Nieprawidłowa metoda płatności
Witam,
Mamy problem, mianowicie od dłuższego czasu nie mogę dodać karty. Posiadam fizyczną kartę REVOLUT i chciałem ją dodać do metod rozliczeń. Wykonałem opłatę uwierzytelniające i dalej nic. Problem trwa już jakiś czas. Mam w końcu czas, żeby wrócić do problemu i potrzebuję pomocy. Istnieje możliwość, że problem leży po stronie niemieckiego rynku sprzedaży? Chciałbym go usunąć - na razie nie planuje sprzedawać na Niemcy, a wydaje mi się, że mogło by to pomóc. Bardzo proszę o pomoc, ponieważ mam zawieszone konto i nic nie mogę zrobić
Nieprawidłowa metoda płatności
Witam,
Mamy problem, mianowicie od dłuższego czasu nie mogę dodać karty. Posiadam fizyczną kartę REVOLUT i chciałem ją dodać do metod rozliczeń. Wykonałem opłatę uwierzytelniające i dalej nic. Problem trwa już jakiś czas. Mam w końcu czas, żeby wrócić do problemu i potrzebuję pomocy. Istnieje możliwość, że problem leży po stronie niemieckiego rynku sprzedaży? Chciałbym go usunąć - na razie nie planuje sprzedawać na Niemcy, a wydaje mi się, że mogło by to pomóc. Bardzo proszę o pomoc, ponieważ mam zawieszone konto i nic nie mogę zrobić