sprzedawcę, przejdź do widżetu „Dni wolne od pracy” w Seller Central. Następnie ustaw wstępnie zdefiniowane dni wolne od pracy jako „dzień roboczy”.
Aby zmienić ustawienia dni ustawowo wolnych od pracy, przejdź na stronę Dni wolne od pracy.
Więcej informacji, w tym instrukcje dotyczące zmiany dni roboczych na dni wolne od pracy, znajdziesz na stronie Zarządzanie ustawieniami dni wolnych od pracy.
Dostępność Zespołu Wsparcia w Zakresie Kondycji Konta w dniach wolnych od pracy
Wsparcie w zakresie kondycji konta to specjalny kanał wsparcia dla sprzedawców z profesjonalnym planem sprzedaży, którzy mają pytania dotyczące kondycji konta.
W okresie świątecznym godziny pracy Zespołu Wsparcia w Zakresie Kondycji Konta będą inne niż zwykle:
- 25 grudnia 2023 r. – Zespół będzie niedostępny. Wznowi on pracę 26 grudnia 2023 r.
- 1 stycznia 2024 r. – Zespół będzie niedostępny. Wznowi on pracę 2 stycznia 2024 r.
Więcej informacji znajdziesz na stronie Często zadawane pytania dotyczące wsparcia w zakresie kondycji konta.