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Seller_Pk9rJQn9AWqXW

AMAZON NO ACEPTA MI CUENTA DE PAYONNER, DICIENDO

"Tu cuenta bancaria acabada en no es apta para recibir el pago debido a que está pendiente la acción del proceso de verificación de la identidad del cliente según tu proveedor de servicio de pagos. Ponte en contacto con tu proveedor de servicio de pagos y completa las medidas necesarias y recibir el pago en la cuenta bancaria"

EN PAYONNER ESTA TODO EN ORDEN, TENGO EL LISTING INACTIVO DEBIDO A ESTO Y CADA DIA QUE PASA SE PIERDE DINERO.

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Connor_Amazon
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Hi @Seller_Pk9rJQn9AWqXW

Connor from Amazon here, thanks for reaching out.

Have you reached out to your banking institution already as this e-mail stated? If you have, were they able to assist?

Also, if you haven't already, reach out to seller support by creating a case so that they can take a look on their end. I am happy to help if you need additional assistance after you get in touch with our support team.

Cheers,

Connor

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Hi @Seller_Pk9rJQn9AWqXW

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Also, if you haven't already, reach out to seller support by creating a case so that they can take a look on their end. I am happy to help if you need additional assistance after you get in touch with our support team.

Cheers,

Connor

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