Fora dla sprzedawców
Zaloguj się
Zaloguj się
imgZaloguj się
imgZaloguj się
user profile
Seller_2Q49vvEVqzD5U

Bonjour, Je me permets de vous contacter suite à la perte soudaine et inexpliquée de toutes les Buy Box sur mes fiches produits, y compris celles de mes meilleures ventes. Ce qui est d’autant plus surprenant, c’est que je suis le seul vendeur présen

Bonjour,

Je me permets de vous contacter suite à la perte soudaine et inexpliquée de toutes les Buy Box sur mes fiches produits, y compris celles de mes meilleures ventes. Ce qui est d’autant plus surprenant, c’est que je suis le seul vendeur présent sur les annonces concernées.

Pendant plus d’un mois, tout fonctionnait parfaitement, avec une bonne visibilité et un rythme de ventes régulier. Du jour au lendemain, toutes les Buy Box ont disparu, en particulier sur la marketplace Amazon France, ce qui a entraîné une chute brutale de plus de 90 % de mon volume de ventes.

Je vous serais reconnaissant de bien vouloir procéder à une vérification approfondie de mon compte (AWHGKQJFKGR51) ainsi que des ASINs concernés afin d’identifier l’origine de ce blocage, qui semble totalement injustifié.

Si quelqu un a des solutions je suis preneur

Cordialement

17 wyświetleń
2 odpowiedzi
Tagi:Buy Box, Dezaktywacja oferty, Oferty, SKU
10
Odpowiedź
user profile
Seller_2Q49vvEVqzD5U

Bonjour, Je me permets de vous contacter suite à la perte soudaine et inexpliquée de toutes les Buy Box sur mes fiches produits, y compris celles de mes meilleures ventes. Ce qui est d’autant plus surprenant, c’est que je suis le seul vendeur présen

Bonjour,

Je me permets de vous contacter suite à la perte soudaine et inexpliquée de toutes les Buy Box sur mes fiches produits, y compris celles de mes meilleures ventes. Ce qui est d’autant plus surprenant, c’est que je suis le seul vendeur présent sur les annonces concernées.

Pendant plus d’un mois, tout fonctionnait parfaitement, avec une bonne visibilité et un rythme de ventes régulier. Du jour au lendemain, toutes les Buy Box ont disparu, en particulier sur la marketplace Amazon France, ce qui a entraîné une chute brutale de plus de 90 % de mon volume de ventes.

Je vous serais reconnaissant de bien vouloir procéder à une vérification approfondie de mon compte (AWHGKQJFKGR51) ainsi que des ASINs concernés afin d’identifier l’origine de ce blocage, qui semble totalement injustifié.

Si quelqu un a des solutions je suis preneur

Cordialement

Tagi:Buy Box, Dezaktywacja oferty, Oferty, SKU
10
17 wyświetleń
2 odpowiedzi
Odpowiedź
2 odpowiedzi
user profile
Seller_hOZNPw7G8FIjl
W odpowiedzi na: wpis użytkownika Seller_2Q49vvEVqzD5U

Translation:

"Hello, I'm contacting you following the sudden and unexplained loss of all the Buy Boxes on my product listings, including those for my best sellers. What's even more surprising is that I'm the only seller listed on the affected listings.

For over a month, everything was working perfectly, with good visibility and a steady sales rate. Suddenly, all the Buy Boxes disappeared, particularly on the Amazon France marketplace, which led to a sudden drop of over 90% in my sales volume.

I would be grateful if you could conduct a thorough review of my account (AWHGKQJFKGR51) and the affected ASINs to identify the cause of this blockage, which appears to be completely unjustified.

If anyone has any solutions, I'd be grateful. Sincerely,"

1. This is the UK sellers forum so either post in English or try the France forum.

2. We are sellers just like you so none of us can "conduct a thorough review of your account". The solution is to try seller support.

3. Remove your account number from your post.

10
user profile
Julia_Amzn
W odpowiedzi na: wpis użytkownika Seller_2Q49vvEVqzD5U

Bonjour @Seller_2Q49vvEVqzD5U,

Thank you for posting. If you prefer to communicate in French, please visit our French Seller Forums where you will be supported by Amazon moderators and other sellers.

Merci, Julia.

00
Obserwuj tę dyskusję, aby otrzymywać powiadomienia o nowej aktywności
user profile
Seller_2Q49vvEVqzD5U

Bonjour, Je me permets de vous contacter suite à la perte soudaine et inexpliquée de toutes les Buy Box sur mes fiches produits, y compris celles de mes meilleures ventes. Ce qui est d’autant plus surprenant, c’est que je suis le seul vendeur présen

Bonjour,

Je me permets de vous contacter suite à la perte soudaine et inexpliquée de toutes les Buy Box sur mes fiches produits, y compris celles de mes meilleures ventes. Ce qui est d’autant plus surprenant, c’est que je suis le seul vendeur présent sur les annonces concernées.

Pendant plus d’un mois, tout fonctionnait parfaitement, avec une bonne visibilité et un rythme de ventes régulier. Du jour au lendemain, toutes les Buy Box ont disparu, en particulier sur la marketplace Amazon France, ce qui a entraîné une chute brutale de plus de 90 % de mon volume de ventes.

Je vous serais reconnaissant de bien vouloir procéder à une vérification approfondie de mon compte (AWHGKQJFKGR51) ainsi que des ASINs concernés afin d’identifier l’origine de ce blocage, qui semble totalement injustifié.

Si quelqu un a des solutions je suis preneur

Cordialement

17 wyświetleń
2 odpowiedzi
Tagi:Buy Box, Dezaktywacja oferty, Oferty, SKU
10
Odpowiedź
user profile
Seller_2Q49vvEVqzD5U

Bonjour, Je me permets de vous contacter suite à la perte soudaine et inexpliquée de toutes les Buy Box sur mes fiches produits, y compris celles de mes meilleures ventes. Ce qui est d’autant plus surprenant, c’est que je suis le seul vendeur présen

Bonjour,

Je me permets de vous contacter suite à la perte soudaine et inexpliquée de toutes les Buy Box sur mes fiches produits, y compris celles de mes meilleures ventes. Ce qui est d’autant plus surprenant, c’est que je suis le seul vendeur présent sur les annonces concernées.

Pendant plus d’un mois, tout fonctionnait parfaitement, avec une bonne visibilité et un rythme de ventes régulier. Du jour au lendemain, toutes les Buy Box ont disparu, en particulier sur la marketplace Amazon France, ce qui a entraîné une chute brutale de plus de 90 % de mon volume de ventes.

Je vous serais reconnaissant de bien vouloir procéder à une vérification approfondie de mon compte (AWHGKQJFKGR51) ainsi que des ASINs concernés afin d’identifier l’origine de ce blocage, qui semble totalement injustifié.

Si quelqu un a des solutions je suis preneur

Cordialement

Tagi:Buy Box, Dezaktywacja oferty, Oferty, SKU
10
17 wyświetleń
2 odpowiedzi
Odpowiedź
user profile

Bonjour, Je me permets de vous contacter suite à la perte soudaine et inexpliquée de toutes les Buy Box sur mes fiches produits, y compris celles de mes meilleures ventes. Ce qui est d’autant plus surprenant, c’est que je suis le seul vendeur présen

autorstwa Seller_2Q49vvEVqzD5U

Bonjour,

Je me permets de vous contacter suite à la perte soudaine et inexpliquée de toutes les Buy Box sur mes fiches produits, y compris celles de mes meilleures ventes. Ce qui est d’autant plus surprenant, c’est que je suis le seul vendeur présent sur les annonces concernées.

Pendant plus d’un mois, tout fonctionnait parfaitement, avec une bonne visibilité et un rythme de ventes régulier. Du jour au lendemain, toutes les Buy Box ont disparu, en particulier sur la marketplace Amazon France, ce qui a entraîné une chute brutale de plus de 90 % de mon volume de ventes.

Je vous serais reconnaissant de bien vouloir procéder à une vérification approfondie de mon compte (AWHGKQJFKGR51) ainsi que des ASINs concernés afin d’identifier l’origine de ce blocage, qui semble totalement injustifié.

Si quelqu un a des solutions je suis preneur

Cordialement

Tagi:Buy Box, Dezaktywacja oferty, Oferty, SKU
10
17 wyświetleń
2 odpowiedzi
Odpowiedź
2 odpowiedzi
2 odpowiedzi
Szybkie filtry
Sortuj według
user profile
Seller_hOZNPw7G8FIjl
W odpowiedzi na: wpis użytkownika Seller_2Q49vvEVqzD5U

Translation:

"Hello, I'm contacting you following the sudden and unexplained loss of all the Buy Boxes on my product listings, including those for my best sellers. What's even more surprising is that I'm the only seller listed on the affected listings.

For over a month, everything was working perfectly, with good visibility and a steady sales rate. Suddenly, all the Buy Boxes disappeared, particularly on the Amazon France marketplace, which led to a sudden drop of over 90% in my sales volume.

I would be grateful if you could conduct a thorough review of my account (AWHGKQJFKGR51) and the affected ASINs to identify the cause of this blockage, which appears to be completely unjustified.

If anyone has any solutions, I'd be grateful. Sincerely,"

1. This is the UK sellers forum so either post in English or try the France forum.

2. We are sellers just like you so none of us can "conduct a thorough review of your account". The solution is to try seller support.

3. Remove your account number from your post.

10
user profile
Julia_Amzn
W odpowiedzi na: wpis użytkownika Seller_2Q49vvEVqzD5U

Bonjour @Seller_2Q49vvEVqzD5U,

Thank you for posting. If you prefer to communicate in French, please visit our French Seller Forums where you will be supported by Amazon moderators and other sellers.

Merci, Julia.

00
Obserwuj tę dyskusję, aby otrzymywać powiadomienia o nowej aktywności
user profile
Seller_hOZNPw7G8FIjl
W odpowiedzi na: wpis użytkownika Seller_2Q49vvEVqzD5U

Translation:

"Hello, I'm contacting you following the sudden and unexplained loss of all the Buy Boxes on my product listings, including those for my best sellers. What's even more surprising is that I'm the only seller listed on the affected listings.

For over a month, everything was working perfectly, with good visibility and a steady sales rate. Suddenly, all the Buy Boxes disappeared, particularly on the Amazon France marketplace, which led to a sudden drop of over 90% in my sales volume.

I would be grateful if you could conduct a thorough review of my account (AWHGKQJFKGR51) and the affected ASINs to identify the cause of this blockage, which appears to be completely unjustified.

If anyone has any solutions, I'd be grateful. Sincerely,"

1. This is the UK sellers forum so either post in English or try the France forum.

2. We are sellers just like you so none of us can "conduct a thorough review of your account". The solution is to try seller support.

3. Remove your account number from your post.

10
user profile
Seller_hOZNPw7G8FIjl
W odpowiedzi na: wpis użytkownika Seller_2Q49vvEVqzD5U

Translation:

"Hello, I'm contacting you following the sudden and unexplained loss of all the Buy Boxes on my product listings, including those for my best sellers. What's even more surprising is that I'm the only seller listed on the affected listings.

For over a month, everything was working perfectly, with good visibility and a steady sales rate. Suddenly, all the Buy Boxes disappeared, particularly on the Amazon France marketplace, which led to a sudden drop of over 90% in my sales volume.

I would be grateful if you could conduct a thorough review of my account (AWHGKQJFKGR51) and the affected ASINs to identify the cause of this blockage, which appears to be completely unjustified.

If anyone has any solutions, I'd be grateful. Sincerely,"

1. This is the UK sellers forum so either post in English or try the France forum.

2. We are sellers just like you so none of us can "conduct a thorough review of your account". The solution is to try seller support.

3. Remove your account number from your post.

10
Odpowiedź
user profile
Julia_Amzn
W odpowiedzi na: wpis użytkownika Seller_2Q49vvEVqzD5U

Bonjour @Seller_2Q49vvEVqzD5U,

Thank you for posting. If you prefer to communicate in French, please visit our French Seller Forums where you will be supported by Amazon moderators and other sellers.

Merci, Julia.

00
user profile
Julia_Amzn
W odpowiedzi na: wpis użytkownika Seller_2Q49vvEVqzD5U

Bonjour @Seller_2Q49vvEVqzD5U,

Thank you for posting. If you prefer to communicate in French, please visit our French Seller Forums where you will be supported by Amazon moderators and other sellers.

Merci, Julia.

00
Odpowiedź
Obserwuj tę dyskusję, aby otrzymywać powiadomienia o nowej aktywności