Podcast „This is Small Business”: pięć wskazówek dla małych przedsiębiorców
W nowej serii Small Business Bytes publikowanej w ramach podcastu „This is Small Business” Andrea Marquez prezentuje krótkie analizy oparte na przeprowadzonych z ponad setką małych przedsiębiorców ze Stanów Zjednoczonych wywiadach, w czasie których opowiadali oni o kluczowych momentach, wyzwaniach i wnioskach wyciągniętych podczas skalowania biznesu.
W serii tej Marquez analizuje, w jaki sposób odpowiedni sposób myślenia pomaga kreślić długoterminowe plany i pokonywać wyzwania:
- Zrozum problem, który rozwiązujesz: Twoja motywacja wpływa na Twoje decyzje i przekaz Twojej marki. Pomaga Ci też mierzyć się z trudnościami. Na przykład Sean Brownlee założył Ravenox, aby utworzyć stabilne i sensowne miejsca pracy dla weteranów, którzy wracają do życia cywilnego. Teri Johnson utworzyła Harlem Candle Co, aby sławić afroamerykańską kulturę w Stanach Zjednoczonych poprzez zapachy. Oboje odnieśli sukces, opierając swoją działalność na jasno określonym celu. Zadaj sobie pytanie: Jakie problemy ma rozwiązywać mój biznes? Jaki ma to związek z moimi głębszymi celami?
- Nie czekaj na osiągnięcie doskonałości: Próby udoskonalenia produktu przed wprowadzeniem go do obrotu mogą zahamować rozwój Twojego biznesu. Gdy Val Fishbane ze Spread the Love Foods szybko wprowadziła swoje produkty na rynek, dane uzyskane od rzeczywistych klientów pomogły jej udoskonalić wszystkie ich elementy, od składników po rozmiar słoika. Rozpocznij od sprzedaży na małą skalę, zbieraj opinie i wprowadzaj zmiany na podstawie zgromadzonych doświadczeń.
- Spraw, by historia Twojej marki miała osobisty charakter: Opowiadana historia może budować zaufanie emocjonalne, o ile bazuje ona na istotnym wydarzeniu. Conchita Pleasant uruchomiła Nefertiti’s Secrets po tym, jak utraciła włosy w czasie terapii onkologicznej. Lecząc psychiczne rany, utworzyła markę produktów do pielęgnacji włosów skoncentrowaną na budowaniu pewności siebie. Ray Phillips z Soap Sox stworzył swój produkt, aby dzieci w placówkach wychowawczych mogły czuć się bezpiecznie podczas kąpieli. Historie takie sprawiają, że klienci czują się zauważeni i zrozumiani. Zaprezentuj osobistą historię, która doprowadziła do założenia Twojego biznesu. Z czego wynikała podjęta przez Ciebie decyzja o opracowaniu danego rozwiązania?
- Przygotuj krótką i interesującą prezentację: Dobra prezentacja powinna szybko wzbudzać ciekawość odbiorcy. Felicia Jackson (CPR Wrap) zaczyna swoją prezentację od ściskającej serce sceny: opisuje, jak patrzyła na swoje dławiące się dziecko i czuła się bezsilna mimo przeszkolenia w zakresie resuscytacji krążeniowo-oddechowej. Matthew Tesvich (Skunk Skin) wzbudza zainteresowanie klienta zabawną i prostą do zrozumienia historią: żartuje z brzydkiego zapachu własnych stóp, a następnie prezentuje skarpetki przeciwzapachowe. Przedstaw problem, element wzbudzający emocje oraz proste rozwiązanie tak, by prezentacja trwała mniej niż 60 sekund.
- Buduj zaufanie na podstawie dowodu społecznego: Treści generowane przez użytkowników, takie jak opinie o produktach, tagi w mediach społecznościowych oraz zdjęcia i filmy publikowane przez klientów, to skuteczne narzędzia, których możesz użyć do rozwoju marki. Badania wskazują, że przed zakupem produktu 70% klientów zapoznaje się z treściami utworzonymi przez innych użytkowników. Utwórz hashtag dotyczący marki, udostępniaj treści utworzone przez klientów (po uzyskaniu zgody) i dodawaj opinie lub filmy o produktach do stron produktów lub e-mailowych newsletterów.
Wszystkie odcinki serii Small Business Bytes w ramach podcastu This Is Small Business znajdziesz na Amazon Music, Spotify i Apple Podcasts.
(Uwaga: Podcast jest prowadzony w języku angielskim).
Podcast „This is Small Business”: pięć wskazówek dla małych przedsiębiorców
W nowej serii Small Business Bytes publikowanej w ramach podcastu „This is Small Business” Andrea Marquez prezentuje krótkie analizy oparte na przeprowadzonych z ponad setką małych przedsiębiorców ze Stanów Zjednoczonych wywiadach, w czasie których opowiadali oni o kluczowych momentach, wyzwaniach i wnioskach wyciągniętych podczas skalowania biznesu.
W serii tej Marquez analizuje, w jaki sposób odpowiedni sposób myślenia pomaga kreślić długoterminowe plany i pokonywać wyzwania:
- Zrozum problem, który rozwiązujesz: Twoja motywacja wpływa na Twoje decyzje i przekaz Twojej marki. Pomaga Ci też mierzyć się z trudnościami. Na przykład Sean Brownlee założył Ravenox, aby utworzyć stabilne i sensowne miejsca pracy dla weteranów, którzy wracają do życia cywilnego. Teri Johnson utworzyła Harlem Candle Co, aby sławić afroamerykańską kulturę w Stanach Zjednoczonych poprzez zapachy. Oboje odnieśli sukces, opierając swoją działalność na jasno określonym celu. Zadaj sobie pytanie: Jakie problemy ma rozwiązywać mój biznes? Jaki ma to związek z moimi głębszymi celami?
- Nie czekaj na osiągnięcie doskonałości: Próby udoskonalenia produktu przed wprowadzeniem go do obrotu mogą zahamować rozwój Twojego biznesu. Gdy Val Fishbane ze Spread the Love Foods szybko wprowadziła swoje produkty na rynek, dane uzyskane od rzeczywistych klientów pomogły jej udoskonalić wszystkie ich elementy, od składników po rozmiar słoika. Rozpocznij od sprzedaży na małą skalę, zbieraj opinie i wprowadzaj zmiany na podstawie zgromadzonych doświadczeń.
- Spraw, by historia Twojej marki miała osobisty charakter: Opowiadana historia może budować zaufanie emocjonalne, o ile bazuje ona na istotnym wydarzeniu. Conchita Pleasant uruchomiła Nefertiti’s Secrets po tym, jak utraciła włosy w czasie terapii onkologicznej. Lecząc psychiczne rany, utworzyła markę produktów do pielęgnacji włosów skoncentrowaną na budowaniu pewności siebie. Ray Phillips z Soap Sox stworzył swój produkt, aby dzieci w placówkach wychowawczych mogły czuć się bezpiecznie podczas kąpieli. Historie takie sprawiają, że klienci czują się zauważeni i zrozumiani. Zaprezentuj osobistą historię, która doprowadziła do założenia Twojego biznesu. Z czego wynikała podjęta przez Ciebie decyzja o opracowaniu danego rozwiązania?
- Przygotuj krótką i interesującą prezentację: Dobra prezentacja powinna szybko wzbudzać ciekawość odbiorcy. Felicia Jackson (CPR Wrap) zaczyna swoją prezentację od ściskającej serce sceny: opisuje, jak patrzyła na swoje dławiące się dziecko i czuła się bezsilna mimo przeszkolenia w zakresie resuscytacji krążeniowo-oddechowej. Matthew Tesvich (Skunk Skin) wzbudza zainteresowanie klienta zabawną i prostą do zrozumienia historią: żartuje z brzydkiego zapachu własnych stóp, a następnie prezentuje skarpetki przeciwzapachowe. Przedstaw problem, element wzbudzający emocje oraz proste rozwiązanie tak, by prezentacja trwała mniej niż 60 sekund.
- Buduj zaufanie na podstawie dowodu społecznego: Treści generowane przez użytkowników, takie jak opinie o produktach, tagi w mediach społecznościowych oraz zdjęcia i filmy publikowane przez klientów, to skuteczne narzędzia, których możesz użyć do rozwoju marki. Badania wskazują, że przed zakupem produktu 70% klientów zapoznaje się z treściami utworzonymi przez innych użytkowników. Utwórz hashtag dotyczący marki, udostępniaj treści utworzone przez klientów (po uzyskaniu zgody) i dodawaj opinie lub filmy o produktach do stron produktów lub e-mailowych newsletterów.
Wszystkie odcinki serii Small Business Bytes w ramach podcastu This Is Small Business znajdziesz na Amazon Music, Spotify i Apple Podcasts.
(Uwaga: Podcast jest prowadzony w języku angielskim).