Cześć wszystkim,
Dzisiaj rano dostałem dziwnego maila od Amazon, który był napisany po chińsku. W treści maila napisali, że jeśli w ciągu 24 godzin nie dostarczę potwierdzenia rejestracji VAT w Niemczech, moje konto zostanie zablokowane. Problem polega na tym, że nie składuje towarów w Niemczech, tylko w polskich magazynach.
Czy ktoś miał podobną sytuację? Nie bardzo rozumiem, dlaczego Amazon wymaga ode mnie rejestracji VAT DE, skoro nie operuję w Niemczech. Czy możliwe, że to jakiś błąd systemu?
Każda pomoc i wskazówka będą bardzo mile widziane!
Pozdrawiam,
W pierwszej kolejności sprawdź czy w powiadomieniach w Seller Central masz jakiekolwiek informacje od Amazon w tej kwestii.
Druga kwestia to czy korzystacie z modelu sprzedaży FBA? Jeśli tak to czy wysyłacie produkty tylko do magazynów w Polsce czy np. w Niemczech też?
Sprawdźcie sobie też zakładkę Fulfillment by Amazon settings a konkretnie "Enable invetory storage" czyli w jakiech krajach zezwalacie na składowanie towarów.
Jeśli produkty z jakiegoś powodu trafiły do magazynu niemieckiego niestety ale oznacza to konieczność rejestracji do niemieckigeo VATu.
Cześć wszystkim,
Dzisiaj rano dostałem dziwnego maila od Amazon, który był napisany po chińsku. W treści maila napisali, że jeśli w ciągu 24 godzin nie dostarczę potwierdzenia rejestracji VAT w Niemczech, moje konto zostanie zablokowane. Problem polega na tym, że nie składuje towarów w Niemczech, tylko w polskich magazynach.
Czy ktoś miał podobną sytuację? Nie bardzo rozumiem, dlaczego Amazon wymaga ode mnie rejestracji VAT DE, skoro nie operuję w Niemczech. Czy możliwe, że to jakiś błąd systemu?
Każda pomoc i wskazówka będą bardzo mile widziane!
Pozdrawiam,
Cześć wszystkim,
Dzisiaj rano dostałem dziwnego maila od Amazon, który był napisany po chińsku. W treści maila napisali, że jeśli w ciągu 24 godzin nie dostarczę potwierdzenia rejestracji VAT w Niemczech, moje konto zostanie zablokowane. Problem polega na tym, że nie składuje towarów w Niemczech, tylko w polskich magazynach.
Czy ktoś miał podobną sytuację? Nie bardzo rozumiem, dlaczego Amazon wymaga ode mnie rejestracji VAT DE, skoro nie operuję w Niemczech. Czy możliwe, że to jakiś błąd systemu?
Każda pomoc i wskazówka będą bardzo mile widziane!
Pozdrawiam,
W pierwszej kolejności sprawdź czy w powiadomieniach w Seller Central masz jakiekolwiek informacje od Amazon w tej kwestii.
Druga kwestia to czy korzystacie z modelu sprzedaży FBA? Jeśli tak to czy wysyłacie produkty tylko do magazynów w Polsce czy np. w Niemczech też?
Sprawdźcie sobie też zakładkę Fulfillment by Amazon settings a konkretnie "Enable invetory storage" czyli w jakiech krajach zezwalacie na składowanie towarów.
Jeśli produkty z jakiegoś powodu trafiły do magazynu niemieckiego niestety ale oznacza to konieczność rejestracji do niemieckigeo VATu.
W pierwszej kolejności sprawdź czy w powiadomieniach w Seller Central masz jakiekolwiek informacje od Amazon w tej kwestii.
Druga kwestia to czy korzystacie z modelu sprzedaży FBA? Jeśli tak to czy wysyłacie produkty tylko do magazynów w Polsce czy np. w Niemczech też?
Sprawdźcie sobie też zakładkę Fulfillment by Amazon settings a konkretnie "Enable invetory storage" czyli w jakiech krajach zezwalacie na składowanie towarów.
Jeśli produkty z jakiegoś powodu trafiły do magazynu niemieckiego niestety ale oznacza to konieczność rejestracji do niemieckigeo VATu.
W pierwszej kolejności sprawdź czy w powiadomieniach w Seller Central masz jakiekolwiek informacje od Amazon w tej kwestii.
Druga kwestia to czy korzystacie z modelu sprzedaży FBA? Jeśli tak to czy wysyłacie produkty tylko do magazynów w Polsce czy np. w Niemczech też?
Sprawdźcie sobie też zakładkę Fulfillment by Amazon settings a konkretnie "Enable invetory storage" czyli w jakiech krajach zezwalacie na składowanie towarów.
Jeśli produkty z jakiegoś powodu trafiły do magazynu niemieckiego niestety ale oznacza to konieczność rejestracji do niemieckigeo VATu.