Aktualizacja dotycząca narzędzia do wystawiania opinii o sprzedawcy: możliwość uzyskania oceny wyrażonej wyłącznie w gwiazdkach
4 sierpnia 2025 r. wprowadzamy uproszczone narzędzie do wystawiania opinii o sprzedawcy, umożliwiające klientom pozostawienie oceny wyrażonej wyłącznie w gwiazdkach z możliwością dodania opinii pisemnej. Dzięki temu uproszczonemu narzędziu do wystawiania opinii możesz szybciej uzyskać więcej ocen sprzedawcy.
Uczciwe, odzwierciedlające rzeczywistość oceny wyrażone w gwiazdkach są ważnym źródłem informacji, dzięki któremu klienci mogą poznać wrażenia innych osób dotyczące wcześniejszych zamówień. Aby ułatwić klientom wystawianie ocen, pisemne opinie będą odtąd elementem opcjonalnym. Zwiększy to liczbę wystawionych ocen, a klienci zyskają więcej informacji, co pozwoli im bez obaw podejmować decyzje o zakupie.
Wszystkie opinie wystawiane sprzedawcom przez klientów – niezależnie od tego, czy zawierają komentarz, czy nie – są automatycznie sprawdzane pod kątem możliwych oznak nadużyć i oceniane według naszych wytycznych dla społeczności. Funkcja odwołania się od opinii w narzędziu „Menedżer opinii” będzie wyłączona dla wszystkich ocen wyrażonych wyłącznie w gwiazdkach i niezawierających pisemnego uzasadnienia. Jeśli uważasz, że ocena wyrażona wyłącznie w gwiazdkach narusza nasze wytyczne dla społeczności, możesz poprosić o dodatkowe sprawdzenie, korzystając z funkcji Zgłoś naruszenie.
Więcej informacji znajdziesz na stronie Monitorowanie opinii i jakości obsługi klienta.
Aktualizacja dotycząca narzędzia do wystawiania opinii o sprzedawcy: możliwość uzyskania oceny wyrażonej wyłącznie w gwiazdkach
4 sierpnia 2025 r. wprowadzamy uproszczone narzędzie do wystawiania opinii o sprzedawcy, umożliwiające klientom pozostawienie oceny wyrażonej wyłącznie w gwiazdkach z możliwością dodania opinii pisemnej. Dzięki temu uproszczonemu narzędziu do wystawiania opinii możesz szybciej uzyskać więcej ocen sprzedawcy.
Uczciwe, odzwierciedlające rzeczywistość oceny wyrażone w gwiazdkach są ważnym źródłem informacji, dzięki któremu klienci mogą poznać wrażenia innych osób dotyczące wcześniejszych zamówień. Aby ułatwić klientom wystawianie ocen, pisemne opinie będą odtąd elementem opcjonalnym. Zwiększy to liczbę wystawionych ocen, a klienci zyskają więcej informacji, co pozwoli im bez obaw podejmować decyzje o zakupie.
Wszystkie opinie wystawiane sprzedawcom przez klientów – niezależnie od tego, czy zawierają komentarz, czy nie – są automatycznie sprawdzane pod kątem możliwych oznak nadużyć i oceniane według naszych wytycznych dla społeczności. Funkcja odwołania się od opinii w narzędziu „Menedżer opinii” będzie wyłączona dla wszystkich ocen wyrażonych wyłącznie w gwiazdkach i niezawierających pisemnego uzasadnienia. Jeśli uważasz, że ocena wyrażona wyłącznie w gwiazdkach narusza nasze wytyczne dla społeczności, możesz poprosić o dodatkowe sprawdzenie, korzystając z funkcji Zgłoś naruszenie.
Więcej informacji znajdziesz na stronie Monitorowanie opinii i jakości obsługi klienta.