Fora dla sprzedawców
Zaloguj się
Zaloguj się
imgZaloguj się
imgZaloguj się
user profile
News_Amazon

Zmiany dotyczące automatyzacji zwrotów kosztów i okresu zgłaszania roszczeń z tytułu zwrotów kosztów

Od 15 stycznia 2025 r. będziemy proaktywnie zwracać koszty za produkty objęte programem „Realizacja przez Amazon (FBA)”, które zostały zgubione w naszych centrach logistycznych. Zwrot kosztów nastąpi, gdy tylko produkt zostanie zgłoszony jako zgubiony przez centrum logistyczne. Informacje na temat tych zwrotów znajdziesz w raporcie o zwrotach kosztów w Seller Central. Dzięki temu prostemu rozwiązaniu zaoszczędzisz czas i pieniądze, ograniczając konieczność ręcznego badania spraw i zgłaszania roszczeń dotyczących zgubionych produktów.

Koszty będą teraz proaktywnie zwracane w przypadku prawie wszystkich roszczeń z tytułu zwrotów kosztów za produkty zgubione i uszkodzone w magazynie, a także zwrotów towarów od klientów. Jeśli jednak uznasz, że Twoje zapasy zostały zgubione lub uszkodzone, a nie otrzymasz automatycznego zwrotu kosztów, konieczne będzie zgłoszenie roszczenia ręcznie. Ponadto wszelkie roszczenia z tytułu wycofania zapasów nadal trzeba będzie zgłaszać ręcznie.

9 stycznia 2025 r. zaktualizujemy nasze zasady dotyczące okresu zgłaszania roszczeń. W przypadku roszczeń zgłaszanych ręcznie zaczną obowiązywać następujące okresy:

  • Roszczenia z tytułu działań prowadzonych w centrum logistycznym w przypadku zgubienia lub uszkodzenia w nich produktu należy zgłaszać nie później niż 60 dni po otrzymaniu powiadomienia o zgubieniu lub uszkodzeniu produktu.
  • Roszczenia z tytułu zwrotów towarów od klientów w ramach FBA można wnosić w okresie 45–105 dni po zwrocie pieniędzy lub wymianie towaru. Roszczeń tych nie można zgłaszać przed upływem 45 dni, aby dać klientowi czas na odesłanie produktu do Amazon w celu jego przetworzenia.
  • Roszczenia z tytułu wycofania zapasów, które zgubiono w trakcie transportu, można wnosić w okresie 15–75 dni od daty utworzenia przesyłki. Roszczeń tych nie należy zgłaszać przed upływem 15 dni, aby zapewnić możliwość dostarczenia przesyłki zwrotnej.
  • Wszystkie pozostałe roszczenia z tytułu wycofania zapasów muszą zostać wniesione w ciągu 60 dni od dostarczenia przesyłki zwrotnej.

Zdajemy sobie sprawę, że może być konieczne wprowadzenie przez Ciebie zmian w bieżących procesach, które zapewnią terminowe zgłaszanie roszczeń zgodnie z określonymi okresami. Aby zapewnić Ci wystarczająco dużo czasu na wprowadzenie zmian, nowe zasady wejdą w życie 9 stycznia.

Zasady zwrotu kosztów za zgubione lub uszkodzone zapasy FBA zostaną zaktualizowane po wejściu w życie niniejszych zasad, 9 stycznia. Więcej informacji znajdziesz na stronie Zmiany w zasadach programu.

7 wyświetleń
0 odpowiedzi
Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
Odpowiedź
user profile
News_Amazon

Zmiany dotyczące automatyzacji zwrotów kosztów i okresu zgłaszania roszczeń z tytułu zwrotów kosztów

Od 15 stycznia 2025 r. będziemy proaktywnie zwracać koszty za produkty objęte programem „Realizacja przez Amazon (FBA)”, które zostały zgubione w naszych centrach logistycznych. Zwrot kosztów nastąpi, gdy tylko produkt zostanie zgłoszony jako zgubiony przez centrum logistyczne. Informacje na temat tych zwrotów znajdziesz w raporcie o zwrotach kosztów w Seller Central. Dzięki temu prostemu rozwiązaniu zaoszczędzisz czas i pieniądze, ograniczając konieczność ręcznego badania spraw i zgłaszania roszczeń dotyczących zgubionych produktów.

Koszty będą teraz proaktywnie zwracane w przypadku prawie wszystkich roszczeń z tytułu zwrotów kosztów za produkty zgubione i uszkodzone w magazynie, a także zwrotów towarów od klientów. Jeśli jednak uznasz, że Twoje zapasy zostały zgubione lub uszkodzone, a nie otrzymasz automatycznego zwrotu kosztów, konieczne będzie zgłoszenie roszczenia ręcznie. Ponadto wszelkie roszczenia z tytułu wycofania zapasów nadal trzeba będzie zgłaszać ręcznie.

9 stycznia 2025 r. zaktualizujemy nasze zasady dotyczące okresu zgłaszania roszczeń. W przypadku roszczeń zgłaszanych ręcznie zaczną obowiązywać następujące okresy:

  • Roszczenia z tytułu działań prowadzonych w centrum logistycznym w przypadku zgubienia lub uszkodzenia w nich produktu należy zgłaszać nie później niż 60 dni po otrzymaniu powiadomienia o zgubieniu lub uszkodzeniu produktu.
  • Roszczenia z tytułu zwrotów towarów od klientów w ramach FBA można wnosić w okresie 45–105 dni po zwrocie pieniędzy lub wymianie towaru. Roszczeń tych nie można zgłaszać przed upływem 45 dni, aby dać klientowi czas na odesłanie produktu do Amazon w celu jego przetworzenia.
  • Roszczenia z tytułu wycofania zapasów, które zgubiono w trakcie transportu, można wnosić w okresie 15–75 dni od daty utworzenia przesyłki. Roszczeń tych nie należy zgłaszać przed upływem 15 dni, aby zapewnić możliwość dostarczenia przesyłki zwrotnej.
  • Wszystkie pozostałe roszczenia z tytułu wycofania zapasów muszą zostać wniesione w ciągu 60 dni od dostarczenia przesyłki zwrotnej.

Zdajemy sobie sprawę, że może być konieczne wprowadzenie przez Ciebie zmian w bieżących procesach, które zapewnią terminowe zgłaszanie roszczeń zgodnie z określonymi okresami. Aby zapewnić Ci wystarczająco dużo czasu na wprowadzenie zmian, nowe zasady wejdą w życie 9 stycznia.

Zasady zwrotu kosztów za zgubione lub uszkodzone zapasy FBA zostaną zaktualizowane po wejściu w życie niniejszych zasad, 9 stycznia. Więcej informacji znajdziesz na stronie Zmiany w zasadach programu.

Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
7 wyświetleń
0 odpowiedzi
Odpowiedź
0 odpowiedzi
Obserwuj tę dyskusję, aby otrzymywać powiadomienia o nowej aktywności
user profile
News_Amazon

Zmiany dotyczące automatyzacji zwrotów kosztów i okresu zgłaszania roszczeń z tytułu zwrotów kosztów

Od 15 stycznia 2025 r. będziemy proaktywnie zwracać koszty za produkty objęte programem „Realizacja przez Amazon (FBA)”, które zostały zgubione w naszych centrach logistycznych. Zwrot kosztów nastąpi, gdy tylko produkt zostanie zgłoszony jako zgubiony przez centrum logistyczne. Informacje na temat tych zwrotów znajdziesz w raporcie o zwrotach kosztów w Seller Central. Dzięki temu prostemu rozwiązaniu zaoszczędzisz czas i pieniądze, ograniczając konieczność ręcznego badania spraw i zgłaszania roszczeń dotyczących zgubionych produktów.

Koszty będą teraz proaktywnie zwracane w przypadku prawie wszystkich roszczeń z tytułu zwrotów kosztów za produkty zgubione i uszkodzone w magazynie, a także zwrotów towarów od klientów. Jeśli jednak uznasz, że Twoje zapasy zostały zgubione lub uszkodzone, a nie otrzymasz automatycznego zwrotu kosztów, konieczne będzie zgłoszenie roszczenia ręcznie. Ponadto wszelkie roszczenia z tytułu wycofania zapasów nadal trzeba będzie zgłaszać ręcznie.

9 stycznia 2025 r. zaktualizujemy nasze zasady dotyczące okresu zgłaszania roszczeń. W przypadku roszczeń zgłaszanych ręcznie zaczną obowiązywać następujące okresy:

  • Roszczenia z tytułu działań prowadzonych w centrum logistycznym w przypadku zgubienia lub uszkodzenia w nich produktu należy zgłaszać nie później niż 60 dni po otrzymaniu powiadomienia o zgubieniu lub uszkodzeniu produktu.
  • Roszczenia z tytułu zwrotów towarów od klientów w ramach FBA można wnosić w okresie 45–105 dni po zwrocie pieniędzy lub wymianie towaru. Roszczeń tych nie można zgłaszać przed upływem 45 dni, aby dać klientowi czas na odesłanie produktu do Amazon w celu jego przetworzenia.
  • Roszczenia z tytułu wycofania zapasów, które zgubiono w trakcie transportu, można wnosić w okresie 15–75 dni od daty utworzenia przesyłki. Roszczeń tych nie należy zgłaszać przed upływem 15 dni, aby zapewnić możliwość dostarczenia przesyłki zwrotnej.
  • Wszystkie pozostałe roszczenia z tytułu wycofania zapasów muszą zostać wniesione w ciągu 60 dni od dostarczenia przesyłki zwrotnej.

Zdajemy sobie sprawę, że może być konieczne wprowadzenie przez Ciebie zmian w bieżących procesach, które zapewnią terminowe zgłaszanie roszczeń zgodnie z określonymi okresami. Aby zapewnić Ci wystarczająco dużo czasu na wprowadzenie zmian, nowe zasady wejdą w życie 9 stycznia.

Zasady zwrotu kosztów za zgubione lub uszkodzone zapasy FBA zostaną zaktualizowane po wejściu w życie niniejszych zasad, 9 stycznia. Więcej informacji znajdziesz na stronie Zmiany w zasadach programu.

7 wyświetleń
0 odpowiedzi
Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
Odpowiedź
user profile
News_Amazon

Zmiany dotyczące automatyzacji zwrotów kosztów i okresu zgłaszania roszczeń z tytułu zwrotów kosztów

Od 15 stycznia 2025 r. będziemy proaktywnie zwracać koszty za produkty objęte programem „Realizacja przez Amazon (FBA)”, które zostały zgubione w naszych centrach logistycznych. Zwrot kosztów nastąpi, gdy tylko produkt zostanie zgłoszony jako zgubiony przez centrum logistyczne. Informacje na temat tych zwrotów znajdziesz w raporcie o zwrotach kosztów w Seller Central. Dzięki temu prostemu rozwiązaniu zaoszczędzisz czas i pieniądze, ograniczając konieczność ręcznego badania spraw i zgłaszania roszczeń dotyczących zgubionych produktów.

Koszty będą teraz proaktywnie zwracane w przypadku prawie wszystkich roszczeń z tytułu zwrotów kosztów za produkty zgubione i uszkodzone w magazynie, a także zwrotów towarów od klientów. Jeśli jednak uznasz, że Twoje zapasy zostały zgubione lub uszkodzone, a nie otrzymasz automatycznego zwrotu kosztów, konieczne będzie zgłoszenie roszczenia ręcznie. Ponadto wszelkie roszczenia z tytułu wycofania zapasów nadal trzeba będzie zgłaszać ręcznie.

9 stycznia 2025 r. zaktualizujemy nasze zasady dotyczące okresu zgłaszania roszczeń. W przypadku roszczeń zgłaszanych ręcznie zaczną obowiązywać następujące okresy:

  • Roszczenia z tytułu działań prowadzonych w centrum logistycznym w przypadku zgubienia lub uszkodzenia w nich produktu należy zgłaszać nie później niż 60 dni po otrzymaniu powiadomienia o zgubieniu lub uszkodzeniu produktu.
  • Roszczenia z tytułu zwrotów towarów od klientów w ramach FBA można wnosić w okresie 45–105 dni po zwrocie pieniędzy lub wymianie towaru. Roszczeń tych nie można zgłaszać przed upływem 45 dni, aby dać klientowi czas na odesłanie produktu do Amazon w celu jego przetworzenia.
  • Roszczenia z tytułu wycofania zapasów, które zgubiono w trakcie transportu, można wnosić w okresie 15–75 dni od daty utworzenia przesyłki. Roszczeń tych nie należy zgłaszać przed upływem 15 dni, aby zapewnić możliwość dostarczenia przesyłki zwrotnej.
  • Wszystkie pozostałe roszczenia z tytułu wycofania zapasów muszą zostać wniesione w ciągu 60 dni od dostarczenia przesyłki zwrotnej.

Zdajemy sobie sprawę, że może być konieczne wprowadzenie przez Ciebie zmian w bieżących procesach, które zapewnią terminowe zgłaszanie roszczeń zgodnie z określonymi okresami. Aby zapewnić Ci wystarczająco dużo czasu na wprowadzenie zmian, nowe zasady wejdą w życie 9 stycznia.

Zasady zwrotu kosztów za zgubione lub uszkodzone zapasy FBA zostaną zaktualizowane po wejściu w życie niniejszych zasad, 9 stycznia. Więcej informacji znajdziesz na stronie Zmiany w zasadach programu.

Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
7 wyświetleń
0 odpowiedzi
Odpowiedź
user profile

Zmiany dotyczące automatyzacji zwrotów kosztów i okresu zgłaszania roszczeń z tytułu zwrotów kosztów

autorstwa News_Amazon

Od 15 stycznia 2025 r. będziemy proaktywnie zwracać koszty za produkty objęte programem „Realizacja przez Amazon (FBA)”, które zostały zgubione w naszych centrach logistycznych. Zwrot kosztów nastąpi, gdy tylko produkt zostanie zgłoszony jako zgubiony przez centrum logistyczne. Informacje na temat tych zwrotów znajdziesz w raporcie o zwrotach kosztów w Seller Central. Dzięki temu prostemu rozwiązaniu zaoszczędzisz czas i pieniądze, ograniczając konieczność ręcznego badania spraw i zgłaszania roszczeń dotyczących zgubionych produktów.

Koszty będą teraz proaktywnie zwracane w przypadku prawie wszystkich roszczeń z tytułu zwrotów kosztów za produkty zgubione i uszkodzone w magazynie, a także zwrotów towarów od klientów. Jeśli jednak uznasz, że Twoje zapasy zostały zgubione lub uszkodzone, a nie otrzymasz automatycznego zwrotu kosztów, konieczne będzie zgłoszenie roszczenia ręcznie. Ponadto wszelkie roszczenia z tytułu wycofania zapasów nadal trzeba będzie zgłaszać ręcznie.

9 stycznia 2025 r. zaktualizujemy nasze zasady dotyczące okresu zgłaszania roszczeń. W przypadku roszczeń zgłaszanych ręcznie zaczną obowiązywać następujące okresy:

  • Roszczenia z tytułu działań prowadzonych w centrum logistycznym w przypadku zgubienia lub uszkodzenia w nich produktu należy zgłaszać nie później niż 60 dni po otrzymaniu powiadomienia o zgubieniu lub uszkodzeniu produktu.
  • Roszczenia z tytułu zwrotów towarów od klientów w ramach FBA można wnosić w okresie 45–105 dni po zwrocie pieniędzy lub wymianie towaru. Roszczeń tych nie można zgłaszać przed upływem 45 dni, aby dać klientowi czas na odesłanie produktu do Amazon w celu jego przetworzenia.
  • Roszczenia z tytułu wycofania zapasów, które zgubiono w trakcie transportu, można wnosić w okresie 15–75 dni od daty utworzenia przesyłki. Roszczeń tych nie należy zgłaszać przed upływem 15 dni, aby zapewnić możliwość dostarczenia przesyłki zwrotnej.
  • Wszystkie pozostałe roszczenia z tytułu wycofania zapasów muszą zostać wniesione w ciągu 60 dni od dostarczenia przesyłki zwrotnej.

Zdajemy sobie sprawę, że może być konieczne wprowadzenie przez Ciebie zmian w bieżących procesach, które zapewnią terminowe zgłaszanie roszczeń zgodnie z określonymi okresami. Aby zapewnić Ci wystarczająco dużo czasu na wprowadzenie zmian, nowe zasady wejdą w życie 9 stycznia.

Zasady zwrotu kosztów za zgubione lub uszkodzone zapasy FBA zostaną zaktualizowane po wejściu w życie niniejszych zasad, 9 stycznia. Więcej informacji znajdziesz na stronie Zmiany w zasadach programu.

Tagi:Aktualności i ogłoszenia
00
7 wyświetleń
0 odpowiedzi
Odpowiedź
0 odpowiedzi
0 odpowiedzi
Szybkie filtry
Sortuj według
Obserwuj tę dyskusję, aby otrzymywać powiadomienia o nowej aktywności
Obserwuj tę dyskusję, aby otrzymywać powiadomienia o nowej aktywności