Fora dla sprzedawców
Zaloguj się
Zaloguj się
user profile
Zaloguj się
user profile
Zaloguj się

Często zadawane pytania dotyczące forów dla sprzedawców

W sekcjach poniżej znajdziesz często zadawane pytania dotyczące forów dla sprzedawców. Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz? Opublikuj pytanie na forach dla sprzedawców.

Ogólne

Fora sprzedawców to przestrzeń dla społeczności Amazon, w której partnerzy sprzedaży mogą budować kontakty z innymi partnerami sprzedaży na Amazon, dzielić się informacjami i doświadczeniami oraz omawiać tematy związane ze sprzedażą w sklepie Amazon. Strona Fora sprzedawców jest moderowana przez menedżerów społeczności Amazon, którzy uczestniczą w dyskusjach, udostępniają treści, aby pomóc partnerom sprzedaży osiągnąć sukces w sprzedaży w sklepie Amazon, a także odpowiadają na pytania.
Co to są fora sprzedawców?
Nową stronę Fora sprzedawców zaprojektowaliśmy w oparciu o opinie naszych partnerów sprzedaży. Ulepszenia, które wprowadziliśmy, obejmują ulepszony wygląd i działanie dzięki bardziej intuicyjnej i zorganizowanej nawigacji, możliwość przeglądania i głosowania na każdy wpis, spersonalizowane wyszukiwanie i dyskusje oraz ulepszenia wyszukiwania, które pozwalają filtrować według głosów, wyświetleń i odpowiedzi od Amazon. W oparciu o Twoją opinię będziemy nadal ulepszać interfejs strony Fora sprzedawców.
Dlaczego wprowadzono nowy interfejs strony Fora sprzedawców?
Treść strony Fora sprzedawców jest dostępna w formie tylko do odczytu zarówno dla partnerów sprzedaży na Amazon, a także dla ogółu użytkowników. Jednak tylko sprzedawcy Amazon posiadający aktywne konto Seller Central mogą tworzyć nowe dyskusje, publikować odpowiedzi lub w inny sposób uczestniczyć w forach sprzedawców (nazywanych w tym dokumencie partnerami sprzedaży). Dostęp i korzystanie z Forum sprzedawców podlega Zasadom ochrony prywatności Amazon.com, a także innym zasadom i umowom Amazon między Amazon a partnerami sprzedaży, takimi jak Umowa Amazon Business Solutions i Warunki użytkowania Seller Central.
Kto może uczestniczyć w forach sprzedawców?
Fora sprzedawców to świetne miejsce na uzyskiwanie porad i rozwiązań od społeczności sprzedawców, wymianę pomysłów, wiedzy, umiejętności oraz opinii związanych ze sprzedażą w sklepie Amazon. Dział Obsługi Partnerów Sprzedaży jest głównym punktem kontaktowym w kwestiach biznesowych dotyczących sprzedawców. Zapewnia szybkie i rzetelne wsparcie operacyjne dla partnerów sprzedaży. W przypadku problemów operacyjnych lub problemów z kontem należy skontaktować się bezpośrednio z Działem Obsługi Partnerów Sprzedaży.
Jaka jest różnica między stronami Fora sprzedawców i Dział Obsługi Partnerów Sprzedaży?
Dyskusje na stronie Fora dla sprzedawców różnią się w zależności od kraju. Aby przeglądać stronę Fora dla sprzedawców w innych krajach, skorzystaj z opcji wyboru kraju nad przyciskiem „Rozpocznij dyskusję”. Możesz publikować na stronie Fora dla sprzedawców treści dotyczące innego kraju, pod warunkiem, że jesteś sprzedawcą zarejestrowanym w tym kraju.
Jak przeglądać dyskusje na stronie Fora sprzedawców związane z innymi sklepami Amazon?
  • Do udziału w promocji lub jej wygrania nie jest wymagane dokonanie zakupu ani płatności.
  • Promocja rozpoczyna się i kończy w terminach określonych w powiązanym ogłoszeniu o promocji (np. w poście na forach sprzedawców, wiadomości e-mail, mediach społecznościowych i Seller Central).
  • Musisz być osobą fizyczną posiadającą status legalnego rezydenta w jednym z 50 stanów Stanów Zjednoczonych lub Dystryktu Kolumbii oraz mieć ukończone 18 lat albo osiągnięty wiek pełnoletności zgodnie z prawem stanu, w którym zamieszkujesz. Tylko jeden wpis na konto na forach sprzedawców.
  • Musisz być partnerem sprzedaży na Amazon z aktywnym kontem na forach sprzedawców.
  • Możesz wziąć udział w promocji za pomocą jednej z opisanych metod. Aby wziąć udział, zapoznaj się z powiązanym ogłoszeniem o promocji i postępuj zgodnie z podanymi instrukcjami.
  • Szanse na wygraną zależą od liczby otrzymanych kwalifikujących się zgłoszeń.
  • Nasi pracownicy, pracownicy podmiotów powiązanych, członkowie ich najbliższej rodziny oraz partnerzy zarejestrowani w programie Amazon Associates nie kwalifikują się do wzięcia udziału.
  • Potencjalni zwycięzcy zostaną powiadomieni o wygranej w ciągu 5 dni od zakończenia promocji (zgodnie z informacjami podanymi w ogłoszeniu o promocji). Po otrzymaniu powiadomienia będą mieli 72 godziny na odebranie nagrody. Jeśli potencjalny zwycięzca nie odpowie w ciągu 72 godzin lub zostanie uznany za niekwalifikującego się przed przyznaniem nagrody, Amazon może, według własnego uznania, przyznać odpowiednią nagrodę innemu potencjalnemu zwycięzcy.
  • Uczestnicząc w promocji, akceptujesz, że Amazon i podmioty powiązane, dostawcy nagród, a także Facebook, Instagram, Snapchat i Twitter nie będą ponosić odpowiedzialności za żadne zobowiązania i straty (w tym za uzasadnione koszty obsługi prawnej) z tytułu wszelkich zdarzeń związanych z przyjęciem, posiadaniem, doświadczeniem z użycia, użyciem lub niewłaściwym wykorzystaniem nagrody albo z tytułu udziału w promocji. Zgadzasz się również na odstąpienie od wszelkich roszczeń dotyczących praw własności intelektualnej lub informacji zastrzeżonych, które zdecydujesz się zawrzeć w swojej odpowiedzi lub zgłoszeniu do promocji.
  • Przystąpienie do promocji jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na publiczne udostępnienie nazwy użytkownika na forach sprzedawców Amazon w przypadku wygranej.
  • Sponsorem promocji jest podmiot powiązany z Amazon, zarządzający stroną lub witryną, na której promocja została uruchomiona.
  • Jeśli nagrodą jest karta podarunkowa Amazon, aby móc z niej skorzystać, każdy zwycięzca musi mieć lub będzie musiał utworzyć konto na Amazon.com. Kartę podarunkową można wykorzystać wyłącznie do zakupu kwalifikujących się towarów w witrynie Amazon.com lub niektórych witrynach podmiotów powiązanych. Karty podarunkowej nie można wykorzystać do zakupu innej karty podarunkowej. Z wyjątkiem przypadków określonych przez odpowiednie przepisy prawne karty podarunkowej nie można przekazywać osobom trzecim w zamian za jej wartość ani wymieniać jej na gotówkę. Aby wykorzystać lub wyświetlić saldo karty podarunkowej, przejdź na stronę „Twoje konto” w witrynie Amazon.com. Amazon nie odpowiada za zgubę, kradzież, zniszczenie lub wykorzystanie karty podarunkowej bez zezwolenia. W przypadku zgubienia lub kradzieży karty podarunkowej nie zostanie ona zastąpiona inną. Szczegółowe warunki znajdziesz na stronie http://www.amazon.com/gc-legal. Karty podarunkowe są wydawane przez korporację ACI Gift Cards LLc z siedzibą w Waszyngtonie. Nie mają daty ważności ani nie są objęte opłatami za usługę.
Jakie są warunki U.S. Sweepstakes?

Tworzenie dyskusji

Możesz tworzyć nowe dyskusje, klikając przycisk „Rozpocznij dyskusję” u góry forów sprzedawców. W ramach dyskusji możesz przesłać do 5 zdjęć w następujących formatach: JPG, JPEG, JPE, JFIF i PNG. Przed rozpoczęciem dyskusji zapoznaj się z wytycznymi dotyczącymi korzystania z forów sprzedawców.
Jak utworzyć dyskusję?
Kategorie i tagi służą do porządkowania treści na stronie Fora sprzedawców, aby partnerzy sprzedaży mogli szybciej znajdować odpowiedzi na pytania. Kategorie i tagi umożliwiają również filtrowanie wyników wyszukiwania według tematu. Partner sprzedaży musi wybrać co najmniej 1 kategorię i do 5 tagów, aby rozpocząć dyskusję.
Dlaczego przed opublikowaniem dyskusji muszę wybrać kategorię i tag?
Tak. Możesz zapisać wersję roboczą dyskusji, klikając „Zapisz jako wersję roboczą”. Aby powrócić do zapisanej wersji roboczej i dokończyć ją, kliknij przycisk „Rozpocznij dyskusję”, a następnie przewiń stronę w dół do sekcji „Wersje robocze dyskusji”. Otwórz wersję roboczą dyskusji i kontynuuj tworzenie wpisu. Można zapisać maksymalnie 50 wersji roboczych.
Czy mogę zapisać wersję roboczą mojej dyskusji?
Aby zacytować treść istniejącego wpisu, wyróżnij informacje, które chcesz zacytować i kliknij przycisk „Cytuj”, który pojawi się w lewym górnym roku wyróżnionego obszaru. Cytat automatycznie wygeneruje okno odpowiedzi, w którym możesz dokończyć swój wpis.
Jak cytować treści we wpisach i odpowiedziach?
Aby oznaczyć innych partnerów sprzedaży we wpisie lub odpowiedzi, wprowadź symbol „@”, a następnie podaj nazwę użytkownika partnera sprzedaży. Wybierz nazwę użytkownika z menu rozwijanego.
Jak oznaczyć innych partnerów sprzedaży we wpisie?
Strona Fora sprzedawców uniemożliwia partnerom sprzedaży tworzenie powielonych tytułów wpisów, aby utrzymać porządek na forach i uniknąć powielania informacji. Zamiast tego partnerzy sprzedaży zobaczą sugestie dotyczące innych wpisów, które mogą być istotne dla tematu lub pytania, które chcą omówić.
Dlaczego nie mogę powielić tytułu dyskusji?

Grupy

Grupy to specjalna przestrzeń do interakcji z innymi partnerami sprzedaży, którzy mają podobne potrzeby biznesowe lub zainteresowania. Dyskusje na grupach są widoczne dla całej społeczności forów sprzedawców, ale tylko członkowie grupy mogą głosować lub publikować treści na grupie. Ponadto możesz wybrać opcję otrzymywania powiadomień o dyskusjach na grupach, których jesteś członkiem.
Czym są grupy na stronie Fora sprzedawców?

Profil i preferencje

Nazwa konta globalnego i sklepu sprzedawcy Amazon są teraz widoczne w profilu partnera sprzedaży, ponieważ sprzyja to budowaniu zaufania i przejrzystości w naszej społeczności. To świetny sposób na zaprezentowanie swojego biznesu i bliższe poznanie sprzedawców, z którymi dyskutujesz na forach. Na stronie profilu w nowych forach dla sprzedawców będą widoczne trzy nazwy:
  • Twoja wyświetlana nazwa: Jest to nazwa, którą wybierzesz dla siebie na potrzeby interakcji na forach dla sprzedawców. Będzie się ona wyświetlać obok wszystkich Twoich postów i odpowiedzi.
  • Nazwa Twojego sklepu sprzedawcy: Jest to ta sama nazwa co nazwa, która widnieje na Twoich stronach produktu na Amazon.com i w sklepie sprzedawcy. Będzie się ona wyświetlać jedynie w profilu na stronie forów dla sprzedawców.
  • Nazwy Twoich kont globalnych: Wyświetlają się jedynie w profilu na stronie forów dla sprzedawców.
Dlaczego nazwa mojego sklepu sprzedawcy Amazon jest wyświetlana na moim profilu na forach sprzedawców?
Profile na forach sprzedawców można teraz dostosowywać. Profil to miejsce, w którym możesz podzielić się historią swojej działalności i dowiedzieć się więcej o innych partnerach sprzedaży Amazon będących członkami społeczności forów. Możesz dostosować:
  • zdjęcie profilowe: w tym miejscu umieścisz swoje zdjęcie, logo przedsiębiorcy lub awatar, który będzie Cię reprezentować na forach sprzedawców
  • wyświetlaną nazwę: w tym miejscu wybierzesz nazwę, która będzie się wyświetlać na forach sprzedawców. Wyświetlaną nazwę możesz zmienić w dowolnym momencie.
  • obszary „O mnie” i „Informacje o przedsiębiorcy”: umożliwiają udostępnienie informacji o sobie i swojej działalności.
  • preferencje personalizacji i powiadomień: umożliwiają ustawienie preferencji personalizacji i powiadomień.
Co mogę spersonalizować na moim profilu na stronie Fora sprzedawców?
Jeśli partner sprzedaży był aktywny na forach sprzedawców w poprzedniej wersji strony, wyświetlana nazwa i historia partnera sprzedaży pozostaną zapisane na nowych forach sprzedawców przez 90 dni po utworzeniu profilu. Odwiedź stronę profilu, aby dowiedzieć się więcej o opcjach powiązania poprzedniej wyświetlanej nazwy i historii z nowym profilem.

Uwaga: nawet jeśli partner sprzedaży nie zdecyduje się powiązać poprzedniego profilu z kontem, nikt inny nie może użyć tej poprzedniej wyświetlanej nazwy.
Co się stało z moją starą wyświetlaną nazwą profilu i historią z poprzednich forów?
Działania wykonywane w sklepie Amazon są widoczne tylko w sklepie w tym kraju. Jeśli nie możesz przejść do określonych działań w profilu, może być konieczne przejście do sklepu w kraju, w którym wykonano dane działanie. Aby zmienić sklep Amazon, użyj opcji do wyboru kraju nad przyciskiem „Rozpocznij dyskusję”.
Dlaczego nie mogę przejść do określonych działań w moim profilu?

Powiadomienia

Będziesz otrzymywać powiadomienia, gdy inni partnerzy sprzedaży odpowiedzą na Twoje wpisy lub zagłosują na nie. Będziesz również otrzymywać powiadomienia o rozpoczęciu nowych dyskusji na grupach, których jesteś członkiem lub gdy pojawi się nowa wiadomość od Amazon. Możesz wyświetlić powiadomienia, klikając kartę „Powiadomienie” na forach sprzedawców.
Czym są powiadomienia i jak mogę je wyświetlić?
Możesz modyfikować preferencje powiadomień, przechodząc na kartę „Preferencje”. Partnerzy sprzedaży mogą włączać lub wyłączać wszystkie lub wybrane powiadomienia w zależności od swoich preferencji.
Jak zmodyfikować preferencje powiadomień?

Moderacja

Aby zmaksymalizować użyteczność tej strony, w Amazon ustalono podstawowe wytyczne dotyczące uczestnictwa. Tutaj możesz zapoznać się z tymi wytycznymi.
Jakie są wytyczne dotyczące strony Fora sprzedawców?
Zespół menedżerów społeczności Amazon wspiera społeczność strony Fora sprzedawców przydatnymi treściami, takimi jak wpisy edukacyjne i informacyjne, ankiety, sondy, wydarzenia i historie sukcesów. Menedżerowie społeczności dbają o utrzymanie odpowiedniego poziomu użyteczności rozmów i tematów, przeglądając oznaczone wpisy/wątki, usuwając nieodpowiednie treści i przeszkadzających użytkowników ze strony Fora sprzedawców.
W jaki sposób menedżerowie społeczności Amazon obsługują fora sprzedawców?
Ostrzeżenia to oficjalne powiadomienia od Amazon, informujące o tym, że partner sprzedaży naruszył wytyczne dotyczące korzystania z forów sprzedawców. Menedżerowie ds. społeczności mogą edytować lub usuwać treści zabronione w związku z naruszeniem warunków, a powtarzające się naruszenia mogą skutkować zawieszeniem uprawnień do publikowania wpisów.
Co to jest ostrzeżenie?

Często zadawane pytania dotyczące forów dla sprzedawców

W sekcjach poniżej znajdziesz często zadawane pytania dotyczące forów dla sprzedawców. Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz? Opublikuj pytanie na forach dla sprzedawców.

Ogólne

Fora sprzedawców to przestrzeń dla społeczności Amazon, w której partnerzy sprzedaży mogą budować kontakty z innymi partnerami sprzedaży na Amazon, dzielić się informacjami i doświadczeniami oraz omawiać tematy związane ze sprzedażą w sklepie Amazon. Strona Fora sprzedawców jest moderowana przez menedżerów społeczności Amazon, którzy uczestniczą w dyskusjach, udostępniają treści, aby pomóc partnerom sprzedaży osiągnąć sukces w sprzedaży w sklepie Amazon, a także odpowiadają na pytania.
Co to są fora sprzedawców?
Nową stronę Fora sprzedawców zaprojektowaliśmy w oparciu o opinie naszych partnerów sprzedaży. Ulepszenia, które wprowadziliśmy, obejmują ulepszony wygląd i działanie dzięki bardziej intuicyjnej i zorganizowanej nawigacji, możliwość przeglądania i głosowania na każdy wpis, spersonalizowane wyszukiwanie i dyskusje oraz ulepszenia wyszukiwania, które pozwalają filtrować według głosów, wyświetleń i odpowiedzi od Amazon. W oparciu o Twoją opinię będziemy nadal ulepszać interfejs strony Fora sprzedawców.
Dlaczego wprowadzono nowy interfejs strony Fora sprzedawców?
Treść strony Fora sprzedawców jest dostępna w formie tylko do odczytu zarówno dla partnerów sprzedaży na Amazon, a także dla ogółu użytkowników. Jednak tylko sprzedawcy Amazon posiadający aktywne konto Seller Central mogą tworzyć nowe dyskusje, publikować odpowiedzi lub w inny sposób uczestniczyć w forach sprzedawców (nazywanych w tym dokumencie partnerami sprzedaży). Dostęp i korzystanie z Forum sprzedawców podlega Zasadom ochrony prywatności Amazon.com, a także innym zasadom i umowom Amazon między Amazon a partnerami sprzedaży, takimi jak Umowa Amazon Business Solutions i Warunki użytkowania Seller Central.
Kto może uczestniczyć w forach sprzedawców?
Fora sprzedawców to świetne miejsce na uzyskiwanie porad i rozwiązań od społeczności sprzedawców, wymianę pomysłów, wiedzy, umiejętności oraz opinii związanych ze sprzedażą w sklepie Amazon. Dział Obsługi Partnerów Sprzedaży jest głównym punktem kontaktowym w kwestiach biznesowych dotyczących sprzedawców. Zapewnia szybkie i rzetelne wsparcie operacyjne dla partnerów sprzedaży. W przypadku problemów operacyjnych lub problemów z kontem należy skontaktować się bezpośrednio z Działem Obsługi Partnerów Sprzedaży.
Jaka jest różnica między stronami Fora sprzedawców i Dział Obsługi Partnerów Sprzedaży?
Dyskusje na stronie Fora dla sprzedawców różnią się w zależności od kraju. Aby przeglądać stronę Fora dla sprzedawców w innych krajach, skorzystaj z opcji wyboru kraju nad przyciskiem „Rozpocznij dyskusję”. Możesz publikować na stronie Fora dla sprzedawców treści dotyczące innego kraju, pod warunkiem, że jesteś sprzedawcą zarejestrowanym w tym kraju.
Jak przeglądać dyskusje na stronie Fora sprzedawców związane z innymi sklepami Amazon?
  • Do udziału w promocji lub jej wygrania nie jest wymagane dokonanie zakupu ani płatności.
  • Promocja rozpoczyna się i kończy w terminach określonych w powiązanym ogłoszeniu o promocji (np. w poście na forach sprzedawców, wiadomości e-mail, mediach społecznościowych i Seller Central).
  • Musisz być osobą fizyczną posiadającą status legalnego rezydenta w jednym z 50 stanów Stanów Zjednoczonych lub Dystryktu Kolumbii oraz mieć ukończone 18 lat albo osiągnięty wiek pełnoletności zgodnie z prawem stanu, w którym zamieszkujesz. Tylko jeden wpis na konto na forach sprzedawców.
  • Musisz być partnerem sprzedaży na Amazon z aktywnym kontem na forach sprzedawców.
  • Możesz wziąć udział w promocji za pomocą jednej z opisanych metod. Aby wziąć udział, zapoznaj się z powiązanym ogłoszeniem o promocji i postępuj zgodnie z podanymi instrukcjami.
  • Szanse na wygraną zależą od liczby otrzymanych kwalifikujących się zgłoszeń.
  • Nasi pracownicy, pracownicy podmiotów powiązanych, członkowie ich najbliższej rodziny oraz partnerzy zarejestrowani w programie Amazon Associates nie kwalifikują się do wzięcia udziału.
  • Potencjalni zwycięzcy zostaną powiadomieni o wygranej w ciągu 5 dni od zakończenia promocji (zgodnie z informacjami podanymi w ogłoszeniu o promocji). Po otrzymaniu powiadomienia będą mieli 72 godziny na odebranie nagrody. Jeśli potencjalny zwycięzca nie odpowie w ciągu 72 godzin lub zostanie uznany za niekwalifikującego się przed przyznaniem nagrody, Amazon może, według własnego uznania, przyznać odpowiednią nagrodę innemu potencjalnemu zwycięzcy.
  • Uczestnicząc w promocji, akceptujesz, że Amazon i podmioty powiązane, dostawcy nagród, a także Facebook, Instagram, Snapchat i Twitter nie będą ponosić odpowiedzialności za żadne zobowiązania i straty (w tym za uzasadnione koszty obsługi prawnej) z tytułu wszelkich zdarzeń związanych z przyjęciem, posiadaniem, doświadczeniem z użycia, użyciem lub niewłaściwym wykorzystaniem nagrody albo z tytułu udziału w promocji. Zgadzasz się również na odstąpienie od wszelkich roszczeń dotyczących praw własności intelektualnej lub informacji zastrzeżonych, które zdecydujesz się zawrzeć w swojej odpowiedzi lub zgłoszeniu do promocji.
  • Przystąpienie do promocji jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na publiczne udostępnienie nazwy użytkownika na forach sprzedawców Amazon w przypadku wygranej.
  • Sponsorem promocji jest podmiot powiązany z Amazon, zarządzający stroną lub witryną, na której promocja została uruchomiona.
  • Jeśli nagrodą jest karta podarunkowa Amazon, aby móc z niej skorzystać, każdy zwycięzca musi mieć lub będzie musiał utworzyć konto na Amazon.com. Kartę podarunkową można wykorzystać wyłącznie do zakupu kwalifikujących się towarów w witrynie Amazon.com lub niektórych witrynach podmiotów powiązanych. Karty podarunkowej nie można wykorzystać do zakupu innej karty podarunkowej. Z wyjątkiem przypadków określonych przez odpowiednie przepisy prawne karty podarunkowej nie można przekazywać osobom trzecim w zamian za jej wartość ani wymieniać jej na gotówkę. Aby wykorzystać lub wyświetlić saldo karty podarunkowej, przejdź na stronę „Twoje konto” w witrynie Amazon.com. Amazon nie odpowiada za zgubę, kradzież, zniszczenie lub wykorzystanie karty podarunkowej bez zezwolenia. W przypadku zgubienia lub kradzieży karty podarunkowej nie zostanie ona zastąpiona inną. Szczegółowe warunki znajdziesz na stronie http://www.amazon.com/gc-legal. Karty podarunkowe są wydawane przez korporację ACI Gift Cards LLc z siedzibą w Waszyngtonie. Nie mają daty ważności ani nie są objęte opłatami za usługę.
Jakie są warunki U.S. Sweepstakes?

Tworzenie dyskusji

Możesz tworzyć nowe dyskusje, klikając przycisk „Rozpocznij dyskusję” u góry forów sprzedawców. W ramach dyskusji możesz przesłać do 5 zdjęć w następujących formatach: JPG, JPEG, JPE, JFIF i PNG. Przed rozpoczęciem dyskusji zapoznaj się z wytycznymi dotyczącymi korzystania z forów sprzedawców.
Jak utworzyć dyskusję?
Kategorie i tagi służą do porządkowania treści na stronie Fora sprzedawców, aby partnerzy sprzedaży mogli szybciej znajdować odpowiedzi na pytania. Kategorie i tagi umożliwiają również filtrowanie wyników wyszukiwania według tematu. Partner sprzedaży musi wybrać co najmniej 1 kategorię i do 5 tagów, aby rozpocząć dyskusję.
Dlaczego przed opublikowaniem dyskusji muszę wybrać kategorię i tag?
Tak. Możesz zapisać wersję roboczą dyskusji, klikając „Zapisz jako wersję roboczą”. Aby powrócić do zapisanej wersji roboczej i dokończyć ją, kliknij przycisk „Rozpocznij dyskusję”, a następnie przewiń stronę w dół do sekcji „Wersje robocze dyskusji”. Otwórz wersję roboczą dyskusji i kontynuuj tworzenie wpisu. Można zapisać maksymalnie 50 wersji roboczych.
Czy mogę zapisać wersję roboczą mojej dyskusji?
Aby zacytować treść istniejącego wpisu, wyróżnij informacje, które chcesz zacytować i kliknij przycisk „Cytuj”, który pojawi się w lewym górnym roku wyróżnionego obszaru. Cytat automatycznie wygeneruje okno odpowiedzi, w którym możesz dokończyć swój wpis.
Jak cytować treści we wpisach i odpowiedziach?
Aby oznaczyć innych partnerów sprzedaży we wpisie lub odpowiedzi, wprowadź symbol „@”, a następnie podaj nazwę użytkownika partnera sprzedaży. Wybierz nazwę użytkownika z menu rozwijanego.
Jak oznaczyć innych partnerów sprzedaży we wpisie?
Strona Fora sprzedawców uniemożliwia partnerom sprzedaży tworzenie powielonych tytułów wpisów, aby utrzymać porządek na forach i uniknąć powielania informacji. Zamiast tego partnerzy sprzedaży zobaczą sugestie dotyczące innych wpisów, które mogą być istotne dla tematu lub pytania, które chcą omówić.
Dlaczego nie mogę powielić tytułu dyskusji?

Grupy

Grupy to specjalna przestrzeń do interakcji z innymi partnerami sprzedaży, którzy mają podobne potrzeby biznesowe lub zainteresowania. Dyskusje na grupach są widoczne dla całej społeczności forów sprzedawców, ale tylko członkowie grupy mogą głosować lub publikować treści na grupie. Ponadto możesz wybrać opcję otrzymywania powiadomień o dyskusjach na grupach, których jesteś członkiem.
Czym są grupy na stronie Fora sprzedawców?

Profil i preferencje

Nazwa konta globalnego i sklepu sprzedawcy Amazon są teraz widoczne w profilu partnera sprzedaży, ponieważ sprzyja to budowaniu zaufania i przejrzystości w naszej społeczności. To świetny sposób na zaprezentowanie swojego biznesu i bliższe poznanie sprzedawców, z którymi dyskutujesz na forach. Na stronie profilu w nowych forach dla sprzedawców będą widoczne trzy nazwy:
  • Twoja wyświetlana nazwa: Jest to nazwa, którą wybierzesz dla siebie na potrzeby interakcji na forach dla sprzedawców. Będzie się ona wyświetlać obok wszystkich Twoich postów i odpowiedzi.
  • Nazwa Twojego sklepu sprzedawcy: Jest to ta sama nazwa co nazwa, która widnieje na Twoich stronach produktu na Amazon.com i w sklepie sprzedawcy. Będzie się ona wyświetlać jedynie w profilu na stronie forów dla sprzedawców.
  • Nazwy Twoich kont globalnych: Wyświetlają się jedynie w profilu na stronie forów dla sprzedawców.
Dlaczego nazwa mojego sklepu sprzedawcy Amazon jest wyświetlana na moim profilu na forach sprzedawców?
Profile na forach sprzedawców można teraz dostosowywać. Profil to miejsce, w którym możesz podzielić się historią swojej działalności i dowiedzieć się więcej o innych partnerach sprzedaży Amazon będących członkami społeczności forów. Możesz dostosować:
  • zdjęcie profilowe: w tym miejscu umieścisz swoje zdjęcie, logo przedsiębiorcy lub awatar, który będzie Cię reprezentować na forach sprzedawców
  • wyświetlaną nazwę: w tym miejscu wybierzesz nazwę, która będzie się wyświetlać na forach sprzedawców. Wyświetlaną nazwę możesz zmienić w dowolnym momencie.
  • obszary „O mnie” i „Informacje o przedsiębiorcy”: umożliwiają udostępnienie informacji o sobie i swojej działalności.
  • preferencje personalizacji i powiadomień: umożliwiają ustawienie preferencji personalizacji i powiadomień.
Co mogę spersonalizować na moim profilu na stronie Fora sprzedawców?
Jeśli partner sprzedaży był aktywny na forach sprzedawców w poprzedniej wersji strony, wyświetlana nazwa i historia partnera sprzedaży pozostaną zapisane na nowych forach sprzedawców przez 90 dni po utworzeniu profilu. Odwiedź stronę profilu, aby dowiedzieć się więcej o opcjach powiązania poprzedniej wyświetlanej nazwy i historii z nowym profilem.

Uwaga: nawet jeśli partner sprzedaży nie zdecyduje się powiązać poprzedniego profilu z kontem, nikt inny nie może użyć tej poprzedniej wyświetlanej nazwy.
Co się stało z moją starą wyświetlaną nazwą profilu i historią z poprzednich forów?
Działania wykonywane w sklepie Amazon są widoczne tylko w sklepie w tym kraju. Jeśli nie możesz przejść do określonych działań w profilu, może być konieczne przejście do sklepu w kraju, w którym wykonano dane działanie. Aby zmienić sklep Amazon, użyj opcji do wyboru kraju nad przyciskiem „Rozpocznij dyskusję”.
Dlaczego nie mogę przejść do określonych działań w moim profilu?

Powiadomienia

Będziesz otrzymywać powiadomienia, gdy inni partnerzy sprzedaży odpowiedzą na Twoje wpisy lub zagłosują na nie. Będziesz również otrzymywać powiadomienia o rozpoczęciu nowych dyskusji na grupach, których jesteś członkiem lub gdy pojawi się nowa wiadomość od Amazon. Możesz wyświetlić powiadomienia, klikając kartę „Powiadomienie” na forach sprzedawców.
Czym są powiadomienia i jak mogę je wyświetlić?
Możesz modyfikować preferencje powiadomień, przechodząc na kartę „Preferencje”. Partnerzy sprzedaży mogą włączać lub wyłączać wszystkie lub wybrane powiadomienia w zależności od swoich preferencji.
Jak zmodyfikować preferencje powiadomień?

Moderacja

Aby zmaksymalizować użyteczność tej strony, w Amazon ustalono podstawowe wytyczne dotyczące uczestnictwa. Tutaj możesz zapoznać się z tymi wytycznymi.
Jakie są wytyczne dotyczące strony Fora sprzedawców?
Zespół menedżerów społeczności Amazon wspiera społeczność strony Fora sprzedawców przydatnymi treściami, takimi jak wpisy edukacyjne i informacyjne, ankiety, sondy, wydarzenia i historie sukcesów. Menedżerowie społeczności dbają o utrzymanie odpowiedniego poziomu użyteczności rozmów i tematów, przeglądając oznaczone wpisy/wątki, usuwając nieodpowiednie treści i przeszkadzających użytkowników ze strony Fora sprzedawców.
W jaki sposób menedżerowie społeczności Amazon obsługują fora sprzedawców?
Ostrzeżenia to oficjalne powiadomienia od Amazon, informujące o tym, że partner sprzedaży naruszył wytyczne dotyczące korzystania z forów sprzedawców. Menedżerowie ds. społeczności mogą edytować lub usuwać treści zabronione w związku z naruszeniem warunków, a powtarzające się naruszenia mogą skutkować zawieszeniem uprawnień do publikowania wpisów.
Co to jest ostrzeżenie?