Fora dla sprzedawców
Zaloguj się
Zaloguj się
imgZaloguj się
imgZaloguj się
user profile
Seller_R8CyQqovPXZHj

Czy muszę zamykać konto amazon?

Witam.
Prowadziłem działalność w Niemczech i na tamtą działalność mam otwarte konto Amazon.
Działalność została zamknięta.
Do konta amazon dodałem działalność polską nr Nip, zarejestrowany do OSS.

Chciałem dalej sprzedawać do Niemiec jako podmiot polski.
Niestety, amazon zablokował konto DE prosząc o podanie niemieckiego numeru VAT.
Wielokrotne próby korespondencji spełzły na niczym, amazon jak zaczarowany odpowiada tymi samymi tekstami (z katalogu odpowiedzi).
Próbowałem kontaktu pod wieloma adresami e-mail uzyskanymi podczas rozmów telefonicznych i odpowiedzi na wiadomości. Niestety wszystko bezskuteczne.

Czy muszę zamykać konto i otwierać je jeszcze raz, tym razem na podmiot polski?

33 wyświetlenia
3 odpowiedzi
00
Odpowiedź
user profile
Seller_R8CyQqovPXZHj

Czy muszę zamykać konto amazon?

Witam.
Prowadziłem działalność w Niemczech i na tamtą działalność mam otwarte konto Amazon.
Działalność została zamknięta.
Do konta amazon dodałem działalność polską nr Nip, zarejestrowany do OSS.

Chciałem dalej sprzedawać do Niemiec jako podmiot polski.
Niestety, amazon zablokował konto DE prosząc o podanie niemieckiego numeru VAT.
Wielokrotne próby korespondencji spełzły na niczym, amazon jak zaczarowany odpowiada tymi samymi tekstami (z katalogu odpowiedzi).
Próbowałem kontaktu pod wieloma adresami e-mail uzyskanymi podczas rozmów telefonicznych i odpowiedzi na wiadomości. Niestety wszystko bezskuteczne.

Czy muszę zamykać konto i otwierać je jeszcze raz, tym razem na podmiot polski?

00
33 wyświetlenia
3 odpowiedzi
Odpowiedź
0 odpowiedzi
user profile
Selina_Amazon
W odpowiedzi na: wpis użytkownika Seller_R8CyQqovPXZHj

Witamy serdecznie i dziękujemy za post. Mam na imię Selina.

Przede wszystkim odradzam otwierania nowego konta. Jeżeli otworzą Państwo nowe konto i będzie ono w jakikolwiek sposób powiązane z kontem już zablokowanym, nowe konto może również zostać zablokowane z powodu powiązania.
Jeżeli posiadali Państwo wcześniej konto w Niemczech, to zakładam, że musieli tez posiadać numer VAT niemiecki. W takim wypadku oprócz dokumentu rejestracji OSS, powinni Państwo przesłać dokument od urzędu niemieckiego potwierdzający, że numer VAT niemecki został zlikwidowany. Warto tez sprawdzić, czy nie ma żadnych zaległych opłat. Jeżeli otrzymają Państwo potwierdzenie, że nie ma zaległych opłat lub posiadają ostatnie rozliczenie przed zlikwidowaniem numeru VAT DE, warto również załączyć te informacje.
Adres mailowy, na który należy wysłać te informacje to verkaeufer-verifikation-transfer@amazon.de

Pozdrawiamy!

00
user profile
Seller_R8CyQqovPXZHj
W odpowiedzi na: wpis użytkownika Seller_R8CyQqovPXZHj

Dziękuję za odpowiedz.

Oczywiście wszystko zostało dokładnie sprawdzone. Nie ma żadnych zaległości. Potwierdzenie zamknięcia firmy oraz braku zobowiązań podatkowych posiadam.
Wielokrotnie dzwoniłem i pisałem już do Amazon w tej sprawie, a bardzo różne adresy sugerowane przez konsultantów, np. de-vat-enquiry@amazon.co.uk lub de-vat-number-appeals@amazon.com . W sumie wysłałem już kilkadziesiąt wiadomości, załączyłem wszystkie dokumenty jaki posiadam. Niestety odpowiedzi jakie przychodzą są standardowym szablonowymi odpowiedziami i nic w tej sprawie się dalej nie dzieje. Konto niemieckie jak było zablokowane od wielu miesięcy, tak jest.

Oczywiście wysłałem całą sprawę ponownie na sugerowaną przez panią skrzynkę mailową.
Jeszcze raz proszę o pomoc w odblokowaniu konta.

00
user profile
Seweryn_Amazon
W odpowiedzi na: wpis użytkownika Seller_R8CyQqovPXZHj

Drogi @Versanis

Mam na imię Seweryn.

Dziękujemy za dodatkowe informacje i post.

Za każdym razem gdy Sprzedawcy odwołują się od decyzji o blokadzie, nasz zespół wysyła informacje o następnych krokach. Zapraszamy do przejrzenia sekcji: ‘‘Powiadomienia dotyczące konta’’ w zakładce ‘‘Jakość sprzedaży’’

Jeśli nie znajda tam Państwo informacji zapraszamy do otwarcia sprawy z Zespołem Wsparcia Kondycji Konta w zakładce: ‘‘Pomoc’’.

Mam nadzieje ze uda nam się wspólnie rozwiązać tę sprawę.

Pozdrawiamy.

Seweryn.

00
Obserwuj tę dyskusję, aby otrzymywać powiadomienia o nowej aktywności
user profile
Seller_R8CyQqovPXZHj

Czy muszę zamykać konto amazon?

Witam.
Prowadziłem działalność w Niemczech i na tamtą działalność mam otwarte konto Amazon.
Działalność została zamknięta.
Do konta amazon dodałem działalność polską nr Nip, zarejestrowany do OSS.

Chciałem dalej sprzedawać do Niemiec jako podmiot polski.
Niestety, amazon zablokował konto DE prosząc o podanie niemieckiego numeru VAT.
Wielokrotne próby korespondencji spełzły na niczym, amazon jak zaczarowany odpowiada tymi samymi tekstami (z katalogu odpowiedzi).
Próbowałem kontaktu pod wieloma adresami e-mail uzyskanymi podczas rozmów telefonicznych i odpowiedzi na wiadomości. Niestety wszystko bezskuteczne.

Czy muszę zamykać konto i otwierać je jeszcze raz, tym razem na podmiot polski?

33 wyświetlenia
3 odpowiedzi
00
Odpowiedź
user profile
Seller_R8CyQqovPXZHj

Czy muszę zamykać konto amazon?

Witam.
Prowadziłem działalność w Niemczech i na tamtą działalność mam otwarte konto Amazon.
Działalność została zamknięta.
Do konta amazon dodałem działalność polską nr Nip, zarejestrowany do OSS.

Chciałem dalej sprzedawać do Niemiec jako podmiot polski.
Niestety, amazon zablokował konto DE prosząc o podanie niemieckiego numeru VAT.
Wielokrotne próby korespondencji spełzły na niczym, amazon jak zaczarowany odpowiada tymi samymi tekstami (z katalogu odpowiedzi).
Próbowałem kontaktu pod wieloma adresami e-mail uzyskanymi podczas rozmów telefonicznych i odpowiedzi na wiadomości. Niestety wszystko bezskuteczne.

Czy muszę zamykać konto i otwierać je jeszcze raz, tym razem na podmiot polski?

00
33 wyświetlenia
3 odpowiedzi
Odpowiedź
user profile

Czy muszę zamykać konto amazon?

autorstwa Seller_R8CyQqovPXZHj

Witam.
Prowadziłem działalność w Niemczech i na tamtą działalność mam otwarte konto Amazon.
Działalność została zamknięta.
Do konta amazon dodałem działalność polską nr Nip, zarejestrowany do OSS.

Chciałem dalej sprzedawać do Niemiec jako podmiot polski.
Niestety, amazon zablokował konto DE prosząc o podanie niemieckiego numeru VAT.
Wielokrotne próby korespondencji spełzły na niczym, amazon jak zaczarowany odpowiada tymi samymi tekstami (z katalogu odpowiedzi).
Próbowałem kontaktu pod wieloma adresami e-mail uzyskanymi podczas rozmów telefonicznych i odpowiedzi na wiadomości. Niestety wszystko bezskuteczne.

Czy muszę zamykać konto i otwierać je jeszcze raz, tym razem na podmiot polski?

Tagi:SKU
00
33 wyświetlenia
3 odpowiedzi
Odpowiedź
0 odpowiedzi
0 odpowiedzi
Szybkie filtry
Sortuj według
user profile
Selina_Amazon
W odpowiedzi na: wpis użytkownika Seller_R8CyQqovPXZHj

Witamy serdecznie i dziękujemy za post. Mam na imię Selina.

Przede wszystkim odradzam otwierania nowego konta. Jeżeli otworzą Państwo nowe konto i będzie ono w jakikolwiek sposób powiązane z kontem już zablokowanym, nowe konto może również zostać zablokowane z powodu powiązania.
Jeżeli posiadali Państwo wcześniej konto w Niemczech, to zakładam, że musieli tez posiadać numer VAT niemiecki. W takim wypadku oprócz dokumentu rejestracji OSS, powinni Państwo przesłać dokument od urzędu niemieckiego potwierdzający, że numer VAT niemecki został zlikwidowany. Warto tez sprawdzić, czy nie ma żadnych zaległych opłat. Jeżeli otrzymają Państwo potwierdzenie, że nie ma zaległych opłat lub posiadają ostatnie rozliczenie przed zlikwidowaniem numeru VAT DE, warto również załączyć te informacje.
Adres mailowy, na który należy wysłać te informacje to verkaeufer-verifikation-transfer@amazon.de

Pozdrawiamy!

00
user profile
Seller_R8CyQqovPXZHj
W odpowiedzi na: wpis użytkownika Seller_R8CyQqovPXZHj

Dziękuję za odpowiedz.

Oczywiście wszystko zostało dokładnie sprawdzone. Nie ma żadnych zaległości. Potwierdzenie zamknięcia firmy oraz braku zobowiązań podatkowych posiadam.
Wielokrotnie dzwoniłem i pisałem już do Amazon w tej sprawie, a bardzo różne adresy sugerowane przez konsultantów, np. de-vat-enquiry@amazon.co.uk lub de-vat-number-appeals@amazon.com . W sumie wysłałem już kilkadziesiąt wiadomości, załączyłem wszystkie dokumenty jaki posiadam. Niestety odpowiedzi jakie przychodzą są standardowym szablonowymi odpowiedziami i nic w tej sprawie się dalej nie dzieje. Konto niemieckie jak było zablokowane od wielu miesięcy, tak jest.

Oczywiście wysłałem całą sprawę ponownie na sugerowaną przez panią skrzynkę mailową.
Jeszcze raz proszę o pomoc w odblokowaniu konta.

00
user profile
Seweryn_Amazon
W odpowiedzi na: wpis użytkownika Seller_R8CyQqovPXZHj

Drogi @Versanis

Mam na imię Seweryn.

Dziękujemy za dodatkowe informacje i post.

Za każdym razem gdy Sprzedawcy odwołują się od decyzji o blokadzie, nasz zespół wysyła informacje o następnych krokach. Zapraszamy do przejrzenia sekcji: ‘‘Powiadomienia dotyczące konta’’ w zakładce ‘‘Jakość sprzedaży’’

Jeśli nie znajda tam Państwo informacji zapraszamy do otwarcia sprawy z Zespołem Wsparcia Kondycji Konta w zakładce: ‘‘Pomoc’’.

Mam nadzieje ze uda nam się wspólnie rozwiązać tę sprawę.

Pozdrawiamy.

Seweryn.

00
Obserwuj tę dyskusję, aby otrzymywać powiadomienia o nowej aktywności
user profile
Selina_Amazon
W odpowiedzi na: wpis użytkownika Seller_R8CyQqovPXZHj

Witamy serdecznie i dziękujemy za post. Mam na imię Selina.

Przede wszystkim odradzam otwierania nowego konta. Jeżeli otworzą Państwo nowe konto i będzie ono w jakikolwiek sposób powiązane z kontem już zablokowanym, nowe konto może również zostać zablokowane z powodu powiązania.
Jeżeli posiadali Państwo wcześniej konto w Niemczech, to zakładam, że musieli tez posiadać numer VAT niemiecki. W takim wypadku oprócz dokumentu rejestracji OSS, powinni Państwo przesłać dokument od urzędu niemieckiego potwierdzający, że numer VAT niemecki został zlikwidowany. Warto tez sprawdzić, czy nie ma żadnych zaległych opłat. Jeżeli otrzymają Państwo potwierdzenie, że nie ma zaległych opłat lub posiadają ostatnie rozliczenie przed zlikwidowaniem numeru VAT DE, warto również załączyć te informacje.
Adres mailowy, na który należy wysłać te informacje to verkaeufer-verifikation-transfer@amazon.de

Pozdrawiamy!

00
user profile
Selina_Amazon
W odpowiedzi na: wpis użytkownika Seller_R8CyQqovPXZHj

Witamy serdecznie i dziękujemy za post. Mam na imię Selina.

Przede wszystkim odradzam otwierania nowego konta. Jeżeli otworzą Państwo nowe konto i będzie ono w jakikolwiek sposób powiązane z kontem już zablokowanym, nowe konto może również zostać zablokowane z powodu powiązania.
Jeżeli posiadali Państwo wcześniej konto w Niemczech, to zakładam, że musieli tez posiadać numer VAT niemiecki. W takim wypadku oprócz dokumentu rejestracji OSS, powinni Państwo przesłać dokument od urzędu niemieckiego potwierdzający, że numer VAT niemecki został zlikwidowany. Warto tez sprawdzić, czy nie ma żadnych zaległych opłat. Jeżeli otrzymają Państwo potwierdzenie, że nie ma zaległych opłat lub posiadają ostatnie rozliczenie przed zlikwidowaniem numeru VAT DE, warto również załączyć te informacje.
Adres mailowy, na który należy wysłać te informacje to verkaeufer-verifikation-transfer@amazon.de

Pozdrawiamy!

00
Odpowiedź
user profile
Seller_R8CyQqovPXZHj
W odpowiedzi na: wpis użytkownika Seller_R8CyQqovPXZHj

Dziękuję za odpowiedz.

Oczywiście wszystko zostało dokładnie sprawdzone. Nie ma żadnych zaległości. Potwierdzenie zamknięcia firmy oraz braku zobowiązań podatkowych posiadam.
Wielokrotnie dzwoniłem i pisałem już do Amazon w tej sprawie, a bardzo różne adresy sugerowane przez konsultantów, np. de-vat-enquiry@amazon.co.uk lub de-vat-number-appeals@amazon.com . W sumie wysłałem już kilkadziesiąt wiadomości, załączyłem wszystkie dokumenty jaki posiadam. Niestety odpowiedzi jakie przychodzą są standardowym szablonowymi odpowiedziami i nic w tej sprawie się dalej nie dzieje. Konto niemieckie jak było zablokowane od wielu miesięcy, tak jest.

Oczywiście wysłałem całą sprawę ponownie na sugerowaną przez panią skrzynkę mailową.
Jeszcze raz proszę o pomoc w odblokowaniu konta.

00
user profile
Seller_R8CyQqovPXZHj
W odpowiedzi na: wpis użytkownika Seller_R8CyQqovPXZHj

Dziękuję za odpowiedz.

Oczywiście wszystko zostało dokładnie sprawdzone. Nie ma żadnych zaległości. Potwierdzenie zamknięcia firmy oraz braku zobowiązań podatkowych posiadam.
Wielokrotnie dzwoniłem i pisałem już do Amazon w tej sprawie, a bardzo różne adresy sugerowane przez konsultantów, np. de-vat-enquiry@amazon.co.uk lub de-vat-number-appeals@amazon.com . W sumie wysłałem już kilkadziesiąt wiadomości, załączyłem wszystkie dokumenty jaki posiadam. Niestety odpowiedzi jakie przychodzą są standardowym szablonowymi odpowiedziami i nic w tej sprawie się dalej nie dzieje. Konto niemieckie jak było zablokowane od wielu miesięcy, tak jest.

Oczywiście wysłałem całą sprawę ponownie na sugerowaną przez panią skrzynkę mailową.
Jeszcze raz proszę o pomoc w odblokowaniu konta.

00
Odpowiedź
user profile
Seweryn_Amazon
W odpowiedzi na: wpis użytkownika Seller_R8CyQqovPXZHj

Drogi @Versanis

Mam na imię Seweryn.

Dziękujemy za dodatkowe informacje i post.

Za każdym razem gdy Sprzedawcy odwołują się od decyzji o blokadzie, nasz zespół wysyła informacje o następnych krokach. Zapraszamy do przejrzenia sekcji: ‘‘Powiadomienia dotyczące konta’’ w zakładce ‘‘Jakość sprzedaży’’

Jeśli nie znajda tam Państwo informacji zapraszamy do otwarcia sprawy z Zespołem Wsparcia Kondycji Konta w zakładce: ‘‘Pomoc’’.

Mam nadzieje ze uda nam się wspólnie rozwiązać tę sprawę.

Pozdrawiamy.

Seweryn.

00
user profile
Seweryn_Amazon
W odpowiedzi na: wpis użytkownika Seller_R8CyQqovPXZHj

Drogi @Versanis

Mam na imię Seweryn.

Dziękujemy za dodatkowe informacje i post.

Za każdym razem gdy Sprzedawcy odwołują się od decyzji o blokadzie, nasz zespół wysyła informacje o następnych krokach. Zapraszamy do przejrzenia sekcji: ‘‘Powiadomienia dotyczące konta’’ w zakładce ‘‘Jakość sprzedaży’’

Jeśli nie znajda tam Państwo informacji zapraszamy do otwarcia sprawy z Zespołem Wsparcia Kondycji Konta w zakładce: ‘‘Pomoc’’.

Mam nadzieje ze uda nam się wspólnie rozwiązać tę sprawę.

Pozdrawiamy.

Seweryn.

00
Odpowiedź
Obserwuj tę dyskusję, aby otrzymywać powiadomienia o nowej aktywności