Fora dla sprzedawców
Zaloguj się
Zaloguj się
imgZaloguj się
imgZaloguj się

Często zadawane pytania dotyczące forów dla sprzedawców

W sekcjach poniżej znajdziesz często zadawane pytania dotyczące forów dla sprzedawców. Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz? Opublikuj pytanie na forach dla sprzedawców.

Ogólne

Fora sprzedawców to przestrzeń dla społeczności Amazon, w której partnerzy sprzedaży mogą budować kontakty z innymi partnerami sprzedaży na Amazon, dzielić się informacjami i doświadczeniami oraz omawiać tematy związane ze sprzedażą w sklepie Amazon. Strona Fora sprzedawców jest moderowana przez menedżerów społeczności Amazon, którzy uczestniczą w dyskusjach, udostępniają treści, aby pomóc partnerom sprzedaży osiągnąć sukces w sprzedaży w sklepie Amazon, a także odpowiadają na pytania.
Co to są fora sprzedawców?
Nową stronę Fora sprzedawców zaprojektowaliśmy w oparciu o opinie naszych partnerów sprzedaży. Ulepszenia, które wprowadziliśmy, obejmują ulepszony wygląd i działanie dzięki bardziej intuicyjnej i zorganizowanej nawigacji, możliwość przeglądania i głosowania na każdy wpis, spersonalizowane wyszukiwanie i dyskusje oraz ulepszenia wyszukiwania, które pozwalają filtrować według głosów, wyświetleń i odpowiedzi od Amazon. W oparciu o Twoją opinię będziemy nadal ulepszać interfejs strony Fora sprzedawców.
Dlaczego wprowadzono nowy interfejs strony Fora sprzedawców?
Treść strony Fora sprzedawców jest dostępna w formie tylko do odczytu zarówno dla partnerów sprzedaży na Amazon, a także dla ogółu użytkowników. Jednak tylko sprzedawcy Amazon posiadający aktywne konto Seller Central mogą tworzyć nowe dyskusje, publikować odpowiedzi lub w inny sposób uczestniczyć w forach sprzedawców (nazywanych w tym dokumencie partnerami sprzedaży). Dostęp i korzystanie z Forum sprzedawców podlega Zasadom ochrony prywatności Amazon.com, a także innym zasadom i umowom Amazon między Amazon a partnerami sprzedaży, takimi jak Umowa Amazon Business Solutions i Warunki użytkowania Seller Central.
Kto może uczestniczyć w forach sprzedawców?
Fora sprzedawców to świetne miejsce na uzyskiwanie porad i rozwiązań od społeczności sprzedawców, wymianę pomysłów, wiedzy, umiejętności oraz opinii związanych ze sprzedażą w sklepie Amazon. Dział Obsługi Partnerów Sprzedaży jest głównym punktem kontaktowym w kwestiach biznesowych dotyczących sprzedawców. Zapewnia szybkie i rzetelne wsparcie operacyjne dla partnerów sprzedaży. W przypadku problemów operacyjnych lub problemów z kontem należy skontaktować się bezpośrednio z Działem Obsługi Partnerów Sprzedaży.
Jaka jest różnica między stronami Fora sprzedawców i Dział Obsługi Partnerów Sprzedaży?
Dyskusje na stronie Fora dla sprzedawców różnią się w zależności od kraju. Aby przeglądać stronę Fora dla sprzedawców w innych krajach, skorzystaj z opcji wyboru kraju nad przyciskiem „Rozpocznij dyskusję”. Możesz publikować na stronie Fora dla sprzedawców treści dotyczące innego kraju, pod warunkiem, że jesteś sprzedawcą zarejestrowanym w tym kraju.
Jak przeglądać dyskusje na stronie Fora sprzedawców związane z innymi sklepami Amazon?

Tworzenie dyskusji

Możesz tworzyć nowe dyskusje, klikając przycisk „Rozpocznij dyskusję” u góry forów sprzedawców. W ramach dyskusji możesz przesłać do 5 zdjęć w następujących formatach: JPG, JPEG, JPE, JFIF i PNG. Przed rozpoczęciem dyskusji zapoznaj się z wytycznymi dotyczącymi korzystania z forów sprzedawców.
Jak utworzyć dyskusję?
Kategorie i tagi służą do porządkowania treści na stronie Fora sprzedawców, aby partnerzy sprzedaży mogli szybciej znajdować odpowiedzi na pytania. Kategorie i tagi umożliwiają również filtrowanie wyników wyszukiwania według tematu. Partner sprzedaży musi wybrać co najmniej 1 kategorię i do 5 tagów, aby rozpocząć dyskusję.
Dlaczego przed opublikowaniem dyskusji muszę wybrać kategorię i tag?
Tak. Możesz zapisać wersję roboczą dyskusji, klikając „Zapisz jako wersję roboczą”. Aby powrócić do zapisanej wersji roboczej i dokończyć ją, kliknij przycisk „Rozpocznij dyskusję”, a następnie przewiń stronę w dół do sekcji „Wersje robocze dyskusji”. Otwórz wersję roboczą dyskusji i kontynuuj tworzenie wpisu. Można zapisać maksymalnie 50 wersji roboczych.
Czy mogę zapisać wersję roboczą mojej dyskusji?
Aby zacytować treść istniejącego wpisu, wyróżnij informacje, które chcesz zacytować i kliknij przycisk „Cytuj”, który pojawi się w lewym górnym roku wyróżnionego obszaru. Cytat automatycznie wygeneruje okno odpowiedzi, w którym możesz dokończyć swój wpis.
Jak cytować treści we wpisach i odpowiedziach?
Aby oznaczyć innych partnerów sprzedaży we wpisie lub odpowiedzi, wprowadź symbol „@”, a następnie podaj nazwę użytkownika partnera sprzedaży. Wybierz nazwę użytkownika z menu rozwijanego.
Jak oznaczyć innych partnerów sprzedaży we wpisie?
Strona Fora sprzedawców uniemożliwia partnerom sprzedaży tworzenie powielonych tytułów wpisów, aby utrzymać porządek na forach i uniknąć powielania informacji. Zamiast tego partnerzy sprzedaży zobaczą sugestie dotyczące innych wpisów, które mogą być istotne dla tematu lub pytania, które chcą omówić.
Dlaczego nie mogę powielić tytułu dyskusji?

Grupy

Grupy to specjalna przestrzeń do interakcji z innymi partnerami sprzedaży, którzy mają podobne potrzeby biznesowe lub zainteresowania. Dyskusje na grupach są widoczne dla całej społeczności forów sprzedawców, ale tylko członkowie grupy mogą głosować lub publikować treści na grupie. Ponadto możesz wybrać opcję otrzymywania powiadomień o dyskusjach na grupach, których jesteś członkiem.
Czym są grupy na stronie Fora sprzedawców?

Profil i preferencje

Nazwa konta globalnego i sklepu sprzedawcy Amazon są teraz widoczne w profilu partnera sprzedaży, ponieważ sprzyja to budowaniu zaufania i przejrzystości w naszej społeczności. To świetny sposób na zaprezentowanie swojego biznesu i bliższe poznanie sprzedawców, z którymi dyskutujesz na forach. Na stronie profilu w nowych forach dla sprzedawców będą widoczne trzy nazwy:
  • Twoja wyświetlana nazwa: Jest to nazwa, którą wybierzesz dla siebie na potrzeby interakcji na forach dla sprzedawców. Będzie się ona wyświetlać obok wszystkich Twoich postów i odpowiedzi.
  • Nazwa Twojego sklepu sprzedawcy: Jest to ta sama nazwa co nazwa, która widnieje na Twoich stronach produktu na Amazon.com i w sklepie sprzedawcy. Będzie się ona wyświetlać jedynie w profilu na stronie forów dla sprzedawców.
  • Nazwy Twoich kont globalnych: Wyświetlają się jedynie w profilu na stronie forów dla sprzedawców.
Dlaczego nazwa mojego sklepu sprzedawcy Amazon jest wyświetlana na moim profilu na forach sprzedawców?
Profile na forach sprzedawców można teraz dostosowywać. Profil to miejsce, w którym możesz podzielić się historią swojej działalności i dowiedzieć się więcej o innych partnerach sprzedaży Amazon będących członkami społeczności forów. Możesz dostosować:
  • zdjęcie profilowe: w tym miejscu umieścisz swoje zdjęcie, logo przedsiębiorcy lub awatar, który będzie Cię reprezentować na forach sprzedawców
  • wyświetlaną nazwę: w tym miejscu wybierzesz nazwę, która będzie się wyświetlać na forach sprzedawców. Wyświetlaną nazwę możesz zmienić w dowolnym momencie.
  • obszary „O mnie” i „Informacje o przedsiębiorcy”: umożliwiają udostępnienie informacji o sobie i swojej działalności.
  • preferencje personalizacji i powiadomień: umożliwiają ustawienie preferencji personalizacji i powiadomień.
Co mogę spersonalizować na moim profilu na stronie Fora sprzedawców?
Jeśli partner sprzedaży był aktywny na forach sprzedawców w poprzedniej wersji strony, wyświetlana nazwa i historia partnera sprzedaży pozostaną zapisane na nowych forach sprzedawców przez 90 dni po utworzeniu profilu. Odwiedź stronę profilu, aby dowiedzieć się więcej o opcjach powiązania poprzedniej wyświetlanej nazwy i historii z nowym profilem.

Uwaga: nawet jeśli partner sprzedaży nie zdecyduje się powiązać poprzedniego profilu z kontem, nikt inny nie może użyć tej poprzedniej wyświetlanej nazwy.
Co się stało z moją starą wyświetlaną nazwą profilu i historią z poprzednich forów?
Działania wykonywane w sklepie Amazon są widoczne tylko w sklepie w tym kraju. Jeśli nie możesz przejść do określonych działań w profilu, może być konieczne przejście do sklepu w kraju, w którym wykonano dane działanie. Aby zmienić sklep Amazon, użyj opcji do wyboru kraju nad przyciskiem „Rozpocznij dyskusję”.
Dlaczego nie mogę przejść do określonych działań w moim profilu?

Powiadomienia

Będziesz otrzymywać powiadomienia, gdy inni partnerzy sprzedaży odpowiedzą na Twoje wpisy lub zagłosują na nie. Będziesz również otrzymywać powiadomienia o rozpoczęciu nowych dyskusji na grupach, których jesteś członkiem lub gdy pojawi się nowa wiadomość od Amazon. Możesz wyświetlić powiadomienia, klikając kartę „Powiadomienie” na forach sprzedawców.
Czym są powiadomienia i jak mogę je wyświetlić?
Możesz modyfikować preferencje powiadomień, przechodząc na kartę „Preferencje”. Partnerzy sprzedaży mogą włączać lub wyłączać wszystkie lub wybrane powiadomienia w zależności od swoich preferencji.
Jak zmodyfikować preferencje powiadomień?

Moderacja

Aby zmaksymalizować użyteczność tej strony, w Amazon ustalono podstawowe wytyczne dotyczące uczestnictwa. Tutaj możesz zapoznać się z tymi wytycznymi.
Jakie są wytyczne dotyczące strony Fora sprzedawców?
Zespół menedżerów społeczności Amazon wspiera społeczność strony Fora sprzedawców przydatnymi treściami, takimi jak wpisy edukacyjne i informacyjne, ankiety, sondy, wydarzenia i historie sukcesów. Menedżerowie społeczności dbają o utrzymanie odpowiedniego poziomu użyteczności rozmów i tematów, przeglądając oznaczone wpisy/wątki, usuwając nieodpowiednie treści i przeszkadzających użytkowników ze strony Fora sprzedawców.
W jaki sposób menedżerowie społeczności Amazon obsługują fora sprzedawców?
Ostrzeżenia to oficjalne powiadomienia od Amazon, informujące o tym, że partner sprzedaży naruszył wytyczne dotyczące korzystania z forów sprzedawców. Menedżerowie ds. społeczności mogą edytować lub usuwać treści zabronione w związku z naruszeniem warunków, a powtarzające się naruszenia mogą skutkować zawieszeniem uprawnień do publikowania wpisów.
Co to jest ostrzeżenie?

Często zadawane pytania dotyczące forów dla sprzedawców

W sekcjach poniżej znajdziesz często zadawane pytania dotyczące forów dla sprzedawców. Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz? Opublikuj pytanie na forach dla sprzedawców.

Ogólne

Fora sprzedawców to przestrzeń dla społeczności Amazon, w której partnerzy sprzedaży mogą budować kontakty z innymi partnerami sprzedaży na Amazon, dzielić się informacjami i doświadczeniami oraz omawiać tematy związane ze sprzedażą w sklepie Amazon. Strona Fora sprzedawców jest moderowana przez menedżerów społeczności Amazon, którzy uczestniczą w dyskusjach, udostępniają treści, aby pomóc partnerom sprzedaży osiągnąć sukces w sprzedaży w sklepie Amazon, a także odpowiadają na pytania.
Co to są fora sprzedawców?
Nową stronę Fora sprzedawców zaprojektowaliśmy w oparciu o opinie naszych partnerów sprzedaży. Ulepszenia, które wprowadziliśmy, obejmują ulepszony wygląd i działanie dzięki bardziej intuicyjnej i zorganizowanej nawigacji, możliwość przeglądania i głosowania na każdy wpis, spersonalizowane wyszukiwanie i dyskusje oraz ulepszenia wyszukiwania, które pozwalają filtrować według głosów, wyświetleń i odpowiedzi od Amazon. W oparciu o Twoją opinię będziemy nadal ulepszać interfejs strony Fora sprzedawców.
Dlaczego wprowadzono nowy interfejs strony Fora sprzedawców?
Treść strony Fora sprzedawców jest dostępna w formie tylko do odczytu zarówno dla partnerów sprzedaży na Amazon, a także dla ogółu użytkowników. Jednak tylko sprzedawcy Amazon posiadający aktywne konto Seller Central mogą tworzyć nowe dyskusje, publikować odpowiedzi lub w inny sposób uczestniczyć w forach sprzedawców (nazywanych w tym dokumencie partnerami sprzedaży). Dostęp i korzystanie z Forum sprzedawców podlega Zasadom ochrony prywatności Amazon.com, a także innym zasadom i umowom Amazon między Amazon a partnerami sprzedaży, takimi jak Umowa Amazon Business Solutions i Warunki użytkowania Seller Central.
Kto może uczestniczyć w forach sprzedawców?
Fora sprzedawców to świetne miejsce na uzyskiwanie porad i rozwiązań od społeczności sprzedawców, wymianę pomysłów, wiedzy, umiejętności oraz opinii związanych ze sprzedażą w sklepie Amazon. Dział Obsługi Partnerów Sprzedaży jest głównym punktem kontaktowym w kwestiach biznesowych dotyczących sprzedawców. Zapewnia szybkie i rzetelne wsparcie operacyjne dla partnerów sprzedaży. W przypadku problemów operacyjnych lub problemów z kontem należy skontaktować się bezpośrednio z Działem Obsługi Partnerów Sprzedaży.
Jaka jest różnica między stronami Fora sprzedawców i Dział Obsługi Partnerów Sprzedaży?
Dyskusje na stronie Fora dla sprzedawców różnią się w zależności od kraju. Aby przeglądać stronę Fora dla sprzedawców w innych krajach, skorzystaj z opcji wyboru kraju nad przyciskiem „Rozpocznij dyskusję”. Możesz publikować na stronie Fora dla sprzedawców treści dotyczące innego kraju, pod warunkiem, że jesteś sprzedawcą zarejestrowanym w tym kraju.
Jak przeglądać dyskusje na stronie Fora sprzedawców związane z innymi sklepami Amazon?

Tworzenie dyskusji

Możesz tworzyć nowe dyskusje, klikając przycisk „Rozpocznij dyskusję” u góry forów sprzedawców. W ramach dyskusji możesz przesłać do 5 zdjęć w następujących formatach: JPG, JPEG, JPE, JFIF i PNG. Przed rozpoczęciem dyskusji zapoznaj się z wytycznymi dotyczącymi korzystania z forów sprzedawców.
Jak utworzyć dyskusję?
Kategorie i tagi służą do porządkowania treści na stronie Fora sprzedawców, aby partnerzy sprzedaży mogli szybciej znajdować odpowiedzi na pytania. Kategorie i tagi umożliwiają również filtrowanie wyników wyszukiwania według tematu. Partner sprzedaży musi wybrać co najmniej 1 kategorię i do 5 tagów, aby rozpocząć dyskusję.
Dlaczego przed opublikowaniem dyskusji muszę wybrać kategorię i tag?
Tak. Możesz zapisać wersję roboczą dyskusji, klikając „Zapisz jako wersję roboczą”. Aby powrócić do zapisanej wersji roboczej i dokończyć ją, kliknij przycisk „Rozpocznij dyskusję”, a następnie przewiń stronę w dół do sekcji „Wersje robocze dyskusji”. Otwórz wersję roboczą dyskusji i kontynuuj tworzenie wpisu. Można zapisać maksymalnie 50 wersji roboczych.
Czy mogę zapisać wersję roboczą mojej dyskusji?
Aby zacytować treść istniejącego wpisu, wyróżnij informacje, które chcesz zacytować i kliknij przycisk „Cytuj”, który pojawi się w lewym górnym roku wyróżnionego obszaru. Cytat automatycznie wygeneruje okno odpowiedzi, w którym możesz dokończyć swój wpis.
Jak cytować treści we wpisach i odpowiedziach?
Aby oznaczyć innych partnerów sprzedaży we wpisie lub odpowiedzi, wprowadź symbol „@”, a następnie podaj nazwę użytkownika partnera sprzedaży. Wybierz nazwę użytkownika z menu rozwijanego.
Jak oznaczyć innych partnerów sprzedaży we wpisie?
Strona Fora sprzedawców uniemożliwia partnerom sprzedaży tworzenie powielonych tytułów wpisów, aby utrzymać porządek na forach i uniknąć powielania informacji. Zamiast tego partnerzy sprzedaży zobaczą sugestie dotyczące innych wpisów, które mogą być istotne dla tematu lub pytania, które chcą omówić.
Dlaczego nie mogę powielić tytułu dyskusji?

Grupy

Grupy to specjalna przestrzeń do interakcji z innymi partnerami sprzedaży, którzy mają podobne potrzeby biznesowe lub zainteresowania. Dyskusje na grupach są widoczne dla całej społeczności forów sprzedawców, ale tylko członkowie grupy mogą głosować lub publikować treści na grupie. Ponadto możesz wybrać opcję otrzymywania powiadomień o dyskusjach na grupach, których jesteś członkiem.
Czym są grupy na stronie Fora sprzedawców?

Profil i preferencje

Nazwa konta globalnego i sklepu sprzedawcy Amazon są teraz widoczne w profilu partnera sprzedaży, ponieważ sprzyja to budowaniu zaufania i przejrzystości w naszej społeczności. To świetny sposób na zaprezentowanie swojego biznesu i bliższe poznanie sprzedawców, z którymi dyskutujesz na forach. Na stronie profilu w nowych forach dla sprzedawców będą widoczne trzy nazwy:
  • Twoja wyświetlana nazwa: Jest to nazwa, którą wybierzesz dla siebie na potrzeby interakcji na forach dla sprzedawców. Będzie się ona wyświetlać obok wszystkich Twoich postów i odpowiedzi.
  • Nazwa Twojego sklepu sprzedawcy: Jest to ta sama nazwa co nazwa, która widnieje na Twoich stronach produktu na Amazon.com i w sklepie sprzedawcy. Będzie się ona wyświetlać jedynie w profilu na stronie forów dla sprzedawców.
  • Nazwy Twoich kont globalnych: Wyświetlają się jedynie w profilu na stronie forów dla sprzedawców.
Dlaczego nazwa mojego sklepu sprzedawcy Amazon jest wyświetlana na moim profilu na forach sprzedawców?
Profile na forach sprzedawców można teraz dostosowywać. Profil to miejsce, w którym możesz podzielić się historią swojej działalności i dowiedzieć się więcej o innych partnerach sprzedaży Amazon będących członkami społeczności forów. Możesz dostosować:
  • zdjęcie profilowe: w tym miejscu umieścisz swoje zdjęcie, logo przedsiębiorcy lub awatar, który będzie Cię reprezentować na forach sprzedawców
  • wyświetlaną nazwę: w tym miejscu wybierzesz nazwę, która będzie się wyświetlać na forach sprzedawców. Wyświetlaną nazwę możesz zmienić w dowolnym momencie.
  • obszary „O mnie” i „Informacje o przedsiębiorcy”: umożliwiają udostępnienie informacji o sobie i swojej działalności.
  • preferencje personalizacji i powiadomień: umożliwiają ustawienie preferencji personalizacji i powiadomień.
Co mogę spersonalizować na moim profilu na stronie Fora sprzedawców?
Jeśli partner sprzedaży był aktywny na forach sprzedawców w poprzedniej wersji strony, wyświetlana nazwa i historia partnera sprzedaży pozostaną zapisane na nowych forach sprzedawców przez 90 dni po utworzeniu profilu. Odwiedź stronę profilu, aby dowiedzieć się więcej o opcjach powiązania poprzedniej wyświetlanej nazwy i historii z nowym profilem.

Uwaga: nawet jeśli partner sprzedaży nie zdecyduje się powiązać poprzedniego profilu z kontem, nikt inny nie może użyć tej poprzedniej wyświetlanej nazwy.
Co się stało z moją starą wyświetlaną nazwą profilu i historią z poprzednich forów?
Działania wykonywane w sklepie Amazon są widoczne tylko w sklepie w tym kraju. Jeśli nie możesz przejść do określonych działań w profilu, może być konieczne przejście do sklepu w kraju, w którym wykonano dane działanie. Aby zmienić sklep Amazon, użyj opcji do wyboru kraju nad przyciskiem „Rozpocznij dyskusję”.
Dlaczego nie mogę przejść do określonych działań w moim profilu?

Powiadomienia

Będziesz otrzymywać powiadomienia, gdy inni partnerzy sprzedaży odpowiedzą na Twoje wpisy lub zagłosują na nie. Będziesz również otrzymywać powiadomienia o rozpoczęciu nowych dyskusji na grupach, których jesteś członkiem lub gdy pojawi się nowa wiadomość od Amazon. Możesz wyświetlić powiadomienia, klikając kartę „Powiadomienie” na forach sprzedawców.
Czym są powiadomienia i jak mogę je wyświetlić?
Możesz modyfikować preferencje powiadomień, przechodząc na kartę „Preferencje”. Partnerzy sprzedaży mogą włączać lub wyłączać wszystkie lub wybrane powiadomienia w zależności od swoich preferencji.
Jak zmodyfikować preferencje powiadomień?

Moderacja

Aby zmaksymalizować użyteczność tej strony, w Amazon ustalono podstawowe wytyczne dotyczące uczestnictwa. Tutaj możesz zapoznać się z tymi wytycznymi.
Jakie są wytyczne dotyczące strony Fora sprzedawców?
Zespół menedżerów społeczności Amazon wspiera społeczność strony Fora sprzedawców przydatnymi treściami, takimi jak wpisy edukacyjne i informacyjne, ankiety, sondy, wydarzenia i historie sukcesów. Menedżerowie społeczności dbają o utrzymanie odpowiedniego poziomu użyteczności rozmów i tematów, przeglądając oznaczone wpisy/wątki, usuwając nieodpowiednie treści i przeszkadzających użytkowników ze strony Fora sprzedawców.
W jaki sposób menedżerowie społeczności Amazon obsługują fora sprzedawców?
Ostrzeżenia to oficjalne powiadomienia od Amazon, informujące o tym, że partner sprzedaży naruszył wytyczne dotyczące korzystania z forów sprzedawców. Menedżerowie ds. społeczności mogą edytować lub usuwać treści zabronione w związku z naruszeniem warunków, a powtarzające się naruszenia mogą skutkować zawieszeniem uprawnień do publikowania wpisów.
Co to jest ostrzeżenie?